Autor Wątek: [Wersja aktualna] KSP 1.2  (Przeczytany 50736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie, 16 Paź 2016, 08:04:04
Odpowiedź #30

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dajcie znać, czy dzieje się to u was. U mnie gra zamraża się co 14 sekund na całkiem długą jedną sekundę. Zauważyłem to podczas jazdy po Dunie. Jest to efekt, który bardzo mi się nie podoba.
Moda mam tylko jednego, chociaż właściwie dwa, bo KAS+KIS.

To jest stuttering i jest znany od wieków w KSP. Zdarza się gdy:
- masz dużo modów
- masz dużo lotów w sejwie (np. u mnie już przy 30-40 lotach zamrożenia zaczynają się pojawiać)

Na głównym forum jest cała masa postów na ten temat. Możesz mieć zupełnie czystą instalkę bez żadnych modów ale jak save zrobi się większy to zaczną się problemy. U mnie stuttering występuje regularnie od wersji 1.0.4

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - spróbuj tego, może ci pomoże (u mnie nie działa).

Nie, 16 Paź 2016, 10:39:59
Odpowiedź #31

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Hm, czyli się wiele nie poradzi, dziwne, w wersji poprzedniej nie obserwowałem takiego zjawiska. Ale usunąłem wszystkie debrisy, większość starych sond i sytuacja się zmieniła, teraz zamrożenie mam co 7 sekund, ale na mniej niż ćwierć sekundy. Więc generalnie już tak w oczy nie kole.

Grabek, znalazłeś? Radiowanie uruchamia się gdy wejdziesz w settings z poziomu gry i dalej game difficulty, Masz tam ikonkę Comm Network, trzeba włączyć.

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #31 dnia: Nie, 16 Paź 2016, 10:39:59 »

Nie, 16 Paź 2016, 12:02:57
Odpowiedź #32

Offline chudya

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
    • Strona o mnie
Post usunięty.
« Ostatnia zmiana: Nie, 16 Paź 2016, 12:05:48 wysłana przez chudya »
Pozdrawiam
Artur

Nie, 16 Paź 2016, 17:43:29
Odpowiedź #33

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hm, czyli się wiele nie poradzi, dziwne, w wersji poprzedniej nie obserwowałem takiego zjawiska. Ale usunąłem wszystkie debrisy, większość starych sond i sytuacja się zmieniła, teraz zamrożenie mam co 7 sekund, ale na mniej niż ćwierć sekundy. Więc generalnie już tak w oczy nie kole.

Grabek, znalazłeś? Radiowanie uruchamia się gdy wejdziesz w settings z poziomu gry i dalej game difficulty, Masz tam ikonkę Comm Network, trzeba włączyć.
Taa znalazlem - dzieki! Jakos to przegapilem wczesniej, w opcjach znalazlem jedynie KerbNet.
Mala ilosc sejwow i zamrazanie nie jest juz tak wkurzajace.

Cos co mi sie podoba w tej wersji to mozliwosc zblizenia kamery na wybrany fragment pojazdu. Wczesniej tego brakowalo co troche utrudnialo gre.
« Ostatnia zmiana: Nie, 16 Paź 2016, 18:05:19 wysłana przez grabek77 »
--
Pozdrawiam
Grabek

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #33 dnia: Nie, 16 Paź 2016, 17:43:29 »

Nie, 16 Paź 2016, 18:44:02
Odpowiedź #34

Offline KojusS

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Dzień dobry;) mam nadzieje,że w dobrym dziale pisze :)
Czy Wam również fizyka szwankuje w tym nowym KSP ? Załadowałem projekty, które mogłem (część używa modów) ,które dodam,że w poprzedniej części działały dobrze,są to podstawowe projekty misji na moona/minmusa czy nawet zwykłej orbity Kerbina.. Przy ok 400m/s zaczyna nagle się odchylać i nie da rady ustabilizować rakiety;/ nie mam nic tak wystającego czy przeważającego z jednej strony.. no i w poprzedniej wersji działało wszystko dobrze,a nie widziałem by coś zmieniali w fizyce:( czy powinienem zacząć od nowa tryb kariery(za daleko to nie doszedłem,jedynie na minmusa aktualnie-zacząłem niedawno większy stopien trudności:P) czy zrobić od nowa projekt czy jak ?

Nie, 16 Paź 2016, 19:03:35
Odpowiedź #35

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
@ UP pokaż kolego tą rakietkę, może coś doradzimy
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #35 dnia: Nie, 16 Paź 2016, 19:03:35 »

Nie, 16 Paź 2016, 19:17:08
Odpowiedź #36

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dzień dobry;) mam nadzieje,że w dobrym dziale pisze :)
Czy Wam również fizyka szwankuje w tym nowym KSP ? Załadowałem projekty, które mogłem (część używa modów) ,które dodam,że w poprzedniej części działały dobrze,są to podstawowe projekty misji na moona/minmusa czy nawet zwykłej orbity Kerbina.. Przy ok 400m/s zaczyna nagle się odchylać i nie da rady ustabilizować rakiety;/ nie mam nic tak wystającego czy przeważającego z jednej strony.. no i w poprzedniej wersji działało wszystko dobrze,a nie widziałem by coś zmieniali w fizyce:( czy powinienem zacząć od nowa tryb kariery(za daleko to nie doszedłem,jedynie na minmusa aktualnie-zacząłem niedawno większy stopien trudności:P) czy zrobić od nowa projekt czy jak ?
Zgaduje, ze zmienia sie rozlozenie ciezaru (ciezka gora rakiety) podczas spalania paliwa w dolnej czesci rakiety.
Jesli nie, to moze za wczesnie robisz pochylenie, w sensie, ze za nisko.
Dodatkowo mozesz sprawdzic jak radzi sobie ustawienie S.A.S.a na RADIAL IN (niebieskie koleczko z ogonkami do srodka).
« Ostatnia zmiana: Nie, 16 Paź 2016, 19:22:59 wysłana przez grabek77 »
--
Pozdrawiam
Grabek

Nie, 16 Paź 2016, 19:19:25
Odpowiedź #37

Offline kkubek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Cześć.
A ja mam pytanie o Navball: czy w czasie lotu jak przełączacie między widokiem na rakiete i na mape to za każdym razem musicie włącząć navballa na mapie? Nigdy wcześniej tak nie było i jest to trochę denerwujące. Może jest jakaś opcja której nie widziałem?

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #37 dnia: Nie, 16 Paź 2016, 19:19:25 »

Nie, 16 Paź 2016, 19:33:33
Odpowiedź #38

Offline KojusS

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cześć.
A ja mam pytanie o Navball: czy w czasie lotu jak przełączacie między widokiem na rakiete i na mape to za każdym razem musicie włącząć navballa na mapie? Nigdy wcześniej tak nie było i jest to trochę denerwujące. Może jest jakaś opcja której nie widziałem?
Od tej wersji jest taka opcja :) main menu--> opcje--> general --> wyłącz opcje autohide navball w 1 kolumnie prawie na samym dole :)
co do mojego problemu zaraz zedytuje
Edit1: Stworzenie od nowa rakiety pomogło,chociaż mogłem niektóre części nie dodać,wrzuce obie rakiety,dzialajaca i nie dzialajaca:)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Stara rakieta nie jest w 100% ta sama,ale bardzo podobna do tej co wrzucilem,niestety nadpisalem ja pozniejszymi moimi probami naprawienia,a bawiłem się minimum 30 min.. W innym pułapie troche zmienialem kierunek na prawo(nie pamietam fachowej nazwy tego manewru),zmieniałem ciąg,usuwałem różne części,dodawałem.. usuwałem te 2 kapsuly i zmienialem tylko na unmanned probe i nic :( co dziwne zwykle (90% przypadkow) skrecala rakieta wlasnie za mocno w prawo:( ale teraz zrobilem bardzo podobnie jak w dzien i udalo sie,a wtedy nic ..:(

Edit2:
@down (kkubek) Prosze Cie bardzo :) ciesze sie,ze moglem pomoc :P dodam,ze nie widzialem tego we wczesniejszych wersjach ;P i trzeba bylo manualnie wlaczac navball,po wejsciu na mape,ale tylko raz na lot;>
« Ostatnia zmiana: Nie, 16 Paź 2016, 21:07:09 wysłana przez KojusS »

Nie, 16 Paź 2016, 20:56:16
Odpowiedź #39

Offline kkubek

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Od tej wersji jest taka opcja :) main menu--> opcje--> general --> wyłącz opcje autohide navball w 1 kolumnie prawie na samym dole :)
Dzięki wielkie za pomoc! :) To było strasznie irytujące jak musiałem włączać za każdym razem :)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #39 dnia: Nie, 16 Paź 2016, 20:56:16 »

Nie, 16 Paź 2016, 21:16:35
Odpowiedź #40

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
co do mojego problemu zaraz zedytuje
Edit1: Stworzenie od nowa rakiety pomogło,chociaż mogłem niektóre części nie dodać,wrzuce obie rakiety,dzialajaca i nie dzialajaca:)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Stara rakieta nie jest w 100% ta sama,ale bardzo podobna do tej co wrzucilem,niestety nadpisalem ja pozniejszymi moimi probami naprawienia,a bawiłem się minimum 30 min.. W innym pułapie troche zmienialem kierunek na prawo(nie pamietam fachowej nazwy tego manewru),zmieniałem ciąg,usuwałem różne części,dodawałem.. usuwałem te 2 kapsuly i zmienialem tylko na unmanned probe i nic :( co dziwne zwykle (90% przypadkow) skrecala rakieta wlasnie za mocno w prawo:( ale teraz zrobilem bardzo podobnie jak w dzien i udalo sie,a wtedy nic ..:(
KojusS przegladnij sobie ten poradnik Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ apropo stabilnosci rakiet podczas lotu.
--
Pozdrawiam
Grabek

Nie, 16 Paź 2016, 22:14:21
Odpowiedź #41

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Nikt nie powiedział to ja powiem bo wydaje mi się, że problem KojusS'a polega właśnie na tym. Sama fizyka gry się nie zmieniła, ale zmienił się sposób spalania paliwa. Dawniej domyślnie paliwo spalało się od góry do dołu samoczynnie, obecnie domyślnie jest spalane ze wszystkich zbiorników w jednakowej ilości. Trzeba się pobawić z ustawieniami, ale to może ktoś inny rozwinie? Ja niestety mogę zrobić dopiero jutro ;)

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #41 dnia: Nie, 16 Paź 2016, 22:14:21 »

Nie, 16 Paź 2016, 22:28:17
Odpowiedź #42

Offline grabek77

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 385
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Nikt nie powiedział to ja powiem bo wydaje mi się, że problem KojusS'a polega właśnie na tym. Sama fizyka gry się nie zmieniła, ale zmienił się sposób spalania paliwa. Dawniej domyślnie paliwo spalało się od góry do dołu samoczynnie, obecnie domyślnie jest spalane ze wszystkich zbiorników w jednakowej ilości. Trzeba się pobawić z ustawieniami, ale to może ktoś inny rozwinie? Ja niestety mogę zrobić dopiero jutro ;)
toz to pierwsze co napisalem pare postow wyzej :P
--
Pozdrawiam
Grabek

Pon, 17 Paź 2016, 08:38:04
Odpowiedź #43

Offline KojusS

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Powiem szczerze,ze post Pana Sobola zrozumiałem bardziej :P bo wiedziałem,że zmieniło się spalanie paliwa,ale nie wiedziałem jak:P
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dawniej domyślnie paliwo spalało się od góry do dołu samoczynnie, obecnie domyślnie jest spalane ze wszystkich zbiorników w jednakowej ilości.
Nie rozumiem również jak to spala sie ze wszystkich zbiornikow w jednakowej ilosci ? Wedlug mnie powinno byc jak było,przeciez spalane jest od dołu,a dzieki grawitacji całe paliwo z "góry" zbiornika płynie do dolnej czesci zbiornika..
No i czytam ten poradnik w wolnej chwili odnosnie Stabilnosci rakiet:P Przyznam ze przed ta wersja to ciagle widzialem wektor aerodynamiczny w podlodze podczas budowania rakiet(w samolotach dobrze dzialal), wiec sie nim ze tak to ujme "nie przejmowalem" :P

Reklama

Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« Odpowiedź #43 dnia: Pon, 17 Paź 2016, 08:38:04 »

Pon, 17 Paź 2016, 09:17:19
Odpowiedź #44

Offline Sobol

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 387
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Już pokazuję co i jak nie  ma tego zbyt wiele, ale może Ci pomoże. Najpierw trzeba włączyć w ustawieniach opcję Advanced Tweakables:


Następnie wracamy do VAB i klikamy PPM na zbiorniku po czym ukazuje nam się bardziej rozbudowane niż do tej pory GUI:


Życzę miłej zabawy w eksperymentowaniu z konkretnymi ustawieniami. ;)

Rozumiem, że przy bardziej zaawansowanych projektach taki "bajer" może być przydatny jednak według mnie jest on absolutnie zbędny. Przynajmniej powinien mieć inne ustawienia domyślne gdyż obecnie paliwo zachowuje się poprawnie tylko pod dwoma warunkami. Pierwszy jest taki, że rakieta składa się z dwóch zbiorników, a drugim jest to, że w jednym z nich jest paliwo, a w drugim utleniacz.

 

[Wersja aktualna] KSP 1.1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 518
Wyświetleń: 229202
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Wrz 2016, 19:29:34
wysłana przez Drangir
[Wersja aktualna] KSP 1.3

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 17
Wyświetleń: 22794
Ostatnia wiadomość Pią, 02 Cze 2017, 23:58:41
wysłana przez JackRyanPL
[Wersja aktualna] KSP 1.0

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 240
Wyświetleń: 133604
Ostatnia wiadomość Śro, 24 Cze 2015, 19:21:09
wysłana przez JackRyanPL
Wersja 1.6

Zaczęty przez bethamest

Odpowiedzi: 1
Wyświetleń: 10142
Ostatnia wiadomość Czw, 27 Gru 2018, 17:32:50
wysłana przez kuhan2006
Wersja 1.4.1

Zaczęty przez wbielak

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 13550
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Maj 2018, 00:22:14
wysłana przez grabek77