• KSP 0.90 5 4
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.90  (Przeczytany 80059 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Pon, 15 Gru 2014, 22:56:47
Odpowiedź #135

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Zabrakło tu WinterOwl'a :)



Nie ten link wcześniej :D
« Ostatnia zmiana: Pon, 15 Gru 2014, 22:59:10 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Pon, 15 Gru 2014, 23:29:31
Odpowiedź #136

Offline Benecjusz

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Szanowni Państwo, aktualizacja już jest :)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Burn the heretic. Kill the mutant. Purge the unclean.
It is better to die for the Emperor than live for yourself!
Faith is eternal!

Intel i5-4570 4x3,2GHz; GeForce GTX 1050 Ti G1; 2x2GB Kingston HyperX Grey + 2x4GB Corsair Vengeance

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #136 dnia: Pon, 15 Gru 2014, 23:29:31 »

Pon, 15 Gru 2014, 23:38:01
Odpowiedź #137

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Drobna niespodzianka od Squad - dogadali się z Europejską Agencją Kosmiczną i flaga ESA jest dostępna w grze.

Pon, 15 Gru 2014, 23:41:41
Odpowiedź #138

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Tak, ESA przekazała im informację, że logo można używać dowolnie w takim medium.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #138 dnia: Pon, 15 Gru 2014, 23:41:41 »

Pon, 15 Gru 2014, 23:55:06
Odpowiedź #139

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Nawet Wonziu wrócił do ksp 8):

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pon, 15 Gru 2014, 23:57:39
Odpowiedź #140

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nowe części.

Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #140 dnia: Pon, 15 Gru 2014, 23:57:39 »

Wto, 16 Gru 2014, 13:18:40
Odpowiedź #141

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
No i mamy, wersja 0.90 jest... Niestety nie ma takiej opcji, by Squad wydał kiedykolwiek update, który jest dopracowany. Dostaliśmy nieco części lotniczych dużego kalibru, czyli części promowe. Faktycznie z zewnątrz wygląda ten zestaw nieźle, więc tu należą się brawa dla Porkjeta. Ale wnętrza już nie ma, czyli sobie z IVA nie polatamy. Minuch numer jeden. Części promowe są spore, więc w rezultacie nijak nie pasują do skrzydeł, które są za cienkie. Wyobraźcie sobie prom kosmiczny o skrzydłach grubości kartki papieru, bo jeśli zechcecie zbudować prom, to właśnie tak będzie wyglądał. Albo panienkę z mega seksownym tym i owym, ale z nóżkami i rączkami anorektyczki, bądź pana w pasiaku co pięć lat przesiedział w Auschwitz. To po prostu nie pasuje! Minuch numer dwa. Bawię się akurat karierą nieco, aczkolwiek ponieważ gram na hardzie (z włączeniem opcji quicksave, bo aż takim freakiem nie jestem by latać bez niej), to idzie to powoli. Ogromną nadzieję miałem, że wprowadzone zostanie zróżnicowanie płci, co Squad po wyjściu 0.25 zapowiadał. Patrzę, misja, ratunek dla kerbala, który utknął na orbicie. Jak się tam znalazł, trudno zgadnąć, ale to co mnie więcej niż mocno zainteresowało, to że nazywał się Jenny Kerman. A więc ona, a nie on. Sobie pomyślałem z nadzieją, jednak to wprowadzili! Będą kobity! Może po prostu zrobili niespodziankę, nad wyraz dla mnie miłą. Lecę! Co z tego, że rakieta na bardzo podstawowych częściach, co z tego, że tracking center nie obsługuje pokazywania manewrów, ani też się nie da kliknąć na guziczek TARGET. Randevous na oko! Trzeba ratować kerbalkę, nie ma opcji że nie! Przyznam, że było to bardzo trudne wyzwanie. Zero danych jak mają się do siebie orbity, żadnego znacznika gdzie jest cel, więc wiecie, hard-pro. Dałem radę. przełączam się na naszą drogą Jenny, by wciągnąć ją na pokład i.... przypomniała mi się znana piosenka, której tekst przypasował mi jak ulał:

"...Właśnie się dowiedziałem, że ona jest pedałem..."

Tutaj Squad dostał odemnie ogromną, ogromną krechę. Minuch, minuch, minuch!!! Za zawiedzione nadzieje i za kłamstwa.
 Kolejna sprawa. Budynki pierwszego tieru są paskudne, widać że robione na kolanie. Już chyba ciekawsze były proponowane szopy z drewna i przyczepy campingowe. Bo biedę można zrobić malowniczo również. Jest też niekonsekwencja, na wszystko brakuje, a trawniczki lepsze niż na stadionie narodowym. Spodziewałbym się raczej błotnistych dróg wyjeżdżonych przez koparki i spychacze, gdzieniegdzie jakieś kontenery, coś tam, żeby czuć było, że to po pierwsze nie finał, a po drugie, że faktycznie nie ma kasy. Nic z tego, bezsensowne trawniczki i fakt że zaczynamy i kończymy na betonie.

Ponarzekałem, więc teraz plusy.

hm...

Trudna kariera na poziomie hard. Konieczność rozbudowy poszczególnych budynków jest kosztowna i niezbędna dla rozwoju programu kosmicznego. Ograniczenia są ciekawe i wymagające. O kontraktach się nie wypowiadam, bo zrobiłem ich dopiero 20, praktycznie to samo co mieliśmy w poprzedniej wersji, więc powiew nudy dość porywisty. Jakkolwiek nie wykluczam, że może później jest lepiej.

To tyle, cztery minusy, jeden plus.
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Gru 2014, 14:02:09 wysłana przez Kadaf »

Wto, 16 Gru 2014, 14:45:17
Odpowiedź #142

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Zapomniałeś o dwóch gigantycznych plusach:
1. gizmo
2. katalogi w SPH/VAB

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #142 dnia: Wto, 16 Gru 2014, 14:45:17 »

Wto, 16 Gru 2014, 14:51:20
Odpowiedź #143

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
I nie zapominajmy o:
- biomach
- kerbale w końcu są coś warte (zdobywają doświadczenie)
- podział kerbali na specjalizacje

;)

Wto, 16 Gru 2014, 15:00:26
Odpowiedź #144

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Kadaf po prostu roztrzęsiony po incydencie z Jenny. Niby tu zgrabnie, tam ładnie, ale ta broda może przeszkadzać. I pamiętajmy że to randka w ciemno była!

Po takiej traumie też nie lubiłbym 0.90.

Ja z kolei jestem tak wyposzczony, że grałbym na starym kompie na 0.18. Co nie zmienia faktu, że dzynksy są dobrem porównywalnym z herbatą do kolacji.

@up
Ja wciąż uważam że użyteczność inżynierów jest bliska 2%
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #144 dnia: Wto, 16 Gru 2014, 15:00:26 »

Wto, 16 Gru 2014, 15:21:04
Odpowiedź #145

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Obadałem dzisiaj nową wersją. Grałem kilkanaście minut, ale to mi wystarczyło.Wieczorem zajrzę jeszcze raz, jak czas pozwoli i wtedy napiszę więcej. Pozwolicie, że wypunktuję co aktualnie mi się podoba, a co nie.

+ Statystyki pojazdów w VAB i SPH podające masę, wymiary i ilość części pojazdu.
+ Ogromnie przyjemne w użyciu gizma.
+ Umiejętności pilotów, pozwalające na nakierowanie się na określony marker.
+ Nowe części lotnicze.
+ Katalogowanie części.

Aktualnie minusów nie widzę. Pewnie jak pogram dłużej, to znajdę ich kilka, ale na godzinę 15:18, dnia 16 grudnia roku pańskiego 2014, aktualizację 0.90 oceniam bardzo dobrze. Zobaczymy co będzie później.

Edit #1 15:44
Przypomniał mi się pierwszy minus.

- Brak wnętrza kokpitu lotniczego Mk 3.
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Gru 2014, 15:47:06 wysłana przez JackRyanPL »

Wto, 16 Gru 2014, 15:51:23
Odpowiedź #146

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
ShookTea, tyle że mój problem jest taki, że nigdy nie miałem żadnych problemów montażowych, obojętnie co sobie wymyśliłem, więc nigdy nie było tak, żebym krzyczał do monitora - Ooooch!!! Dajcie mi gizmaaa!!!
Więc nie, może się tam to do czegoś kiedyś przyda, ale kiedy i czy do czegoś, to póki co nie wiem.
A katalogi SPH/VAB? Hm... A to to już w ogóle nie wiem do czego by mi miało być przydatne, bo jakoś nigdy się w częściach nie gubiłem.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #146 dnia: Wto, 16 Gru 2014, 15:51:23 »

Wto, 16 Gru 2014, 16:07:32
Odpowiedź #147

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Wreszcie się doczekałem Bety :)
Teraz dorzucę troszkę na temat nowych części:
-Stare kółka są za małe i nie stabilne dla samolotów mk3


Pogramy zobaczymy, zaczynają się święta, więc czas się znajdzie.
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Gru 2014, 16:14:10 wysłana przez Metall69 »

Wto, 16 Gru 2014, 16:09:31
Odpowiedź #148

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Brak standardu posiadania IVA w pojazdach stock symbolicznie pokazuje jedną z najgorszych cech Squad - działanie na pół gwizdka. Czy to wynika z kiepskiego planowania, braku środków czy ukradzionego sombrero - nie obchodzi mnie to.
1. Skoro nie byli w stanie tego dokonać, może trzeba było zostać przy portretach kerbali bez IVA? W stocku i tak maminimalne znaczenie (mimo zże to super zabawka)
2. Gdyby co wersję dodawano brakujący kokpit, byłyby już wszystkie poza dwoma częściami MK3

@up
Jeżu, od 0.25 jest tryb node-only pod altem
« Ostatnia zmiana: Wto, 16 Gru 2014, 16:12:01 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: KSP 0.90
« Odpowiedź #148 dnia: Wto, 16 Gru 2014, 16:09:31 »

Wto, 16 Gru 2014, 16:14:25
Odpowiedź #149

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Co do przyklejania się części do ścian. Można to ominąć. Gdy już weźmiemy określoną część, naciskamy klawisz Alt i wciąż go trzymając, mocujemy część tylko do styków (czyli zielonych kul, których fachowej nazwy zapomniałem). Gdy puścimy Alt, element będzie chciał przykleić się do ścian.

Edit #1.
Nie zauważyłem, że Drangir wytłumaczył problem. Przepraszam.