Ja osobiście byłbym zachwycony KAS.
Kethane owszem, jest ciekawy, ale pełny sens zyskuje tylko w połączeniu z Extraplanetary Launchpads, dzięki któremu można budować poza Kerbinem kompletne pojazdy (baza startowa na Minmusie byłaby świetnym pomysłem!) - Kethane jest przerabiany na wszelkiego rodzaju paliwo, a mod dodaje wykrywacza rudy (działa jak wykrywacz kethanu), która może zostać wydobyta i przetworzona na metal, metal jest przetwarzany na części rakietowe, a te są używane jako surowiec do produkcji rakiet. Wadą tego moda jest (przynajmniej według mnie) olbrzymi piec, w którym przetapia się rudę na metal. Nigdy nie udało mi się tego nawet wynieść na orbitę, nie mówiąc już o posadzeniu na konstruowanej bazie na Minmusie.
Bez EL całość ogranicza się do dodatkowego tankowania. Uniemożliwiałoby to tworzenie kompletnych kolonii mogących produkować własne pojazdy, ale można by tworzyć stacje benzynowe, które uzupełniały paliwo w zbiornikach.
O Visual Packu raczej nie będę się wypowiadał, bo i tak mi nie zadziała na moim laptopie z procesorem z drewna. Może, gdybym kiedyś kupił nowy sprzęt (a mam takie plany), skorzystałbym z takiego moda. Gdyby postanowili go wprowadzić, to (mam nadzieję) pojawiłaby się opcja wyłączenia - taki rodzaj zabezpieczenia przed -5 FPSami
Poza tymi wymienionymi, jak na razie moje marzenia się spełniają (Enhanced NavBall, SpacePlane+). Może więc pomarzę troszkę więcej: chciałbym widzieć Chatterera (chyba najbardziej pozbawiony sensu mod, ale nie wyobrażam sobie gry bez niego), PreciseNode (chyba każdy przyzna, że byłoby to przydatne) oraz jakiś porządny interfejs umożliwiający tworzenie i używanie plików językowych.
Delikatny OT do JackaRyana: Kiedy podsumowanie września? :]