• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98026 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Pią, 18 Lip 2014, 21:36:07
Odpowiedź #300

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Przepraszam za OT, ale zainteresował mnie pewien szczegół.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ostatnio stworzyłem nawet prostą rakietę typu SSTO
opartą na jednym aerospike'u, która jest w stanie wynieśc na orbitę mały ladunek (ok. 600kg) po czym wraca na Kerbin lądując na
nóżkach od lądowników tuż przy KSC.



Właśnie jestem w trakcie testów repliki rakiety Falcon 9 (F9R) z systemem pionowego lądowania i powiem, że wygląda to obiecująco.





Jeśli u Ciebie taki system został już dopracowany, to mógłbyś założyć wątek w galerii i go zaprezentować światu? Bo rozumiem, że hamujesz na samym silniku, bez używania spadochronów? Musisz więc zabrać paliwo na start, na lądowanie i jeszcze na zamknięcie orbity. I to wszystko bez odrzucania jakichkolwiek części? (SSTO) Jaką więc maksymalną orbitę możesz ustalić?


Postaram się wrzucić moze jeszcze dzisiaj w nocy, teraz wychodzę z domu. Jak wrzucę to wyślę ci info na pw.

Pią, 18 Lip 2014, 22:14:56
Odpowiedź #301

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Cytuj
Wam też się KSP x64 gryzie z Google Chrome ? Zawsze jak gram puszczam sobie muzykę w tle, ale po włączeniu wersji 64 bit nie mogę używać kart (po zminimalizowaniu gry) a przyciski w grze nie działają.

Kliknij najpierw prawym przyciskiem myszy i potem wszystko powinno działać, u mnie to pomaga

Orbity Stacjonarne

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #301 dnia: Pią, 18 Lip 2014, 22:14:56 »

Pią, 18 Lip 2014, 22:38:00
Odpowiedź #302

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@JackRyanPL: Też wpadłem na pomysł podmiany folderów, ale myślałem, że da radę to bardziej "cywilizowanie" zrobić niż przez edycję folderu KSP. Chyba powinno dać się w Steam specjalny parametr, jak na Linux, potem pokombinuje.

Sob, 19 Lip 2014, 00:23:37
Odpowiedź #303

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
24ka ma jedną ogromną zaletę. Kariera jest tak niezmiernie nudna, że błyskawicowo odsieje osoby inteligentne inaczej. Bo wiadomo, kariery w grach zawsze są dopicowane bardziej niż sandboxy, bo mają niby jakiś wątek fabularny chociażby rozwoju. Squad zrobił cudowne sito, bo kto nie zdzierży kariery, to się nie będzie brał za sandbox. Więc ja na ten przykład jestem z najnowszego update zadowolony, chociaż może dość przekornie :)

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #303 dnia: Sob, 19 Lip 2014, 00:23:37 »

Sob, 19 Lip 2014, 01:12:27
Odpowiedź #304

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Ciągle pojawia się argument o łatwości gry czy nudzie - mam wrażenie że mocno bazuje to na subiektywnym doświadczeniu w KSP. Learning curve nie wygląda w KSP jak w podreczniku gamedev - początki są bardzo trudne - Dokowanie, pierwsze orbity i lądowania nierzadko przyczyniają się do agresji słownej ;) wobec praw fizyki.  Po opanowaniu podstaw mechanik orbitalnych i masy trikow nie zostaje wiele nowego do nauczenia - najwyżej pobija się rekord o 0.5 m/s... kariera łagodzi pierwsze kilkanascie godzin, naturalnie ucząc gracza i pokazując mu możliwości. Wiąże się to niestety z niewielką wartością dla graczy z dużym doświadczeniem. Ja wciąż nie grałem, czekam na BSTM i może modowe kontrakty.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Sob, 19 Lip 2014, 11:05:15
Odpowiedź #305

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Z założenia kontrakty są całkiem ok, ale powinny być bardziej rozbudowane, po orbicie, zamiast od razu muna powinien być kontrakt na wysłanie satelity, budowę stacji, po tym wszystkim pierwsza misja bezzałogowa na Muna itp

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #305 dnia: Sob, 19 Lip 2014, 11:05:15 »

Sob, 19 Lip 2014, 11:26:03
Odpowiedź #306

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Dokonałem niemożliwego :) po budowie statku kosmicznego który zaliczył orbity Duny i Eve po czym wrócił na Kerbin z masą nauki zostałem bez funduszy :D
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Sob, 19 Lip 2014, 13:01:58
Odpowiedź #307

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Pograłem trochę więcej, olewając kontrakty na testy części i po wylądowaniu bezzałogowo na Dunie jestem chyba w połowie drzewka. Budżet stale wzrasta, nauki przybywa, reputacji też. Widać też optymalizację, co ciesz. Ogólnie, update niezły, ale pozostawia niedosyt.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #307 dnia: Sob, 19 Lip 2014, 13:01:58 »

Sob, 19 Lip 2014, 13:28:55
Odpowiedź #308

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Z tą optymalizacją to wiesz, póki program pusty, to śmiga, Poczekamy na KAS i miło by było jakby ktoś kto ma frapsa zrobił test porównawczy wydajności pod obciążeniem, czyli po ściągnięciu sejwa PMB II. Fakt, śmiga, ale 23.5 śmigało nic nie gorzej póki puste było.

Sob, 19 Lip 2014, 13:34:26
Odpowiedź #309

Offline Rogovic

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ja jade kontrakty na testy tylko. Zanim wykonałem pierwszy lot na Muna miałem ponad połowę drzewka zbadane. Pewnie się uda odkryć wszystko nie lecąc dalej niż księżyce kerbinu. Warto robić kilka kontraktów na jednym locie. Jak przymniemy kontrakt na silnik atomowy i nie będziemy go wykonywać to mamy cały kerbiński rok aby go używać w rakietach.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #309 dnia: Sob, 19 Lip 2014, 13:34:26 »

Sob, 19 Lip 2014, 13:39:37
Odpowiedź #310

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Jak na moje to masowe robienie kontraktów i szybkie ich kończenie to psucie sobie samemu zabawy.

Dzisiaj przetestuję 0.24, to się coś jeszcze wypowiem na temat samej wersji.

Sob, 19 Lip 2014, 13:52:32
Odpowiedź #311

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Mi bardzo brakuje kontraktów typu wynieś satelitę, wynieś stację kosmiczną, przeprowadź skan grawitacyjny itd. Mam nadzieję, że będzie mod, który to doda.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #311 dnia: Sob, 19 Lip 2014, 13:52:32 »

Sob, 19 Lip 2014, 14:05:31
Odpowiedź #312

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Ale są za to "Przeprowadź badania nad Kerbinem", "Zbadaj Eve". Tego typu kontrakty są fajne, to jest dopiero początek. Nauka też na początku była nudna, wystarczyło spamować, teraz jest minimalnie, bardzo minimalnie trudniej. Kontrakty owszem są nielogicznie ułożone. Po wystartowaniu pierwszym pojazdem, odblokowało mi kontrakt zakładający badanie Muna. Drzewko jednak jest tak samo nielogiczne jak było. I równie szybko można je skończyć, tak samo z funduszami. Nie chodzi mi o to, że się szybko kończą lecz szybko przybywają. Przykład. Miałem 500k F, zbudowałem rakietę, której celem był dolot na Dune, wykonanie tam badań, po czym lądowania na Ike'u w celu jego spadania. Kosztowała mnie ona około 250k F. Po wykonaniu misji, przesłaniu kilku danych, kontrakt został wykonany, a na moim koncie pojawiło się dodatkowe 700k F, co daje mi 1 200 000k F. Zysk przychodzi praktycznie sam. Kariera jest łatwa, ale nudzi.

Sob, 19 Lip 2014, 14:09:13
Odpowiedź #313

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
I chyba te zarobki powinny zostać zrebalansowane, praktycznie nie trzeba przejmować się funduszami :/

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #313 dnia: Sob, 19 Lip 2014, 14:09:13 »

Nie, 20 Lip 2014, 09:40:36
Odpowiedź #314

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Jeżeli wypełniasz kontrakty, to tak. Jeżeli przestaniesz, to szybko zostaniesz bez kasy.
KSP to nie jest gra ekonomiczna i nie ekonomia stanowi o jej treści.