• KSP 0.23 4 6
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.23  (Przeczytany 42566 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 14 Gru 2013, 02:25:03
Odpowiedź #30

Offline BraciaB

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Game & Engine:
Multiplayer

    Squad is committed to add multiplayer to the finished game after the success of the user created mod KMP, or Kerbal MultiPlayer. Squad says "Multiplayer is something we had planned to do after it was all said and done, but it’s time for us to start looking at it now".
    KMP is a multiplayer system that is a WIP. Even though it is in it's experimental pre-alpha stage, the mod is available to the public

Squad zdecydował sie dodać multiplayer do pełnej wersji gry po sukcesie stworzonego przez graczy modu KMP, znanego także jako Kerbal MultiPlayer.
KMP to system rozgrywki dla wielu graczy który jest wciąż w fazie tworzenia. Mimo tego że jest w fazie eksperymentalnej przed-alpha, to mod ten jest ogólnodostępny.
« Ostatnia zmiana: Sob, 14 Gru 2013, 11:45:28 wysłana przez BraciaB »

Sob, 14 Gru 2013, 13:55:22
Odpowiedź #31

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Skrót tego co nas czeka w 0.23 - zapowiada sie całkiem nie najgorzej


w skrócie dla tych na bakier z językiem shakespeare'a :
- Nowy silnik - SABRE - w atmosferze używa jako tlenu z atmosfery, wyżej, przełącza się na Oxidizer
- Laboratorium - pozwala na zwiększenie ilości "sience" przy wysyłaniu danych oraz ponowne użycie eksperymentu. Wymaga 2 osobowej załogi do działania
- Z każdego eksperymentu możemy skorzystać tylko raz. Po wykonaniu badania, nawet jeśli wyślemy wyniki eksperyment nie będzie mógł być użyty ponownie, chyba że przy pomocy laboratorium "odnowimy eksperyment", co kosztuje nas czas i elektryczność
- Minmus ma biosfery, m.in.: Wyżyny, zbocza, Małe "jeziora", Duże "jeziora" i jeszcze parę innych
- Archiwum badań - w R&D Center można sprawdzić wszystkie badania jakie do tej pory wykonaliśmy, razem z komentarzem i uzyskanym "sience". Wszystko przejrzyście zkatalogowane wg Ciała niebieskiego czy rodzaju eksperymentu
- Eksperymenty można przenosić między statkami w czasie EVA
- Plecaki Kerbali używają nowego paliwa, które nie odnawia się po wejściu do kapsuły - trzeba zacząć planować EVA i nie będzie już popychania kapsuły:P
- "Tweakables" (czy jakoś tak) - W VAB/SPH możemy zdecydować o rzeczach typu: czy podwozie ma być rozłożone, czy drabina wysunięta, czy wektorowanie ciągu silnika ma być aktywne, albo ile paliwa ma się znajdować w zbiorniku itd itp etc
- skrętne podwozie "samolotowe"

Na pewno o czymś zapomniałem więc pisać jak ktoś coś jeszcze wyłapie. Jak dla mnie poza SABRE (za proste budowanie SSTO, silniki SABRE podobnie jak Aerospike są dopiero pieśnią przyszłości osobiście bym ich nie prowadzał), wszystko zdecydowanie na plus, w stronę realizmu. Jedyne co mi brakuje to ewentualnie jakiś mały zbiorniczek na to paliwo EVA, żeby ograniczona, ale opcja dotankowania tych plecaków była, przynajmniej dopóki w celu zmiany kapsuły trzeba zrobić eva.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #31 dnia: Sob, 14 Gru 2013, 13:55:22 »

Sob, 14 Gru 2013, 14:22:34
Odpowiedź #32

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
no tak, zapowiada się miodnie. ale co by można zmienić (według mnie oczywiście):

1. SABRE wydaje się mieć zbyt duży ciąg, można by go zmniejszyć.
2. skoro zrobili osobne paliwo dla kerbali, to mogli dodać te zbiorniki na ich paliwo.
3. brakuje badania sałaty na kerburgery.
4. co do opcji "tweaking" (tak się chyba nazywa) mogliby dodać łatwiejszy sposób zarządzania tym np. strzałki albo ręczne wpisywanie liczb.
4,5. przy silnikach mogłaby się wyświetlać informacja ile dokładnie ciągu może produkować, a nie tylko wartość procentowa(po zmianie opcją "tweaking").
5. generatory radioizotopowe mogłyby się zużywać w miarę upływu czasu.

oprócz tych rzeczy update będzie fajny
« Ostatnia zmiana: Sob, 14 Gru 2013, 14:30:31 wysłana przez diakon »


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Sob, 14 Gru 2013, 16:16:19
Odpowiedź #33

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Skoro termin tuż tuż zapraszam każdego - komu klawiatura nie straszna - do napisania artykułu o nowej wersji. Chętnych zapraszam na PM, oczywiście jest to też przypomnienie dla tych, którzy już mają możliwość pisania na blogu.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #33 dnia: Sob, 14 Gru 2013, 16:16:19 »

Sob, 14 Gru 2013, 16:23:20
Odpowiedź #34

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
I jeszcze ciekawostka - KSP od przyszłej wersji to już nie będzie gra dla hipsterów, wkrótce mamy oczekiwać materiału z tej gry od samego Peeeełdepaaaa (pewdiepie) :P
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Sob, 14 Gru 2013, 16:45:37
Odpowiedź #35

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
I cała magia pójdzie... Gimbaza to u niego zobaczy, i stanie się coś co zmieni nasz wszechświat na zawsze. Dzieciarnia ruszy szturmem na KSP, będzie coraz więcej nędznych let's playi, coraz więcej rzeczy z tym związanym. Kto wie, może nawet wyjdzie na konsole. Gra będzie coraz łatwiejsza i łatwiejsza, dodana zostanie masa rzeczy, o które poproszą nowi gracze. Hura. Nic tylko instalować stare wersje i cieszyć się wysokim poziomem trudności. Tylko to nam zostało w tym momencie. Niech moc będzie ze starymi wyjadaczami.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #35 dnia: Sob, 14 Gru 2013, 16:45:37 »

Sob, 14 Gru 2013, 18:59:49
Odpowiedź #36

Offline avatarnk

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 104
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
    • YouTube
KSP powoli się stacza. Teraz tylko czekać aż zostanie dodana broń, helikoptery, obce i podwodne cywilizacje ;)
Tak btw. wyczuwam nagły wzrost pobrań KSP z pirackiej zatoki :)
Jebedaiaha patrzy

Sob, 14 Gru 2013, 19:03:14
Odpowiedź #37

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Przypominam, że rolą tego tematu są rozmowy o nadchodzącej aktualizacji, a nie o tym, co będzie, jeżeli młodsi użytkownicy zaczną w nią grać i staną się częścią społeczności.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #37 dnia: Sob, 14 Gru 2013, 19:03:14 »

Sob, 14 Gru 2013, 19:07:13
Odpowiedź #38

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Przepraszam za off-topic. Wracając do tematu. Na plus jest możliwość ile chcemy mieć paliwa, ale na minus sposób ustalania. Może nad tym popracują do wtorku.

Sob, 14 Gru 2013, 19:32:07
Odpowiedź #39

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Mi się ten sabre baaardzo podoba, jednak upadte taki sobie, + że szybko wypuścili, ew mogli by dać chociaż wnętrza do tych dwóch command podów
« Ostatnia zmiana: Nie, 15 Gru 2013, 08:51:08 wysłana przez Zerdzio »

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #39 dnia: Sob, 14 Gru 2013, 19:32:07 »

Sob, 14 Gru 2013, 19:35:50
Odpowiedź #40

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Dwie nowe części :/

Za to bardzo cieszą mnie statystyki i lista eksperymentów w S&D oraz ustawienia wartości w panelu budowania, nowe możliwości. SABRE strasznie osłabi technologie budowania dotychczasowych SSTO, ale dzięki niemu powstaną cudne wahadłowce. Jeszcze nie wiem co o nim myśleć. Model nie zachwyca.
Szkoda że tylko jeden biom dojdzie. Spodziewałem się chociaż dla Duny.
Cytuj
I cała magia pójdzie...
Nie byłbym takim fatalistą, mimo wszystko. Wszystko zależy od następnych ruchów SQUAD. Pamiętajcie, że do tej pory i tak gracze mieli wielki wpływ na rozwój gry, tylko że było to węższe grono. Teraz KSP zaczyna się robić bardzo-bardzo popularne, więc i różnych głosów jest więcej. A że PDP zrobi let's play... Niech robi, żadna apokalipsa. Bardziej niepokoi mnie niesłowność twórców, ten precedens.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 14 Gru 2013, 22:10:38
Odpowiedź #41

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Według mnie na duży plus. Ale czy wcześniej plecaki nie miały zużywać monopropelantu? Tak mi się jakoś to zapamiętało.
A dodanie trybu multi - REWELACJA!

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #41 dnia: Sob, 14 Gru 2013, 22:10:38 »

Sob, 14 Gru 2013, 23:18:19
Odpowiedź #42

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Multi nie będzie w 0.23 tylko "W nieokreślonej przyszłości po ukończeniu prac nad karierą"
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 15 Gru 2013, 00:04:07
Odpowiedź #43

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
@beryl - no z tego co mi się wydaje miały, ale jednak nie będą.

@Drangir - Jak to jeden Biom? Minmus miał będzie minimum 6 biosfer. choć osobiście spodziewałem się,  że biosfery będą się pojawiać co 2 tygodnie w postaci 0.22.1, 0.22.2, 0.22.3 and so on

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #43 dnia: Nie, 15 Gru 2013, 00:04:07 »

Nie, 15 Gru 2013, 00:48:15
Odpowiedź #44

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Eeech, użyłem skrótu myślowego, że biomy dodano tylko dla jednego ciała niebieskiego. Wydawało mi się to oczywiste, skoro każdy obiekt ma minimum jedno. Wyznaczają je chyba łażąc piechotą po planetach kerbalem ze sznurkiem, skoro tak długo im to zajmuje. Naprawdę miałem malutką nadzieję że będą dodawać małe update'y z biomami :/
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.