Skrót tego co nas czeka w 0.23 - zapowiada sie całkiem nie najgorzej
w skrócie dla tych na bakier z językiem shakespeare'a :
- Nowy silnik - SABRE - w atmosferze używa jako tlenu z atmosfery, wyżej, przełącza się na Oxidizer
- Laboratorium - pozwala na zwiększenie ilości "sience" przy wysyłaniu danych oraz ponowne użycie eksperymentu. Wymaga 2 osobowej załogi do działania
- Z każdego eksperymentu możemy skorzystać tylko raz. Po wykonaniu badania, nawet jeśli wyślemy wyniki eksperyment nie będzie mógł być użyty ponownie, chyba że przy pomocy laboratorium "odnowimy eksperyment", co kosztuje nas czas i elektryczność
- Minmus ma biosfery, m.in.: Wyżyny, zbocza, Małe "jeziora", Duże "jeziora" i jeszcze parę innych
- Archiwum badań - w R&D Center można sprawdzić wszystkie badania jakie do tej pory wykonaliśmy, razem z komentarzem i uzyskanym "sience". Wszystko przejrzyście zkatalogowane wg Ciała niebieskiego czy rodzaju eksperymentu
- Eksperymenty można przenosić między statkami w czasie EVA
- Plecaki Kerbali używają nowego paliwa, które nie odnawia się po wejściu do kapsuły - trzeba zacząć planować EVA i nie będzie już popychania kapsuły:P
- "Tweakables" (czy jakoś tak) - W VAB/SPH możemy zdecydować o rzeczach typu: czy podwozie ma być rozłożone, czy drabina wysunięta, czy wektorowanie ciągu silnika ma być aktywne, albo ile paliwa ma się znajdować w zbiorniku itd itp etc
- skrętne podwozie "samolotowe"
Na pewno o czymś zapomniałem więc pisać jak ktoś coś jeszcze wyłapie. Jak dla mnie poza SABRE (za proste budowanie SSTO, silniki SABRE podobnie jak Aerospike są dopiero pieśnią przyszłości osobiście bym ich nie prowadzał), wszystko zdecydowanie na plus, w stronę realizmu. Jedyne co mi brakuje to ewentualnie jakiś mały zbiorniczek na to paliwo EVA, żeby ograniczona, ale opcja dotankowania tych plecaków była, przynajmniej dopóki w celu zmiany kapsuły trzeba zrobić eva.