• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98021 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 22 Lip 2014, 20:41:44
Odpowiedź #330

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Widzieliście pierwszy lot Scotta Manleya w 0.24? Na startowych częściach wylądował na Minmusie i zarobił około 2550 nauki i 500k funduszy. Mogę się założyć że za jednym zamachem można zrobić jeszcze przelot w pobliżu Muna i wycisnąć jeszcze więcej.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

W drugim locie zgarnął prawie 10k nauki i odblokował całe drzewko. Pod tym względem Squad poległ na całej linii. Trzeba było poświęcić jeszcze tydzień i zbalansować karierę bo do czasu aktualizacji BTSM nie będzie się dało grać.
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Wto, 22 Lip 2014, 21:37:03
Odpowiedź #331

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
W 0.22 jak kariera doszła, można było całe drzewko zaliczyć jednym lotem, teraz też można. Scott Manley wrzucił film chyba jak jednym lotem zdobywa 12k nauki. Zresztą, na reddcie tego od groma.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #331 dnia: Wto, 22 Lip 2014, 21:37:03 »

Wto, 22 Lip 2014, 22:08:45
Odpowiedź #332

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Kurna, ten filmik jest w poscie nad twoim... czytajcie swoje posty  :-X

Ja wciąż nie mam dostępu do PC ale mam już rozpisany wielki plan misji. Nie angażuje on kariery w żadnym stopniu... w sumie szkoda.

Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 22 Lip 2014, 22:27:41
Odpowiedź #333

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Pewnie ten post spotka sie z hejtem, chcę jednak uświadomić pewnym forumowiczom, iż ekipa tworząca KSP zrobiła jakiś krok do przodu, mamy kontrakty (owszem nie są genialne, ale czy odrazu Rzym zbudowano?) mamy wersję 64 bit, i w końcu widzimy jakiś progress w KSP, zwróćcie drodzy Gracze uwagę na to, iż Squad to nie gigant niczym Blizz, czy EA, pełen szacun w stronę tych chłopaków, za to iż stworzyli grę moich (i pewnie wielu innych ludzi) marzeń, podbili nasze serca bez pięknej grafiki i prestiżu, owszem ja też chciałbym więcej części, więcej "zadań", muszę się jednak zadowolić cierpliwością, zauważyłem iż wielu użytkowników forum to programiści, sam studiuję informatykę i wiem że czasem strona A4 kodu, może dawać jedną linijkę wynikową na ekranie ... Twórcy KSP sami mówią iż ich gra jest w fazie alfa, zrozummy to i nie "ciśnijmy" ich aż tak mocno :)  Pozdrawiam wszystkich miłośników Kerbali ;)
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #333 dnia: Wto, 22 Lip 2014, 22:27:41 »

Wto, 22 Lip 2014, 22:36:30
Odpowiedź #334

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Kilka rzeczy, Drangir, to nie o ten film mi chodziło. Miałem na myśli film sprzed ponad pół roku. A od kiedy wszystkie zewnętrzne linki idą przez shorte.st nie klikam w nie. Zgadzam się z tym co pisze MarQx. Część z was pewnie nie pamięta np. wersji 0.16. Tam było kilkanaście części, pojawiły się wtedy nowe zbiorniki, optymalizacja. I wtedy każdy doceniał ich pracę. Tak, wtedy optymalizacja to było COŚ! Były zmiany, konsekwentne i stopniowe zmiany. Pamiętacie 0.18? Update, który wyszedł około 3 miesiące po 0.17, a zmienił wszystko? Dokowanie, prąd, nowy system zasobów, OGROMNA!!! optymalizacja. Oczywiście, że nie. Nie chodzi o niewielki staż, bo nawet grając miesiąc można nauczyć się wszystkiego, chodzi mi o postęp gry. Nie róbmy wojny, że Squad daje nam mało, bo to nieprawda. Dostajemy teraz coraz mnie, fakt, czekamy na kilka rzeczy od długiego czasu, ale czy to ich wina? Tak jak pisze MarQx, Squad to nie Blizzard, EA, Ubisoft, który ma pod skrzydłami 300-400 osób. Squad to kilkunastoosobowe studio. Zacytuję wam starą prawdę ludową. Od bogactwa, się wam w rzyciach poprzewracało. Macie to, o czym grający 2 lata temu nawet nie marzyli, ale nie doceniacie tego, bo macie nadmiar, więc skończcie zrzędzić, że update ssie, gadanie tego nie zmieni, a grać wam nikt nie każe.

Wto, 22 Lip 2014, 22:58:40
Odpowiedź #335

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Jeśli chcesz żeby ludzie przestali zrzedzic - nie zrzedz na nich. MarQx napisał to co ty bez jednoczesnego negatywnego podejścia. Nie wchodz w mentorski ton bo to brzmi śmiesznie. Każdy ma prawo do krytyki ale z MarQssię zgadzam. Matko, żadna, powtarzam, żadna gra nie daje takich możliwości jak KSP - A grałem setki godzin w Gmoda, kilkadziesiat w MC i inne sandboxy.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #335 dnia: Wto, 22 Lip 2014, 22:58:40 »

Sob, 02 Sie 2014, 19:39:13
Odpowiedź #336

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Pamiętacie zapowiedzi jakoby Squad pracował nad nowymi dźwiękami do najnowszej wersji? Otóż bardzo wnikliwie przejrzałem zawartość wersji 0.24 w poszukiwaniu nowych dźwięków, które zaimplementowano. W końcu udało mi się wyekstrahować tą nowość, oto ona:

<iframe width="560" height="315" src="//" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Sądzę, że w przyszłej wersji tego typu fenomenalne dźwięki nadal będą rozwijane z ogromnymi sukcesami.

Sob, 02 Sie 2014, 20:20:38
Odpowiedź #337

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
O dźwiękach dowiedzieliśmy się tydzień-dwa przed release. Z najnowszego weekly wiemy, że prace trwają. Nieśmieszne.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #337 dnia: Sob, 02 Sie 2014, 20:20:38 »

Czw, 07 Sie 2014, 22:43:50
Odpowiedź #338

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Witam kolegów po dłuższej nieobecności ;) Piszecie, że Małpy mało zrobiły, ale jak włączyłem niedawno 0.24 to się złapałem za głowę :D Są zmiany i to spore, patent z kontraktami jest przedni, co do optymalizacji, to nie wiem do końca, bo zmieniłem system, lecz gra śmiga o niebo lepiej. Do tego doszły jakieś asteroidy i mechaniczna łapka. Z jednym natomiast się zgodzę - mało (czytaj: praktycznie wcale) nowych części. Ja nie chcę modować gry, ja chcę, żeby ona miała wszystko w sobie, spójne graficznie i stylistycznie. Póki co to tyle, idę latać ;)
Przez trudy do gwiazd

Czw, 07 Sie 2014, 23:17:57
Odpowiedź #339

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Asteroidy i łapka, oraz nowe silniki i zbiorniki zostały dodane w wersji 0.23.5, która była rozszerzeniem 0.23 o te elementy. Nie chodzi tu o brak nowości, ale o jakość tych nowości. Kontrakty są dosyć banalne i nudne i tak można zdobyć dużo kasy i nauki jednym, porządnym lotem, na który wcale nie trzeba mieć dużo części odblokowanych. Z wersji 0.24 bardzo podoba mi się ten silnik na monopropellant - można budować realistyczne wahadłowce jak NASA i wcale nie trzeba ładować masę dysz RCS jednokierunkowych, aby był sensowny ciąg. Zamiast kilkunastu jednokierunkowych dysz dać 2 takie silniczki i już jeż całkiem ładny ciąg.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #339 dnia: Czw, 07 Sie 2014, 23:17:57 »