• KSP 0.25 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.25  (Przeczytany 97686 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Nie, 14 Wrz 2014, 11:25:51
Odpowiedź #165

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
wykrywanie asteroid miało by sens, istnieje mod cat eye telescope który na to pozwala no i sam mod się nie nudzi. jedyne co by się nie zgadzało to że doświadczeni grzacze "prawdopodobnie jej nie zauważą"

Nie, 14 Wrz 2014, 11:47:46
Odpowiedź #166

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
istnieje mod cat eye telescope który na to pozwala no i sam mod się nie nudzi

Czyli jednak nie to, bo ta funkcja nie miała być dodana przez jakikolwiek mod.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #166 dnia: Nie, 14 Wrz 2014, 11:47:46 »

Nie, 14 Wrz 2014, 12:21:10
Odpowiedź #167

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
gupi ja, przeczytałem "istnieje mod" a nie "nie istnieje"

Nie, 14 Wrz 2014, 12:24:20
Odpowiedź #168

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
W wątku ze zgadywankami na oficjalnym jest wiele setek wypowiedzi, byłoby dziwne gdyby ktoś nie trafił ;)

IMO nie ma co zgadywać. Podobnie było przy zapowiedzi wprowadzanego moda, najwyraźniej MaxMaps lubi tę formę budowania napięcia. Będzie release to zobaczymy, a co kolejna propozycja to mniej sensowna. Co jest ciekawego w CactEye? Zabawka na parę minut. Daję banana na to, że to będzie coś Proceduralnego :D
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #168 dnia: Nie, 14 Wrz 2014, 12:24:20 »

Śro, 17 Wrz 2014, 17:41:48
Odpowiedź #169

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aktualizacja 0.25 jest już w fazie eksperymentalnej.

Śro, 17 Wrz 2014, 18:04:24
Odpowiedź #170

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aktualizacja 0.25 jest już w fazie eksperymentalnej.

Dowiedzieliśmy się o tym już z poprzednich dwóch devnote'ów przetłumaczonych przez JackRyana.

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #170 dnia: Śro, 17 Wrz 2014, 18:04:24 »

Śro, 17 Wrz 2014, 18:50:58
Odpowiedź #171

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
No nie zupełnie.

Do tej pory aktualizacja była w fazie tzw. Quality Assurance (QA). W tej fazie dostęp miała tylko niewielka grupka osób które nie miały na celu wykrywanie błędów (a przynajmniej nie jest to główny cel), tylko sprawdzanie nowych funkcji czy są one odpowiedniej jakości. Przykładem tego może być sugestia zmiany koloru jakiejś ramki, żeby była lepiej widoczna, albo czcionka na tym tle bardziej czytelna. Albo lepsze wyważenie niektórych części (np. zmniejszenie kosztu albo zwiększenie siły ciągu jak to miało niedawno miejsce z silnikami jonowymi).

Faza eksperymentalna oznacza, że aktualizacja została udostępniona szerszemu gronu testerów w celu wyłącznie wyłapywania błędów. Wszystkie zmiany są już gotowe i zatwierdzone. Prawdopodobnie niedługo swoją aktualizację otrzymają też osoby tworzące filmiki z KSP, żeby przygotować odpowiednie materiały na czas wydania aktualizacji.

Jeśli testerzy nie wyłapią żadnych większych bugów, możliwe, że aktualizacja zostanie udostępniona już w przyszłym tygodniu.
« Ostatnia zmiana: Śro, 17 Wrz 2014, 18:57:47 wysłana przez Koper »

Śro, 17 Wrz 2014, 19:01:00
Odpowiedź #172

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Ach, racja. Zwracam honor, nie rozumiem troszkę jeszcze ich sposobu wydawania update'ów (faza pośrednia między beta a rc)

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #172 dnia: Śro, 17 Wrz 2014, 19:01:00 »

Śro, 17 Wrz 2014, 19:10:45
Odpowiedź #173

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Z moich przetłumaczonych devnote wynika jasno, że niewielka liczba funkcji była już w fazie eksperymentalnej, podczas gdy większość gry w fazie ZJ (Zapewnianie Jakości, QA po naszemu). Ale owszem, dopiero od dzisiaj możemy mówić o pełnej fazie eksperymentalnej. Standardowo dowiecie się więcej z Devnote, które opublikuję w piątek po przetłumaczeniu. Ponadto dostaniecie na wykresie jak prezentują się wyniki ankiety. Ale o tym w piatek o 19.
« Ostatnia zmiana: Czw, 18 Wrz 2014, 20:18:52 wysłana przez JackRyanPL »

Czw, 18 Wrz 2014, 20:23:41
Odpowiedź #174

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Ankieta została zamknięta. Uzbierała się wystarczająca ilość głosów, aby wyciągnąć wnioski. Oficjalne wyniki otrzymacie jutro w formie wykresów kołowych razem z nowym Devnote.

[Post scalony: [time]Pią, 19 Wrz 2014, 15:45:03[/time]]
Na stronie głównej KSP trwają prace konserwacyjne. Jak pewnie pamiętacie z Devnote, jeden z członków Squadu pracował nad zmianami w stronie sklepowej KSP. Czyżby właśnie się tym zajmowali? Czyżby wersja miała ukazać się szybciej niż myślimy?

[Post scalony: Pią, 19 Wrz 2014, 15:47:33]
Po sprawdzeniu to tylko wyłapywanie błędów. Alarm odwołany.
« Ostatnia zmiana: Pią, 19 Wrz 2014, 15:47:33 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #174 dnia: Czw, 18 Wrz 2014, 20:23:41 »

Pią, 19 Wrz 2014, 15:54:31
Odpowiedź #175

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
JESTEM PRZEDZIAŁKĄ
Na zamówienie JackRyana, by miał oddzielny post
A jak ja chciałem mieć oddzielny post, to nikt mi nie pomógł

Pią, 19 Wrz 2014, 16:55:24
Odpowiedź #176

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
wredoty...

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #176 dnia: Pią, 19 Wrz 2014, 16:55:24 »

Pią, 19 Wrz 2014, 19:00:16
Odpowiedź #177

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil



(Ze względu na czas ukazywanie się przetłumaczonego Devnote, część informacji jest nieaktualna)

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Dziennik Developerski - 19/09/2014 - Naprawdę krótka edycja

Anthony (Rowsdower): Jak pewnie widzicie dzisiejszy dziennik developerski jest bardzo, bardzo krótki. Większość drużyny celebruje Dzień Niepodległości Meksyku. Reszta pracuje nad finalnymi poprawkami w fazie ZJ, co zbliża nas do fazy Eksperymentalnej, więc ich wypowiedzi są krótkie. Z innych wiadomości, pragnę przedstawić wam nowego członka zespołu KSP-TV - DKlarations. Gra on w KSP w stylu, który nazywa trybem Iron Mana. Połączcie dużą ilość modów, trochę teatralności i traficie na ciekawy stream. Oglądajcie go w każdy czwartek o 1:00 w nocy czasu polskiego.

Jim (Romfarer): W tym tygodniu aktualizowałem prefaby i atlasy. Praca ta definitywnie zmniejszy zasobożerność. Największa korzyść to dodanie nowych atlasów do standardowych elementów GUI.  Spędziłem też trochę czasu nad usuwaniem zduplikowanych prefabów. Przykładowo, panel zarządzania załogą używany w oknie startowym (chodzi o okno otwierające się po kliknięciu na pas startowy lub wyrzutnię - przyp. tłumacza) oraz edytory używają tych samych prefabów. To samo dzieje się w przypadku Kompleksu Szkoleniowego Astronautów w KSC. W idealnym wypadku nie będzie to miało wpływu na rozgrywkę, ale usunie problem aktualizowania dwóch interface'ów.

Bob (Calisker): Im bliżej do ukazania się aktualizacji 0.25 tym bardziej zastanawiam się jak podzielić się tym z prasą. Pracujemy ponadto nad kilkoma programami marketingowymi (możliwe, że chodzi o strategie biznesowe - przyp. tłumacza), które są wciąż w budowie, ale i tak mnie ekscytują. Osobiście jestem podekscytowany (powtórzenie obecne również w oryginale - przyp. tłumacza) tym, jak wszystkie funkcje spójnie składają się na całość przyszłej wersji. Jestem względnie młodym członkiem Squadu, ale wspaniale jest zobaczyć postęp jaki poczyniliśmy odkąd dołączyłem zeszłego lata.

Ted (Ted): Miniony tydzień był bardzo, bardzo ciężkim tygodniem. Jesteśmy blisko fazy Eksperymentalnej, więc wszystkie silniki były na pełnym ciągu. Zajmowałem się sprawami zostawionymi na ostatnią chwilę, np. czy możemy usunąć więcej błędów wersji pre-0.25, aby oficjalna wersja chodziła lepiej. Pomagałem też testerom przy wersji 0.25, dodając częściom z moda SP+ bardziej kerbalskiego stylu. Wspaniałe jest zbliżanie się do fazy Eksperymentalnej razem z nowymi testerami, patrząc jak robią breję z wielu, wielu kerbonautów. Aktualnie sprawdzam, w jakim stopniu każdy tester jest obeznany z funkcjami wersji 0.25, które będą wymagały sprawdzenia. Faza ZJ zbliża się do końca, nie zostawiliśmy żadnej rzeczy za sobą. To był ciężki tydzień, ale skłamałbym mówiąc, że nie podobało mi się to.



Mamy już pierwsze oficjalne zdjęcia Budynku Administracyjnego (poprzednie były również oficjalne, ale w trakcie prac) oraz panelu zmiany poziomu trudności. Znalazłem na oficjalnym forum KSP.





Tydzień temu poprosiłem was o zagłosowanie w ankiecie dotyczącej tłumaczonych przeze mnie Devnote. Dziękuje wam za wszystkie oddane głosy, zarówno pozytywne, których jest zdecydowanie więcej, jak i negatywne.Przeliczyłem głosy oddzielnie dla każdego punktu głosowania, więc procentowo wygląda to inaczej niż w ankiecie, ale nie manipulowałem nic w liczbie głosów. Poniżej znajdziecie graficzne przedstawienie wyników ankiety, w formie wykresów kołowych.




Co do czasu publikacji, nie mam innej opcji niż piątek. Jest to najwcześniejszy dzień w jaki mogę publikować przetłumaczony przeze mnie tekst, gdyż czwartki i środy jest w domu w okolicach godziny 16-17, a ze względu profil mojej klasy (mat-fiz-inf) mam sporo do roboty. Jeśli chodzi natomiast o jakość tłumaczenia, to osoby, którym się nie podoba, niech napiszą w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ co jest nie tak. Z mojej stronie to tylu. Widzimy się w następny piątek, kiedy to ukaże się kolejny numer Kerbalskich Wiadomości.

Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

PS.
Ostatnim razem było 16 sekund przed czasem, dzisiaj 16 sekund po. Tak poza tym, to dzisiejsze wydanie jest 10 przetłumaczonym przeze mnie Devnote. Taki mały jubileusz.
« Ostatnia zmiana: Pią, 19 Wrz 2014, 19:05:55 wysłana przez JackRyanPL »

Sob, 20 Wrz 2014, 11:42:27
Odpowiedź #178

Offline Haker53535

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Jestem przedziałkiem
Haker Technologies - Tworzymy lepszą przyszłośc

Reklama

Re: KSP 0.25
« Odpowiedź #178 dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 11:42:27 »

Sob, 20 Wrz 2014, 12:02:47
Odpowiedź #179

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dzięki Haker. Mam dla was naprawdę ciekawe newsy. Zacznijmy od nowych efektów cząsteczkowych. Na początek dostaliśmy od developerów zdjęcia wybuchów.













Ponadto na zdjęciach widzimy jak wyglądają zmienione skrzydła oraz zbiorniki na paliwo lotnicze.



Drugą wiadomością jest przedstawienie światu pracowników Budynku Administracyjnego.


Walt Kerman - główny PR-owiec naszej spółki, powie nam jak prezentuje się poziom Reputacji.


Mortimer Kerman - księgowy naszej spółki zarządzający Funduszami


Linus Kerman - asystent Wernera, inżynier rakietowy. Reprezentuje dział zarządzający Nauką.

Squad oznajmił też, że ujawni czym jest tajemnicza funkcja w przyszłym tygodniu podczas Squadcastu.

EDIT #1

Jeden z użytkowników reddita postanowił złożyć gifa ze zdjęć. Oto efekt.

« Ostatnia zmiana: Sob, 20 Wrz 2014, 13:04:28 wysłana przez JackRyanPL »