• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98034 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Nie, 20 Lip 2014, 14:51:46
Odpowiedź #315

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Znalazłem mały modzik który dodaje nam kontrakty na łaziki: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Autor pisze też że zamierza rozbudowywać swoje dzieło i w przyszłości dodać  kolejne rodzaje kontraktów.

I tak w innym temacie wie ktoś jak zwiększyć cenę wszystkich części bez konieczności zmieniana każdego pliku *.CFG ?


Orbity Stacjonarne

Nie, 20 Lip 2014, 16:03:13
Odpowiedź #316

Offline An21

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #316 dnia: Nie, 20 Lip 2014, 16:03:13 »

Nie, 20 Lip 2014, 17:27:25
Odpowiedź #317

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nigdy, nigdy, ale to przenigdy nie podawaj samego linka. Już jedna osoba tak robiła, i od kilku miesięcy nie widujemy jej na forum. Napisz chociaż do czego jest ten link. Jednozdaniowe posty są olewany przez wszystkich tak naprawdę, a ludzie, którzy tak piszą, tracą na reputacji w oczach starszych forumowiczów.

Nie, 20 Lip 2014, 18:28:20
Odpowiedź #318

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
To może ja wytłumaczę ;)
Najpierw ściągamy najnowszą wersję modulemanager.dll . (często dodawane do modów)
Otwieramy notatnik i wklejamy do niego to :
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@PART[*]:FINAL
{
     @cost *= 1.5
}
W notatniku dajemy zapisz jako, wybieramy zamiast .txt opcję wszystkie pliki a w nazwie wpisujemy np. nazwa.cfg .
Zapisujemy i wklejamy utworzony plik do folderu Gamedata wraz z module manager.
Cena części zostanie pomnożona o 1.5 .
Cena paliwa pozostanie bez zmian tą należy zmienić w folderze Gamedata/Squad/Resources/ResourcesGeneric.cfg .

Pozdrawiam !
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #318 dnia: Nie, 20 Lip 2014, 18:28:20 »

Nie, 20 Lip 2014, 19:32:52
Odpowiedź #319

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Mi wystarczył sam link. Pograłem trochę z cenami o 50% wyższymi i nie robi to dużej różnicy podejrzewam że można by śmiało dać *2.5 i nadal byłoby łatwo zdobywać fundusze

Orbity Stacjonarne

Nie, 20 Lip 2014, 20:39:47
Odpowiedź #320

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja mam takiego buga (na wersji 32x), że kiedy wylatuje poza teren KSC to mi zwiesza grę. Wie ktoś może dlaczego tak się dzieje?

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #320 dnia: Nie, 20 Lip 2014, 20:39:47 »

Nie, 20 Lip 2014, 21:24:38
Odpowiedź #321

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
@up może to być wina modów, a jeśli nie to masz może projekty niedaleko KSC? jeśli tak to możliwe że wylatujesz/wlatujesz z ich strefy w której oddziałuje fizyka, wtedy są przycinki. Jeśli Nie to nie mam pojęcia.

Nie, 20 Lip 2014, 21:57:13
Odpowiedź #322

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
@up z modów mam FARa, Firespitter i Procedural Dynamics, a projektów na ziemi nie mam żadnych

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #322 dnia: Nie, 20 Lip 2014, 21:57:13 »

Nie, 20 Lip 2014, 21:59:13
Odpowiedź #323

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Oryginał czy pirat? Wersja Steam czy ze strony? Jak Steam sprawdź spójność plików gry we właściwościach, jak ze strony, reinstal. Jak pirat, grzecznie opuść forum do czasu zakupu oryginalnej wersji.

Nie, 20 Lip 2014, 22:17:58
Odpowiedź #324

Offline MCpiroman

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
@up Ze strony, kupiony. Chodzi Ci o to, że mam przeinstalować wszystkie mody, czy pobrać jeszcze raz?

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #324 dnia: Nie, 20 Lip 2014, 22:17:58 »

Nie, 20 Lip 2014, 22:22:47
Odpowiedź #325

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Masz przeinstalować CAŁĄ grę(tylko nie zapomnij skopiować zapisów ;D)


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Nie, 20 Lip 2014, 22:52:21
Odpowiedź #326

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Backup save'ów, wywalasz cały folder z grą i pobierasz jeszcze raz. Instalujesz grę, odpalasz nowego save'a, budujesz coś małego i opuszczasz teren KSC. Jak tnie, daj znać, jak nie wrzucasz jednego moda, i powtarzasz procedurę opuszczenia KSP, jak działa to dobrze, jak nie to wywalasz moda i sprawdzasz następnego.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #326 dnia: Nie, 20 Lip 2014, 22:52:21 »

Pon, 21 Lip 2014, 18:23:07
Odpowiedź #327

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Jeżeli kogoś to interesuje pojawił się .dll do KAS na 64bitową wersje KSP Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ szukaj na samym dole stronty.

Przy ładowaniu wyskakuje błąd o niekompatybilności z 0.24.0 ale można go sokojnie olać. Testowałem ten updejcik przez chwile i żadnych poważnych błędów nie zauważyłem

Orbity Stacjonarne

Wto, 22 Lip 2014, 03:38:35
Odpowiedź #328

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Mnie się marzy bardzo realistyczny mod na ekonomię, w którym musielibyśmy zmagać się z niskim budżetem, cięciami i wszystkim co sprawiłoby, że np. lot załogowy na inną planetę byłby bardzo trudnym przedsięwzięciem. I tak np. konstruowalibyśmy bardzo oszczędne konstrukcje, najlepiej wielokrotnego użytku by zmieścić się w budżecie na dany program.

Mod, bo na realistyczne podejście do ekonomii w przypadku Squad bym nie liczył. Oni jak to określił Kadaf będą teraz robić grę dla amerykańskiej gimbazy.
« Ostatnia zmiana: Wto, 22 Lip 2014, 03:41:02 wysłana przez winged »

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #328 dnia: Wto, 22 Lip 2014, 03:38:35 »

Wto, 22 Lip 2014, 12:40:56
Odpowiedź #329

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Myślę że jak budżet jest już w grze to poczekamy max pół roku na taki mod. Jeszcze gdyby dodać do tego BTSM to był by niezły hardcore.