• KSP 0.23 4 6
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.23  (Przeczytany 42564 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 17 Gru 2013, 21:08:50
Odpowiedź #60

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nowa wersja KSP wyszła 14 min temu. Zapraszam do dyskusji na ten temat.

Wto, 17 Gru 2013, 21:16:20
Odpowiedź #61

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
A to nie zmienia się po prostu tytułu tematu "Wersja nadchodząca", jak było do tej pory?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #61 dnia: Wto, 17 Gru 2013, 21:16:20 »

Wto, 17 Gru 2013, 21:21:55
Odpowiedź #62

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Zmienia, lecz @JackRyanPL chyba nie wiedział. Teraz już wie.
Temat zmieniony, poprzedni zablokowany. Dyskusję i narzekanie na 0.23 mają zielone światło.

Wto, 17 Gru 2013, 21:46:04
Odpowiedź #63

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Problemy z pobraniem, to już też tradycja ...

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #63 dnia: Wto, 17 Gru 2013, 21:46:04 »

Wto, 17 Gru 2013, 21:47:48
Odpowiedź #64

Offline plancior

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Podoba mi się możliwość edycji ilości paliwa w hangarze itp. No i jakby trochę plynniej działa

Wto, 17 Gru 2013, 21:50:39
Odpowiedź #65

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Zgadza się - wyszło i o dziwo download idzie jak burza! Jestem w ciężkim szoku, niecałe 5 minut i jest  8)

Za godzinkę siądę do testów.  I znowu zdobywanie Muna i Minmusa od nowa  ::)
Ale tym razem w końcu jest sens założenia stacji orbitalnej na Munie i mam zamiar to zrobić :)


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #65 dnia: Wto, 17 Gru 2013, 21:50:39 »

Wto, 17 Gru 2013, 22:12:34
Odpowiedź #66

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
No a ja mam problem;
Wszystko pięknie, nowe części fajne, te bajery VAB i SPH super ale... Jak patrzę w ziemię, choćby na najniższych detalach, Mam slow motion tak razy 3 (sekunda trwa 3 sekundy). Rozumiem przy moich bydlakach po 700 części+ ale przy samolocie 40 części!?
Nie miał ktoś podobnego problemu?
Próbowałem: reset, zmiana ustawień, usunięcie modów, wczytanie różnych maszyn(w tym 3 częściowa) i nic!

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Wto, 17 Gru 2013, 23:09:38
Odpowiedź #67

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Z rozkoszą stwierdzam, że gra na moim złomie gra działa praktycznie 2x lepiej.* Jest to niewątpliwie kolejny sukces w ogarnianiu Unity i zalicza się na wielki plus, przynajmniej u mnie. Próbowałem zrobić SSTO z 4x Rapier, Cupolą i średnim szerokim zbiornikiem, ale to za mało paliwa - potrzeba jeszcze jet fuel. Startowałem z Launchpada.

____________
*Co wciąż nie jest świetnym i komfortowym wynikiem z większymi statkami, ale to wina procesora niż gry.
« Ostatnia zmiana: Wto, 17 Gru 2013, 23:17:39 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #67 dnia: Wto, 17 Gru 2013, 23:09:38 »

Wto, 17 Gru 2013, 23:59:17
Odpowiedź #68

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Optymalizacja znacznie się poprawiła.
Rakieta podczas startu używa 12 silników (Thrust 1500) + 27 dopalaczy (Thrust 315) i na wersji 0.22 było 6-8 fps a na wersji 0.23 jest 16-18 fps. Wiec jest to znaczna i odczuwalna poprawa.
Świetna robota Squad pracujcie dalej żeby bylo 30 fps ;p

Śro, 18 Gru 2013, 00:31:36
Odpowiedź #69

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Z tego co widzę tutaj, to pierwszą rzeczą jaką zrobię to rakieta z 500 części  :D.
Jeżeli naprawdę im się udała optymalizacja, to to jest jedna z najlepszych aktualizacji w ksp :D

Edit: Uruchomiłem już grę, właśnie zauważyłem, że można zrzucać te mistery goo i potem je odzyskiwać, może mieć to zastosowanie w samolotach.
« Ostatnia zmiana: Śro, 18 Gru 2013, 00:52:53 wysłana przez szymozillo »

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #69 dnia: Śro, 18 Gru 2013, 00:31:36 »

Śro, 18 Gru 2013, 16:51:20
Odpowiedź #70

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mam pytanko ktoś wie jakie jest sensowne zastosowanie nowego silnika R.A.P.I.E.R. Engine ??
Tak czy sak ciągle pobiera paliwo, wiec jest wogule sens go używać ??
Gdyby np pobierał powietrze + prąd a potem Paliwo + oxidizer to rozumiem

Ja nie widzę żadnej różnicy czy dodatkowo do paliwa używamy powietrza czy oxidizera (który i tak równomiernie kończy się z paliwem, wiec lepiej od początku jechać na plaiwie + oxi)

Moze ktoś mnie oświeci ?
« Ostatnia zmiana: Śro, 18 Gru 2013, 16:53:05 wysłana przez Antares »

Śro, 18 Gru 2013, 17:03:58
Odpowiedź #71

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
no widzisz Antares, sens jest taki, że powietrza masz ile chcesz w atmosferze (póki łapiesz powietrze we wloty, to ci się ono nie skończy) a oxidizera nie możesz uzupełnić w czasie lotu jeżeli nie masz modów.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #71 dnia: Śro, 18 Gru 2013, 17:03:58 »

Śro, 18 Gru 2013, 18:30:06
Odpowiedź #72

Offline Bigmikepl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 142
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
wow ale zwiększyła się płynność gry :)  ... testuje dalej

Śro, 18 Gru 2013, 19:02:59
Odpowiedź #73

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam pytanko ktoś wie jakie jest sensowne zastosowanie nowego silnika R.A.P.I.E.R. Engine ??
Tak czy sak ciągle pobiera paliwo, wiec jest wogule sens go używać ??
Gdyby np pobierał powietrze + prąd a potem Paliwo + oxidizer to rozumiem

Ja nie widzę żadnej różnicy czy dodatkowo do paliwa używamy powietrza czy oxidizera (który i tak równomiernie kończy się z paliwem, wiec lepiej od początku jechać na plaiwie + oxi)

Moze ktoś mnie oświeci ?

Taki, że aby osiągnąć podobną w"wielozadaniowość" potrzebujesz 2 silników: odrzutowego w atmosferze i rakietowego w próżni, co komplikuje konstrukcję. Z drugiej strony spalanie RAPIERA w próżni jest dość duże - większe niż zwykłych silników rakietowych o podobnej mocy.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #73 dnia: Śro, 18 Gru 2013, 19:02:59 »

Śro, 18 Gru 2013, 19:10:17
Odpowiedź #74

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
no widzisz Antares, sens jest taki, że powietrza masz ile chcesz w atmosferze (póki łapiesz powietrze we wloty, to ci się ono nie skończy) a oxidizera nie możesz uzupełnić w czasie lotu jeżeli nie masz modów.

Chyba kolega nie dokładnie przeczytał.
Co z tego ze powietrza masz ile chcesz jak paliwo się kończy a tylko oxidizer zostaje...