Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.2  (Przeczytany 50723 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 22 Paź 2016, 18:37:06
Odpowiedź #45

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Kopernicus został zaktualizowany i działa na wersji KSP 1.2 !

Nie, 23 Paź 2016, 11:13:33
Odpowiedź #46

Offline Aver Kerman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Drodzy Kerbalonauci!

Mam mały problem (mam nadzieję że w dobrym temacie umieszczam), gram sobie oczywiście z kilkoma modami, w SPH i VAB nie wyświetlają się ikony od np: Hangar Grid itp. a także okno od engineers report i informacji o kontraktach są puste. Czy spotkaliście się z tym i czy wiecie co może być odpowiedzialne za tą uciążliwość?

Wgranie blizzy's toolbar nic nie daje

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #46 dnia: Nie, 23 Paź 2016, 11:13:33 »

Nie, 23 Paź 2016, 11:37:19
Odpowiedź #47

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Oczywiście, że w złym temacie to pytanie zamieściłeś. Jest tu na forum obszerny dział pomocy o nazwie, kto by pomyślał, "Poproś o pomoc". Po drugie, stwierdzenie "mam kilka modów" w sposób ostateczny i permanentny powoduje, że nikt ci nie odpowie gdzie masz problem, ponieważ dane wejściowe są żadne.

Nie, 23 Paź 2016, 15:58:28
Odpowiedź #48

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Zacznij od reinstalacji gry i usunięcia modów.
Potem odpal "gołą" grę i sprawdź.
Potem, kolejno dodawaj kolejne mody i sprawdzaj po każdym z nich, co się dzieje.
Upewnij się też, że stosowane mody są dostosowane do posiadanej i aktualnej wersji gry.
Jeśli nie - zrezygnuj z niekompatybilnego moda.

Jeśli problem pojawia się na gołej wersji, to inna sprawa.
W takim razie zapraszamy do działu z pomocą.

Potrzebne będzie:
- Dokładna specyfikacja twojego komputera.
- Posiadana wersja gry.
- Ustawienia w opcjach gry.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #48 dnia: Nie, 23 Paź 2016, 15:58:28 »

Nie, 23 Paź 2016, 18:40:50
Odpowiedź #49

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Drodzy Kerbalonauci!

Mam mały problem (mam nadzieję że w dobrym temacie umieszczam), gram sobie oczywiście z kilkoma modami, w SPH i VAB nie wyświetlają się ikony od np: Hangar Grid itp. a także okno od engineers report i informacji o kontraktach są puste. Czy spotkaliście się z tym i czy wiecie co może być odpowiedzialne za tą uciążliwość?

Wgranie blizzy's toolbar nic nie daje
mi czasami znikaly w niewyjasniony sposob wszystkie kontrakty - jedyne co pomagalo to odpalenie wczesniejszego save'a
--
Pozdrawiam
Grabek

Nie, 23 Paź 2016, 21:40:39
Odpowiedź #50

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Ze znikającymi ikonami w VAB spotkałem się w wersji PRE później już nie, ale możliwe, że nadal takie rzeczy się dzieją. Nie spędziłem niestety zbyt wiele czasu w grze od ostatniej aktualizacji. Na 1.2 PRE takie rzeczy działy się w podstawowej wersji gry ;)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #50 dnia: Nie, 23 Paź 2016, 21:40:39 »

Śro, 02 Lis 2016, 13:23:27
Odpowiedź #51

Offline krzychu072

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 5
    • Zobacz profil
nowy patch 1.2.1
zmiany niżej
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
link do forum
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Śro, 07 Gru 2016, 12:20:18
Odpowiedź #52

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Wypuścili patcha 1.2.2.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #52 dnia: Śro, 07 Gru 2016, 12:20:18 »

Pią, 03 Mar 2017, 02:45:48
Odpowiedź #53

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Od kilku tygodni Squad nakręcał hype że 2 marca ogłoszi ZAJEBISTĄ wiadomość i ZWALI NAS Z NÓG !
I oto ona : 16 Marca wychodzi nowy update a w nim będziemy mogli pograć w kerbale... po hiszpańsku !!1!one!! Ale żeby tego było mało będziemy mogli zagrać również po japońsku, chińsku i rosyjsku.
Można też wziąć udział w konkursie na napisanie komiksu/satyry itp. o kerbalach i wygrać spersonalizowaną figurkę i książkę The Kerbal Chronicles, która już niedługo ukaże się w sprzedaży.

Gracze zniesmaczeni a tymczasem w siedzibie Squad :


Ale może w końcu pojawi się polskie tłumaczenie ?
 
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Pią, 03 Mar 2017, 04:43:11
Odpowiedź #54

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
...No, dramat że chcą wypuścić grę w swoim języku? A narzędzia do tłumaczenia będą dostępne dla graczy na świecie? I gra od kilkunastu miesięcy praktycznie jest już gotowa i była wspierana przez 4 lata? Come on, ile jeszcze elementów dostępnych w modach chcecie wrzucić do stocku?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #54 dnia: Pią, 03 Mar 2017, 04:43:11 »

Pią, 03 Mar 2017, 11:00:43
Odpowiedź #55

Offline krone12

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
A co w tym złego ,że mody wplatają w wersję stockową?

Pią, 03 Mar 2017, 11:37:22
Odpowiedź #56

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
hNic w tym złego. Chodziło mi o to, że gra jest w produkcji od ponad 6 lat. 100% zaplanowanej zawartości znalazła się w produkcie, a teraz zamiast dodawać opcjonalnych ficzerów i błyskotek (które jest banalnie zainstalować samemu w modach) gra się rozszerza "wszerz". Moduł językowy, wersje na konsole, dłubanie przy optymalizacji. Oczywiście ucieszę się z kolejnych funkcji gry, ale w każdej chwili mogę dostosować KSP by działało tak jak potrzebuję.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #56 dnia: Pią, 03 Mar 2017, 11:37:22 »

Pią, 03 Mar 2017, 12:03:37
Odpowiedź #57

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
No, z tym zaplanowanym 100% zawartości, to trochę przesadziłeś, bo gdzie drugi zapowiadany gazowy olbrzym, pas asteroidów, multiplayer i fale na morzach?

A co do wcześniejszej wypowiedzi angorka, to chodziło raczej sądzę o to, że wstydem jest robić wielki hype by potem się okazało, że chodzi o chińską wersję językową. No bez przesady. To tak jakbym zapowiadał, że napiszę ekstremalnie rozbudowanego AARa o dalekich podróżach i potem poleciał na lotnisko na wyspie :)

Natomiast z innej strony patrząc, jeżeli tam się dostaje 8 dolarów miesięcznie za pracę (czy jakoś tak), to to jest właściwie wolontariat dwóch pracowników na krzyż, więc nie spodziewałem się niczego więcej, niż to co zrobili. Tylko po co ten hype? Robili by po cichu, wrzucali raz na kwartał pierdołę i by było ok.

« Ostatnia zmiana: Pią, 03 Mar 2017, 12:10:30 wysłana przez Kadaf »

Pią, 03 Mar 2017, 14:13:53
Odpowiedź #58

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Był jakiś hype w ogóle? Bo zaglądam na bloga co jakiś czas i  jedyne co wyłapałem to właśnie prace nad modułem lokalizacyjnym.

Fakt, gazowy olbrzym, nie wiem czy pasa asteroid nie podpięli do generatora i totalnie nie pamiętam zapowiedzi fal. Multiplayer to z kolei duży fuck-up i jestem za to zły. Tutaj jednak wchodzi inna sprawa - chodzi mi o zawartość wersji 1.0, czyli to co sobie wymyślił Felipe. To co działo się później to już w ogóle inny team w sumie.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #58 dnia: Pią, 03 Mar 2017, 14:13:53 »

Pią, 03 Mar 2017, 18:52:40
Odpowiedź #59

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A co do wcześniejszej wypowiedzi angorka, to chodziło raczej sądzę o to, że wstydem jest robić wielki hype by potem się okazało, że chodzi o chińską wersję językową. No bez przesady. To tak jakbym zapowiadał, że napiszę ekstremalnie rozbudowanego AARa o dalekich podróżach i potem poleciał na lotnisko na wyspie :)
Otóż to, nakręcili mnóstwo ludzi a tu wychodzi w sumie mało potrzebny bajer. Jasne fajnie że KSP się rozwija tylko szkoda że zamiast dopracowywać grę piszą książkę.... A gra póki co jako taka jest słaba. Owszem dla początkujących jest super, ale w miarę zdobywania doświadczenia gdy już podnieta zejdzie okazuje się że przydałoby się zrobić jeszcze to czy tamto.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

 

[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22790
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133582
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 229160
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13545
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10140
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006