• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98023 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 25 Cze 2014, 10:39:31
Odpowiedź #180

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
No, w końcu wyjdzie 0.24, więc wreszcie będę miał kolejne powody, aby grać w KSP (teraz gram mało). Uwielbiam w grach wątki ekonomiczne :)

Śro, 25 Cze 2014, 23:56:22
Odpowiedź #181

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
@ShookTea

"QA" to Quality Assurance, czyli kontrola jakości. Przy programowaniu QA to po prostu testerzy, którzy wyłapują błędy, tworzą raporty i przekazują je programistom.


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #181 dnia: Śro, 25 Cze 2014, 23:56:22 »

Czw, 26 Cze 2014, 00:30:20
Odpowiedź #182

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
64 bity na Windows? Brzmi super, w końcu!
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 26 Cze 2014, 00:34:02
Odpowiedź #183

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Ale bede grał!

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #183 dnia: Czw, 26 Cze 2014, 00:34:02 »

Czw, 26 Cze 2014, 09:00:02
Odpowiedź #184

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Świetna sprawa z tymi 64 bitami, wreszcie więcej ramu pójdzie w ruch :)
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Sob, 28 Cze 2014, 17:46:13
Odpowiedź #185

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
64bity są i tak na Linux i z tego co się orientuje, to i tak nie wykorzystywało to w 100% 64bitowej architektury. Dla mnie to i tak nieważne, bo mam 4GB RAM, czyli tyle, ile max obsłuży 32bitowa architektura. Ale dla tych co mają po 6,8GB RAM to napewno dobra wiadomość. Dla mnie przydałoby się wkońcu wykorzystanie wielordzeniowości.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #185 dnia: Sob, 28 Cze 2014, 17:46:13 »

Nie, 29 Cze 2014, 11:39:30
Odpowiedź #186

Offline Moskit

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 194
  • Reputacja: 31
    • Zobacz profil
Na Linuxa już od dawna KSP działa w 64bitach, choć to zbyt wielu osobom dobrze nie robi. ;)

Sam posiadam 16GB pamięci do dyspozycji i już nie mogę się doczekać, aż będę mógł w końcu je w Kerbalach jakoś wykorzystać. :D
I od wersji 0.24 naszym największym problem będzie poprawna współpraca modów, a także stabilność i płynność działania, niż nerwowe zmniejszanie jakości tekstur, aby tylko zmieścić się poniżej 3,5GB.

Ale będę modował.  8)

Nie, 29 Cze 2014, 13:35:46
Odpowiedź #187

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
@Niżej: Przepraszam :/

PS: Do usunięcia.
« Ostatnia zmiana: Nie, 29 Cze 2014, 15:02:40 wysłana przez Dirkuu »
Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #187 dnia: Nie, 29 Cze 2014, 13:35:46 »

Nie, 29 Cze 2014, 14:32:05
Odpowiedź #188

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Dirkuu, takie rzeczy to już na PW :P.
Ja się po prostu nie mogę doczekać tego Update-a, ekonomia (czyli to co lubię), 64 bity, czego chcieć więcej? (A no tak, więcej planet :D)
Mam nadzieję, że wyjdzie w przyszłym tygodniu, ale to jeszcze trochę za wcześnie. (swoją drogą, jak się nazywa mod na zarządzanie programem kosmicznym, nie mogę go znaleźć)

Poza tym, poleca ktoś jakąś grę ekonomiczną?

Nie, 29 Cze 2014, 16:35:31
Odpowiedź #189

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
@up mission controller

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #189 dnia: Nie, 29 Cze 2014, 16:35:31 »

Nie, 29 Cze 2014, 19:27:39
Odpowiedź #190

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Dzięki! Tego szukałem ;)

Śro, 02 Lip 2014, 19:50:54
Odpowiedź #191

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nowe weekly = nowe newsy. Napiszę od myślników co najważniejsze.

-Naprawianie bugów, łatanie gry, standard.

-Nagrywanie głosów kerbonautów. Czyżby stockowy Chatter?

-Nowy moduł RCS. Nie wiadomo czy chodzi o zbiornik czy dysze. Osobiście liczę na trochę część z KSPX Expansion Pack.

-LOGO NOWEJ WERSJI!


-Pracują nad trailerem.

-Znowu eksperymenty i łatanie bugów.

-Renderowanie. Możliwe, że nowych animacji.

-Update jest blisko. Maxmaps, ten od KSPTV grał już. Nie napisał na ten temat nic więcej.

-Niedługo wyjdzie. Tydzień, może dwa. [I tak wyjdzie za rok - dop. rozsądek]

-Wybierają logo dla firm zlecających kontrakty. Pierwsze 12 do znalezienia tutaj Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ IMHO niektóry świetne, inne bym zmienił. Ale to tylko moja opinia.

-Znowu łatanie gry.

-Pierdzielenie o mundialu, porażce Meksyku z Holandią z tego co rozumiem. Mnie to wisi, ale oni się tym ekscytują. Nie wiem czemu.

-Jeśli dobrze tłumaczę w głowie to wersja ma wyjść "ASAP" czyli "As soon, as possible" czyli "Najszybciej jak się da". Wolę dać im dodatkowy tydzień na pozbycie się bugów, niż spędzać wieczory z Krakenem.

-Streamy z nowej wersji. Soon™

That's all folks! jak to mawiał kiedyś pewien prosiak. Szczerze mówiąc, w KSP Weekly było to lepiej przedstawione. Szczegóły bez zbędnych bzdur. Jeśli jest w nowym Devnote coś, co pominął dopiszcie pod spodem, albo dajcie znać do dorzucę do listy.



Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #191 dnia: Śro, 02 Lip 2014, 19:50:54 »

Śro, 02 Lip 2014, 20:09:02
Odpowiedź #192

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Szykuje się epicki Update. Niestety roboty jeszcze dużo więc wyjdzie pewnie pod koniec lipca. Wolałbym żeby 0.24 była wcześniej ale tak jak napisał JackRyanPL lepiej żeby dopieścili grę niż gdyby wywalała się co 5 minut.

Co do meczu to ja ich rozumiem. 6 raz z rzędu odpadają zaraz po wyjściu z grupy i to w momencie gdy wydawało się że Holandia wyleci z hukiem.
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Pon, 07 Lip 2014, 20:25:30
Odpowiedź #193

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Kurczę, jutro KSP weekly, mam nadzieję, że dostaniemy coś mocnego jutro (tzn. ogromna dawka informacji na temat 0.24)

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #193 dnia: Pon, 07 Lip 2014, 20:25:30 »

Wto, 08 Lip 2014, 07:48:13
Odpowiedź #194

Offline Hipekhop

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Szczerze mówiąc- olać to wszystko, niechby wprowadzili to w wersji 0.25 nawet. Dla mnie ważna jest jedna rzecz- niech gra zacznie wykorzystywać efektywnie zasoby komputera, od ram, aż po wielordzeniowość, a może nawet CUDA. To jest najważniejsze, a na nowe itemy to można poczekać, zmodować sobie... nie jest to najważniejsze.