• KSP 0.23 4 6
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.23  (Przeczytany 42565 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Pon, 28 Paź 2013, 17:53:16

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nadchodzą pierwsze wiadomości o 0.23, na razie są nieliczne ale nic nie szkodzi stworzyć zawczasu odpowiedni temat.

A więc Unity 4.2.2? Brzmi fajnie, ale nie wiadomo do końca jaki to będzie miało wpływ na grę.
« Ostatnia zmiana: Pią, 04 Kwi 2014, 13:16:14 wysłana przez Raynus »
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Pon, 28 Paź 2013, 18:17:15
Odpowiedź #1

Offline Condzi

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 9
    • Zobacz profil
Jakiś Artur from poland zostal pokazany w Ksp weakly fajnie ;p

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #1 dnia: Pon, 28 Paź 2013, 18:17:15 »

Czw, 31 Paź 2013, 20:44:57
Odpowiedź #2

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
W nowych materiałach na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
możemy wyczytać między innymi, że liftingowi zostanie poddany system zdobywania nauki (cóż za niespodzianka...). Niemożliwe będzie już wysłanie 100% wartościowych badań poprzez wielokrotną wysyłkę tych samych danych, co na pewno spowoduje większą mobilność kolejnych misji. Szkoda tylko, że do 0.23 z pewnością już ukończę karierę, nie wiem czy to samo, nieco ulepszone, przekona mnie do gry :|
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 02 Lis 2013, 14:03:29
Odpowiedź #3

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Ja bym się bardzo ucieszył, gdyby dodali w 0.23 piniążki ;)

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 02 Lis 2013, 14:03:29 »

Sob, 02 Lis 2013, 18:33:51
Odpowiedź #4

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Tak jak nieraz na czacie to wskazywałem, ucieszyłyby mnie nowe części do samolotów, ale żadne inspirowane B mod, tylko takie, które by do siebie w miarę pasowały. Bo stockowe, przyznam szczerze do siebie pasują jak pięść do nosa.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Nie, 03 Lis 2013, 12:06:23
Odpowiedź #5

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
@Up
Dokładnie, budując samolot zawsze mam 2 problemy - stylistyczny i konstrukcyjny. Mod na zmianę koloru części jest przydatny, ale w 100% nie maskuje brzydoty części.
drugi problem to konstrukcyjny - części nie pasują do siebie, często muszą się przenikać i zostają w nich przerwy. Prowadzi to zwykle do utraty skrzydła przy dużych obciążeniach.
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #5 dnia: Nie, 03 Lis 2013, 12:06:23 »

Wto, 05 Lis 2013, 18:49:28
Odpowiedź #6

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
trzeci sterowniczy: ten nowy sas jest za słaby. udało mi się z odpadków po pierwszych rakietach i prototypach samolotów wyklepać SStO prototype (specjalnie go tak nazwałem) i drugi prototyp wyleciał w kosmos. ale sas mnie zawiódł przy wejściu w atmosferę. samolot zaczął tak szaleć, że gdyby nie to, że miałem katapultę jebediah przypłaciłby życiem. więc wystarczyłoby przywrócić sas z 0.21 żeby dobrze działało.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Wto, 05 Lis 2013, 21:01:21
Odpowiedź #7

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Squad właśnie podał co zostanie dodane w nadchodzącej aktualizacji.

Tutaj link do oryginalnego artykułu (po angielsku) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dla tych co nie znają angielskiego :

- optymalizacja kodu gry oraz zaktualizowanie silnika Unity do najnowszej wersji
- archiwum badań - dostępne jako nowa zakładka w budynku R&D, dzięki czemu będziemy mogli przeglądać badania jakie już wykonaliśmy
- w SPH oraz VAB będą działać menu kontekstowe części, przez co będzie możliwe np. budowa statku z rozłożonymi panelami słonecznymi itp
- zmiana systemu badań, nie będzie możliwe uzbieranie maksymalnej liczby punktów nauki z danego eksperymentu poprzez wielokrotną transmisję danych na Kerbin
- laboratorium - nowa część, sporych rozmiarów, jednak jeśli nie będziemy mogli wrócić z wynikami eksperymentów na Kerbin pozwoli zwiększyć skuteczność transmisji (Kerbale będą miały ze sobą całą niezbędną aparaturę)
- będzie możliwość przenoszenia danych poprzez EVA (np. przeniesienie próbek z jednej kapsuły do drugiej), a nawet przekazywanie ich pomiędzy kerbalami
- nowy interfejs
- wsparcie dla myszy/manipulatorów 3d
- drugorzędne (?) paliwo dla silników
- więcej biomów
- koła dla samolotów będą miały opcję skrętu
- jetpacki w EVA będą wykorzystywać monopropelant
- bugfixy
- ...

Oczywiście do tej listy mogą zostać dodane nowe elementy, a jeśli twórcy nie zdążą się z czymś wyrobić zostanie to przesunięte na kolejną aktualizację.
« Ostatnia zmiana: Wto, 05 Lis 2013, 21:03:36 wysłana przez Koper »

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #7 dnia: Wto, 05 Lis 2013, 21:01:21 »

Wto, 05 Lis 2013, 21:16:19
Odpowiedź #8

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
No no, jeśli to wyjdzie przed świętami to jest nieźle!

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Wto, 05 Lis 2013, 23:58:21
Odpowiedź #9

Offline Jebediah

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 9
  • SHIT JUST GOT REAL
    • Zobacz profil
Chyba wielkanocnymi


Darujmy sobie takie komentarze. Jest to okaz nabijania postów, które nie jest dobrze widziane. // Raynus
« Ostatnia zmiana: Czw, 07 Lis 2013, 17:36:22 wysłana przez Raynus »

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #9 dnia: Wto, 05 Lis 2013, 23:58:21 »

Śro, 06 Lis 2013, 00:11:39
Odpowiedź #10

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Szlify o których mówi, powinni wprowadzić w jakiś miesiąc. Nie wprowadzą w miesiąc.

Za to, jeśli toto- na screenie to gotowy model laboratorium... to słaby model laboratorium. Maszynka Jr. jest dużo ładniejsza, i takie elementy powinien mieć ten obiekt. Cieszy mnie duży rozmiar klamota i to, że będzie można przenosić wyniki z przyrządów do statku (dobrze rozumiem?).
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 07 Lis 2013, 15:59:08
Odpowiedź #11

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
W sumie taka maszynka da fajny wygląd stacjom kosmicznym, chętnie zamontowałbym pewnie sobie trochę tego na mojej stacji ;)
EDIT:
Patrząc na dzisiejsze drzewko technologiczne i na całe ksp to chyba chcą zrobić tak:
Odblokowujemy przedmioty za pomocą drzewka technologicznego, potem jeszcze raz odblokujemy przedmiot, ale za pieniążki, i potem za pomocą pieniążków wytwarzamy dany przedmiot i wtedy będziemy mieli ten przedmiot w swoim "ekwipunku", a jak nam się skończą np. boostery to dalej je trzeba kupić.
Oczywiście mi się tak wydaje, tak więc czy to 100% prawda, to nie wiem :P
« Ostatnia zmiana: Śro, 13 Lis 2013, 22:02:00 wysłana przez szymozillo »

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 07 Lis 2013, 15:59:08 »

Śro, 20 Lis 2013, 09:15:33
Odpowiedź #12

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Podsumowanie z Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ :
Szlify programistyczne, szlify interfejsu i funkcjonalności części, Kerbalkon, szlify Spaceport 2, szlify nauki. Szykuje się jeden z nudniejszych update'ów KSP. Nie twierdzę że te rzeczy nie są przydatne, ale jeśli wydanie 0.23 będzie się przedłużało nie będzie miło.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 20 Lis 2013, 17:48:36
Odpowiedź #13

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Gdyby wyszło na mikołajki, to by im szybko poszło :P

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #13 dnia: Śro, 20 Lis 2013, 17:48:36 »

Pią, 22 Lis 2013, 16:15:45
Odpowiedź #14

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
@up:
Oni tam w Meksyku niekoniecznie muszą wiedzieć, co to są mikołajki xD


A co do klamota to wcale nie musiałby być taki zły. Wystarczyłoby żeby swiatła zapalały się w oknach i stacja z tymi modułami wyglądałaby bajecznie.
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.