• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97658 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 20 Sie 2014, 12:25:40
Odpowiedź #60

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dziennik deweloperski - 20/08/2014 - Edycja : Nie mogę literować Kerbal bez K

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Felipe (HarvesteR): Spędziłem wczorajszy dzień w biurze z resztą, sprawdzając czy wszystko idzie dobrze. Rzeczy układają się w ładnym tempie. W ciągu ostatniego tygodnia dodałem pewien element do Budynku Administracyjnego. Myślę, że dobrze się tam wpasuje. Ponadto pracowałem z Alexem nad organizacją dźwięków, aby stworzyć fajną bibliotekę utworów, do późniejszego użytku.

To wszystko o czym mogę otwarcie rozmawiać. Jak się pewnie domyślacie, pracujemy nad znacznie większą liczbą rzeczy, niż pokazujemy, i to dlatego, że są to najwyżej 2 rzeczy. Obie są w za wczesnej fazie produkcji aby o nich mówić, albo nie są zaplanowane jako część 0.25 (w tym wypadku, też za wcześnie aby o tym mówić). Taka tajemniczość jest konieczna czasami. Zgadzam się, że rozmawianie o rzeczach o których rozmawiać nie możemy jest kiepskim materiałem do dziennika developerskiego, ale nie chcę, żebyście myśleli, że się obijamy.

W rzeczy samej, nasz cel jest wielki. To jeden z największych, jeśli nie największy wysiłek, jaki włożyliśmy w stworzenie pojedynczego dodatku. Podzielimy się naszymi planami, kiedy tylko osiągną odpowiednią dojrzałość aby o nich śmiało mówić. Aktualnie ukrywamy te rzeczy, więc proszę, ograniczcie spekulacje do minimum, dobrze?

Alex (aLeXmOrA): Pracowałem z Felipe nad wybieraniem dźwięków dla części. Było ich tak wiele, że nie wiemy które będą pasować do gry. Teraz mamy bibliotekę dźwięków, które możemy testować i wybierać właściwe dla każdej części. Zeszliśmy do 85 dźwięków. Ponadto wypuściliśmy nową wersję KerbalEdy z funkcjami KSP 0.24.2. Jestem blisko zakończenia prac nad stroną sklepową KSP.

Mike (Mu): Kod budynku administracyjnego wymaga kilku poprawek, aby był bardziej interesujący dla moderów. Już teraz był modowalny, ale aktualnie system może być w pełni zmieniony. Pracowałem też nad nowym systemem logowania dla pojazdów i kerbali. To stanie się podstawą przyszłych mechanizmów trybu Kariery i da nam informacje, gdzie nasi kerbonauci byli.

Marco (Samssonart): Teraz kiedy kurtyna opadła, mogę powiedzieć, że pracowałem nad kilkoma rzeczami. Na początek, poprawiony NavBall! (Dla tych co nie wiedzą co to jest, a na forum takie osoby się znajdą, jest to ta niebiesko-brązowa kulka no dole ekranu - dop. własny) Teraz symbole Ascending i Descending Node (Wskaźniki manewrowe, mówiące gdzie lecieć aby przechylić orbitę - dop. własny)będą widoczne na NavBallu. Dodatkowo strzałka pokaże gdzie na NavBallu znajduję się marker manewru. Pracuję też nad transferem załogi, oznacza to, że nie trzeba będzie przenosić kerbali przez EVA. Z innych wiadomości zaktualizowaliśmy KerbalEdu. Jego użytkownicy otrzymają wersję 0.24.2

Daniel (danRosas): Jestem głęboko w oceanie modelowania i teksturowania. Wiecie, malowanie itd. Test i błąd. Tunel między artystami został ustawiony, więc zostaje poprawianie wszystkiego. Możecie przeczytać więcej w wpisie Maxmapsa.

Jim (Romfarer): W tym tygodniu mam 2 części. Część pierwsza jest dla tych, których techniczne rzeczy nie interesują, a druga jest.

Część 1: W zeszłym tygodniu zostałem wyzwany aby wylądować na Munie. Zadanie wyglądało tak "Sprawdzamy zdolność drużyny do lądowania na Munie. Zróbcie to i wyślemy wam głupie koszulki Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ zobaczycie niektóre zdjęcia z mojej misji. Jak widzicie, zdecydowałem pójść o krok dalej i zobaczyć jak mały może być pojazd, którym tego dokonam. Myślę, że mój pomysł jest całkiem dobry, ale okazało się, że nie mam paliwa na powrót. I tutaj jest wyzwanie dla was. Czy możecie zbudować pojazd zdolny wylądować na Munie i wrócić na pas startowy? (Wszystko opiera się o to, abyście nie pozbywali się żadnych zbiorników podczas lotu)

Część 2 (Sporo rzeczy technicznych, które ciężko logicznie tłumaczyć, więc daję wam wersję po angielsku. W skrócie, prace nad Budynkiem Administracyjnym:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Miquel (Maxmaps): Organizowałem pracę nad dodawaniem nowych dźwięków i efektów do gry. Jak na razie wygląda to wspaniale. Nasz zespół pracuje też aktualnie nad aktywami 3D do gry. Niestety nie zobaczycie tego w 0.25, gdyż jest tego za dużo, abyśmy zdążyli to dodać do gry. Ponadto, rozmawialiśmy z użytkownikiem Porkjet nad dodaniem moda Spaceplane Plus do gry. Ten mod wpasuje się idealnie do obecnej stylistyki KSP.

Kiedy skupialiśmy się nad implementacją rzeczy, Spaceplane Plus jest blisko do stanu w jakim chcemy wam go pokazać w KSP. Brawa do Porkjeta, praca z nim była przyjemnością.

Bob (Calisker): Miłego tygodnia - jestem na wakacjach z rodziną.

Ted (Ted): Dobre wiadomości! Przebiłem się przez 684 aplikacji na testera. Było kilka wspaniałych podań, które po prostu rozsadziły mnie. Niestety, nie potrzebujemy aż tylu testerów, ile mamy aplikacji. Ich liczba wyniesie około 50 osób. Tak czy siak, chcę podziękować wszystkim za złożenie podań.

Poza tym, pracowałem nad dokumentacją dla testerów. Obserwowałem też, to co reszta dodawała do gry, starając się powstrzymać ekscytację na profesjonalnym poziomie.

Anthony (Rowsdower): Jak się macie w tym tygodniu? Lepiej? Gorzej? Wiemy, że dziennik developerski nie zawsze jest wypakowany akcją, HarvesteR wytłumaczył to lepiej na górze. Zajmowałem się KSP-TV, półpracowałem ze streamerami. (To samo co zwykle, mało istotne rzeczy. Dlatego nie tłumaczyłem - dop. własny)

Eduardo (Lalo): Organizowałem umowy, pilnując, aby poprawianie biura był zgodne z terminami reszty. (Co autor miał na myśli? Czy chodzi o biuro Squadu czy budynek administracyjny, tego nie wiem - dop. własny.

Rogelio (Roger): Modelowaliśmy, teksturowaliśmy, optymalizowaliśmy tak bardzo jak wcześniej. Zanim wstąpiłem w szeregi Squdu, modelowałem i teksturowałem w bardziej artystyczny sposób. Kalendarz produkcji jest już gotowy pomiędzy Danem, Nickiem i mną. Będzie fajnie poprawiać umiejętności jako drużyna.



To jak dotąd największe Devnote od długiego czasu. W związku z tym mam do was ważne pytanie. Znajdziecie je w ankiecie. Głosować można do przyszłej środy. Wtedy zobaczę, która opcja ma więcej głosów i w ten sposób przetłumaczę przyszłe Devnote.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Sie 2014, 22:05:34 wysłana przez JackRyanPL »

Śro, 20 Sie 2014, 14:29:18
Odpowiedź #61

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Cytuj
Indeed, we are all working frantically towards a very large goal. This is one of the largest, if not the largest concerted effort to develop a single feature we’ve ever had
(W rzeczy samej, nasz cel jest wielki. To jeden z największych, jeśli nie największy wysiłek, jaki włożyliśmy w stworzenie pojedynczego dodatku)

Mnie najbardziej intryguje ten fragment ciekawe czego dotyczy. Jeżeli wprowadzenie nauki a potem funduszy w porównanie z tym o czym pisze Felipe jest czymś małym czyżby pracowali nad surowcami i całym systemem ich przetwarzania?

Orbity Stacjonarne

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #61 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 14:29:18 »

Śro, 20 Sie 2014, 14:46:26
Odpowiedź #62

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dzisiaj z Kadafem na chacie nad tym rozmawialiśmy, i możliwa jest jeszcze poprawa wyglądu planet, ale surowce to konieczność. Może wzięli się w garść i od 0.19 szlifują, żeby wyszły idealne.

Śro, 20 Sie 2014, 15:09:17
Odpowiedź #63

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Podejrzewam że surowce i poprawa wyglądu planet to jednak za dużo jak na pojedynczy pach. Swoją droga gdzieś kiedyś czytałem że mieli dodać dwa nowe gazowe olbrzymy więc to może to :).
=====EDIT====
P.S.
@JackRyanPL a może skoro już się wiozłeś za tłumaczenie i muszę przyznać idzie ci to naprawdę dobrze to może przetłumaczył byś też Planned features z wiki. Chyba nie jest to taki zły pomysł bo mamy tam w zwięzły sposób opisane to co wiadomo o nadchodzącej wersji
« Ostatnia zmiana: Śro, 20 Sie 2014, 15:17:42 wysłana przez Sorad. »

Orbity Stacjonarne

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #63 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 15:09:17 »

Śro, 20 Sie 2014, 15:30:37
Odpowiedź #64

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie jestem tłumaczem profesjonalnym, więc dzięki za miłe słowa. Masz na myśli tłumaczenie tego na wiki, aby to było tam, czy przetłumaczenie tego tutaj na forum?

Przy okazji znalazłem tam ten oto obrazek
 

Przedstawia on nowy kombinezon dla kerbonautów. Widzieliśmy go już w trailerze 0.24. Powinien pojawić się niedługo w grze.

Śro, 20 Sie 2014, 15:52:12
Odpowiedź #65

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Dla mnie to jest obojętne czy będzie tu czy na wiki zresztą jak przetłumaczysz to nie będzie dużym wysiłkiem wrzucić to tu i tam

Orbity Stacjonarne

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #65 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 15:52:12 »

Śro, 20 Sie 2014, 15:58:02
Odpowiedź #66

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Szkoda roboty z planned features. Pamiętajcie, że to strona robiona przez fanów i informacje w niej zawarte są wynikiem jedynie spekulacji. Opartych być może na jakichś szepcikach od twórców tu i ówdzie, ale to nadal spekulacje. A do zgadywanek już mamy wątki na forum, nie sądzę, by potrzeba było więcej.

Śro, 20 Sie 2014, 16:09:41
Odpowiedź #67

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Spekulacji? Niemalże przy każdej informacji jest przypis prowadzący do jej  źródła

Orbity Stacjonarne

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #67 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 16:09:41 »

Śro, 20 Sie 2014, 16:34:15
Odpowiedź #68

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie widzę sensu w tłumaczeniu Planned Features, bo prędzej czy później pojawi się to w Devnote. Może kiedyś, gdy będę miał chęci, zajmę się tym, ale wątpię. Od tego jest zespół tłumaczy na Wiki do którego nie należę.

Śro, 20 Sie 2014, 16:41:01
Odpowiedź #69

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Zapominasz Sorad o tym, że dotychczas Squad nie zajmował się czymś tak prozaicznym jak dotrzymywanie umów. Chcę ci przypomnieć, że surowce miały wejść w 0.19 w systemie opartym o dość skomplikowany diagram. Później diagram zmieniono na inny, prościutki. Inna rzecz - foteliki - Squad opublikował trzy rodzaje. Rok temu. Miały wejść za moment. I tak mógłbym wymieniać i wymieniać co Squad zapowiadał, że będzie a czego nie ma. Zapominasz też, że Squad to nie monolit z kryształu, ani jakiś Bóg, którego słowo jest święte i niezmienne. Aktualnie w firmie tworzącej KSP doszło do przetasowań na samej górze. Masz jakieś zapewnienie od kogokolwiek, że cele nie zmieniły się w żadnym aspekcie? Nie masz.
Chciałbym Ci też przypomnieć, że istniejąca pod Berlinem atrakcja turystyczna pod nazwą "Tropical Island", gdzie nawet w środku zimy możesz się wykąpać na z lekka sztucznej hawajskiej plaży, miała być oryginalnie halą do obsługi gigantycznego sterowca transportowego. Lekka zmiana założeń, prawda? :)

Dlatego właśnie uważam, że szkoda czasu na tłumaczenie. Co komu po odnośnikach do wypowiedzi ludzi, którzy już nie pracują nad KSP, albo ich słowo przestało być decydujące? W tej chwili "planned features" to czyste zgadywanki.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #69 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 16:41:01 »

Śro, 20 Sie 2014, 16:48:59
Odpowiedź #70

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ok, nie było sprawy.

Orbity Stacjonarne

Śro, 20 Sie 2014, 21:47:48
Odpowiedź #71

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przedstawia on nowy kombinezon dla kerbonautów. Widzieliśmy go już w trailerze 0.24. Powinien pojawić się niedługo w grze.

Z tego co ja zrozumiałem, to on będzie tylko w filmikach/zwiastunach.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #71 dnia: Śro, 20 Sie 2014, 21:47:48 »

Śro, 20 Sie 2014, 22:00:07
Odpowiedź #72

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Faktycznie, zmyliły mnie wpisy na wiki.

Czw, 21 Sie 2014, 00:55:55
Odpowiedź #73

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Co wy z tymi "surowcami"? ;)
Następny Minecraft? Lecieć w kosmos węgiel kopać?
Niech zrobią coś, żeby można było prowadzić normalne badania naukowe, szukać np. życia, mierzyć promieniowanie, przeprowadzać eksperymenty.
To kurcze program kosmiczny, a nie kopalnia Bełchatów. :)

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #73 dnia: Czw, 21 Sie 2014, 00:55:55 »

Czw, 21 Sie 2014, 03:13:16
Odpowiedź #74

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Rzeczy o których mówisz są strasznie nudne, jeśli trzeba wykonywać je w grze. Udowadnia to Take on: Mars, gdzie takie rzeczy się robi - bada skład gleby, mierzy skład atmosfery itd. Kerbale za to wysyłają responsywne gluty...
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.