• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 99353 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 15 Lip 2014, 22:40:18
Odpowiedź #240

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Uwaga od Moderatora Globalnego Wyczyściłem temat z offtopicu. Najlepsi offtoperzy zostali odpowiednio nagrodzeni. Gratuluję wygranej!

Wto, 15 Lip 2014, 23:02:40
Odpowiedź #241

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wracając do właściwego tematu dyskusji. Zauważyliście cie, że wczoraj nie było Daily? W poniedziałek są chyba mody, a wczoraj tego nie było. Jeśli nie będzie jutro Devnote, możemy być pewni, że 0.24 wyjdzie niedługo.
Ostatnio devnote też się chyba opóźniło i wyszło dopiero w środę.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #241 dnia: Wto, 15 Lip 2014, 23:02:40 »

Śro, 16 Lip 2014, 00:10:30
Odpowiedź #242

Offline Maciek0921

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Cytuj
Ostatnio devnote też się chyba opóźniło i wyszło dopiero w środę.
W Meksyku jest inna strefa czasowa i ich wtorkowy devnote zawsze pojawia się w naszą środę :).
Chyba, że rzeczywiście ostatnio było jakieś opóźnienie, ale takowego nie pamiętam.

Śro, 16 Lip 2014, 05:35:56
Odpowiedź #243

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
A to jest możliwe :P Przy okazji, właśnie wyszło FAQ na temat update-u 0.24, między innymi można się dowiedzieć, że kerbale nie będą kosztowały, a kontrakty będą modowalne.
Link: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #243 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 05:35:56 »

Śro, 16 Lip 2014, 10:28:57
Odpowiedź #244

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Ja bardziej zwróciłem uwagę na coś innego... będzie trzeci tryb :D


Cały update będzie wprowadzony do trybu Kariery, ale pojawi się tryb "Science", który daje nam tryb kariery w stylu 0.23, z wyłączonymi funduszami, kontraktami i reputacją.


Szach mat, przeciwnicy 0.24 :D

Śro, 16 Lip 2014, 17:26:12
Odpowiedź #245

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nieoficjalnie przetłumaczone, przeze mnie, FAQ. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, wyląduje dzisiaj na blogu. Wszystko zależy od ingwdena
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #245 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 17:26:12 »

Śro, 16 Lip 2014, 17:42:50
Odpowiedź #246

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Potrzebne jest zezwolenie, aby tam wejść ;<

Śro, 16 Lip 2014, 17:44:48
Odpowiedź #247

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Poprawiłem, powinno działać.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #247 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 17:44:48 »

Śro, 16 Lip 2014, 17:55:28
Odpowiedź #248

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Dobra, już działa, dzięki ;)

Śro, 16 Lip 2014, 19:30:19
Odpowiedź #249

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Podoba mi się, że im bliżej od KSC zaparkujemy tym więcej zwrócą nam funduszy. Szkoda jedynie, że stopnie startowe będą bezpowrotnie tracone. Zacznie się opłacać budowa wahadłowców ;)

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #249 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 19:30:19 »

Śro, 16 Lip 2014, 19:34:45
Odpowiedź #250

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Kurde, faktycznie, akurat jak zakończyłem program wahadłowców.

Śro, 16 Lip 2014, 20:27:05
Odpowiedź #251

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Cieszy mnie niezmiernie to tłumaczenie! Byłem wcześniej w połowie pisania własnego, ale niechcący zamknąłem przeglądarkę  :'(

BTW,

nikt z ekipy nie chciał kolejne nazwy zaczynającej się na „K”.

Ja to przetłumaczyłem na:

nikt z ekipy nie chciał kolejnej K-nazwy

:D

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #251 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 20:27:05 »

Śro, 16 Lip 2014, 20:31:27
Odpowiedź #252

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Starałem się to tłumaczyć mniej dosłownie, bo to co u nich jest logiczne, u nas już nie do końca. Podobnie fragment z "whack-a-bug". U nich w barach, salonach gier, są automaty, np. "Whack-a-zombie/alien/cokolwiek", u nas tego nie ma, i czytelnik może nie zrozumieć o co chodzi. Wciąż czekam na akceptację artykułu, ale powinien pojawić się niedługo.

[Post scalony: [time]Śro, 16 Lip 2014, 21:15:01[/time]]
Na blogu KSP pojawiła się informacja dotycząca 0.24. Dowiedzieć się z niej możemy, iż problemy techniczne opóźnią wyjście 0.24. Squad stwierdził, że lepiej nas o tym poinformować, abyśmy przestali o tym pisać na reddicie i molestować F5. Nowa wersja miała wyjść dzisiaj, ale błąd ja opóźni.
« Ostatnia zmiana: Śro, 16 Lip 2014, 21:59:22 wysłana przez JackRyanPL »

Śro, 16 Lip 2014, 21:53:18
Odpowiedź #253

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Info od SQUAD - 0.24 miało mieć premierę wczoraj, ale podczas szykowania wersji finalnej napotkali problem ze zaktualizowaną wersją Unity. O ile problem nie jest trudny, to wymagał trochę czasu. W drodze jest kolejna wersja eksperymentalna - jeśli testerzy nie wykryją błędów, 0.24 zostanie wydane.

Tak więc przypuszczam, że może dzisiaj późnym wieczorem, albo jutro (a na 95% do końca tygodnia), powinniśmy otrzymać aktualizację. No... chyba, że nagle jeden błąd wywoła "reakcję łańcuchową" i pojawi się masa kolejnych.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #253 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 21:53:18 »

Śro, 16 Lip 2014, 22:02:56
Odpowiedź #254

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
JackRyan, zwykle gdy tłumaczę (np. gdy robiłem wieści od NASA) moje problemy z tłumaczeniem lub logicznością, ewentualnie słowa, które mało kto zna, tłumaczę w nawiasach i kursywą :D (Whack-a-bug - taka gra Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Nie licząc tego, dzięki niezmierne - miałem okazję przeczytać jedno z niewielu amatorskich (? - nie wiem, czy amatorskich, ale nie chodzi o poziom, tylko o to, czy np. tłumaczysz zawodowo) tłumaczeń, które były wykonane dobrze.