Nowy devnote.
Felipe jest w tym tygodniu na prywatnych wakacjach, by doładować baterie po kilkunastu dniach pracy do późnych godzin, by doprowadzić grę do stanu eksperymentów przed następną aktualizacjach. Chcemy przedstawić wam cytat z rozmowy, jaką mieliśmy tydzień temu przed wyjazdem: "Ale w skrócie, tak, 0.24 zostanie wydane również w 64-bitowej wersji Windowsa"
Alex - Ciągle implementuję nowe dźwięki do gry. Myślę, że muszę to wyjaśnić dokładniej: testuję zmiany dźwięków kilku części rakietowych (silniki na paliwo ciekłe, dopalacze na paliwo stałe etc.) na nowe. Dodatkowo pracuję z Lalo nad nowym procesem rachunkowości (?
new accounting processes)
Mike - To był długi tydzień naprawiania błędów. Kontrola jakości i eksperymenty idą całkiem płynnie. Gotowy build był bardzo stabilny, zaimplementowaliśmy kilka propozycji modderów i sprawiliśmy, że całość jest troszkę ładniejsza.
Daniel - Wreszcie opublikowałem animację, mam nadzieję, że się podobała! Teraz jesteśmy w fazie postprodukcji kolejnej animacji.
Jim - myślę, że pozbyliśmy się krytycznych błędów UI (interfejs użytkownika) gry. Co oznacza głównie, że można być pewnym poprawności czcionek oraz innych dużych ? (
tweaks)
Miguel - Praca nad restrukturyzacją KSP-TV i Squadcast. Dzielenie w eksperymentalnym forum i zabawy z budową. Próba przeżycia Letnich Wyprzedaży Steam.
Bob - Pracowałem z Nassault nad kilkoma filmami - jeden powinien pojawić się jutro! On jest bardzo kreatywny, więc jesteśmy szczęśliwi, mogąc mieć go z nami. Szykujemy się również do wydania kolejnej wersji i uważam, że jest tak duża aktualizacja powinna mieć swoją nazwę. Jeden problem... mamy problem z dogadaniem się, jak nazwać. Proszę, wypełnijcie tą ankietę
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (która pomoże nam również z aktualizowaną informacją demograficzną naszej społeczności!), by mieć wpływ na nazwę dla kolejnej aktualizacji!
Ted - ostatni tydzień spędziłem nad kończeniem 0.24 w kontroli jakości i poddać go Eksperymentom (
Nie mam pojęcia, dlaczego używają tego słowa w devnote wielką literą - ShookTea).
Anthony - 0.24 jest właśnie w fazie eksperymentów. Jest to ostatnia faza testowa przed wydaniem.
Eduardo - praca nad rachunkowością (
?) na nowych procesach i procedurach.
Rogelio na zwolnieniu chorobowym.
Hugo - zauważyłem kilka drobnych problemów. Rozpocząłem również proces ulepszania estetyki i zachowania kilkunastu istniejących części wewnątrz gry. Czekam na wydanie 0.24 i nadchodzącą pracę oraz wieści.
tl;dr:
Felipe na urlopie, Rogelio (cokolwiek on robi) na zwolnieniu lekarskim, reszta skończyła robotę... bo 0.24 jest w fazie eksperymentalnej, po której bezpośrednio następuje ostateczna naprawa bugów (trwająca zwykle mniej niż pół godziny) oraz wydanie w świat!
Bob mówi, że update jest tak duży, że zasługuje na nazwę, ale nie potrafią się dogadać, więc zrobili ankietę - link jest umieszczony w tłumaczeniu.
Chopins, najwyraźniej wyjdzie na początku lipca. A być może nawet wcześniej, skoro tak się cieszą, że już nic nie muszą robić i mają wolne.