(Ze względu na czas ukazywanie się przetłumaczonego Devnote, część informacji jest nieaktualna)Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Dziennik Developerski - 19/09/2014 - Naprawdę krótka edycja
Anthony (Rowsdower): Jak pewnie widzicie dzisiejszy dziennik developerski jest bardzo, bardzo krótki. Większość drużyny celebruje Dzień Niepodległości Meksyku. Reszta pracuje nad finalnymi poprawkami w fazie ZJ, co zbliża nas do fazy Eksperymentalnej, więc ich wypowiedzi są krótkie. Z innych wiadomości, pragnę przedstawić wam nowego członka zespołu KSP-TV - DKlarations. Gra on w KSP w stylu, który nazywa trybem Iron Mana. Połączcie dużą ilość modów, trochę teatralności i traficie na ciekawy stream. Oglądajcie go w każdy czwartek o 1:00 w nocy czasu polskiego.
Jim (Romfarer): W tym tygodniu aktualizowałem prefaby i atlasy. Praca ta definitywnie zmniejszy zasobożerność. Największa korzyść to dodanie nowych atlasów do standardowych elementów GUI. Spędziłem też trochę czasu nad usuwaniem zduplikowanych prefabów. Przykładowo, panel zarządzania załogą używany w oknie startowym
(chodzi o okno otwierające się po kliknięciu na pas startowy lub wyrzutnię - przyp. tłumacza) oraz edytory używają tych samych prefabów. To samo dzieje się w przypadku Kompleksu Szkoleniowego Astronautów w KSC. W idealnym wypadku nie będzie to miało wpływu na rozgrywkę, ale usunie problem aktualizowania dwóch interface'ów.
Bob (Calisker): Im bliżej do ukazania się aktualizacji 0.25 tym bardziej zastanawiam się jak podzielić się tym z prasą. Pracujemy ponadto nad kilkoma programami marketingowymi
(możliwe, że chodzi o strategie biznesowe - przyp. tłumacza), które są wciąż w budowie, ale i tak mnie ekscytują. Osobiście jestem podekscytowany
(powtórzenie obecne również w oryginale - przyp. tłumacza) tym, jak wszystkie funkcje spójnie składają się na całość przyszłej wersji. Jestem względnie młodym członkiem Squadu, ale wspaniale jest zobaczyć postęp jaki poczyniliśmy odkąd dołączyłem zeszłego lata.
Ted (Ted): Miniony tydzień był bardzo, bardzo ciężkim tygodniem. Jesteśmy blisko fazy Eksperymentalnej, więc wszystkie silniki były na pełnym ciągu. Zajmowałem się sprawami zostawionymi na ostatnią chwilę, np. czy możemy usunąć więcej błędów wersji pre-0.25, aby oficjalna wersja chodziła lepiej. Pomagałem też testerom przy wersji 0.25, dodając częściom z moda SP+ bardziej kerbalskiego stylu. Wspaniałe jest zbliżanie się do fazy Eksperymentalnej razem z nowymi testerami, patrząc jak robią breję z wielu, wielu kerbonautów. Aktualnie sprawdzam, w jakim stopniu każdy tester jest obeznany z funkcjami wersji 0.25, które będą wymagały sprawdzenia. Faza ZJ zbliża się do końca, nie zostawiliśmy żadnej rzeczy za sobą. To był ciężki tydzień, ale skłamałbym mówiąc, że nie podobało mi się to.
Mamy już pierwsze oficjalne zdjęcia Budynku Administracyjnego (poprzednie były również oficjalne, ale w trakcie prac) oraz panelu zmiany poziomu trudności. Znalazłem na oficjalnym forum KSP.
Tydzień temu poprosiłem was o zagłosowanie w ankiecie dotyczącej tłumaczonych przeze mnie Devnote. Dziękuje wam za wszystkie oddane głosy, zarówno pozytywne, których jest zdecydowanie więcej, jak i negatywne.Przeliczyłem głosy oddzielnie dla każdego punktu głosowania, więc procentowo wygląda to inaczej niż w ankiecie, ale nie manipulowałem nic w liczbie głosów. Poniżej znajdziecie graficzne przedstawienie wyników ankiety, w formie wykresów kołowych.
Co do czasu publikacji, nie mam innej opcji niż piątek. Jest to najwcześniejszy dzień w jaki mogę publikować przetłumaczony przeze mnie tekst, gdyż czwartki i środy jest w domu w okolicach godziny 16-17, a ze względu profil mojej klasy (mat-fiz-inf) mam sporo do roboty. Jeśli chodzi natomiast o jakość tłumaczenia, to osoby, którym się nie podoba, niech napiszą w
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ co jest nie tak. Z mojej stronie to tylu. Widzimy się w następny piątek, kiedy to ukaże się kolejny numer Kerbalskich Wiadomości.
Tłumaczenie Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘKorekta Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘLogo Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘPS.
Ostatnim razem było 16 sekund przed czasem, dzisiaj 16 sekund po. Tak poza tym, to dzisiejsze wydanie jest 10 przetłumaczonym przeze mnie Devnote. Taki mały jubileusz.