• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98029 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Śro, 14 Maj 2014, 21:29:34
Odpowiedź #165

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
I to rozumiem - jasne tłumaczenie powodów obsuwy, a nie obsuwa bo tak. Kontrakty bez budżetu słabo mi się widziały. Ciekawe jaka szansa na poprawki planet?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 14 Maj 2014, 22:27:24
Odpowiedź #166

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Aaa, chyba dostałem erekcji :-D Jeśli to prawda, szykuje się update na miarę trybu kariery.

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka


Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #166 dnia: Śro, 14 Maj 2014, 22:27:24 »

Czw, 15 Maj 2014, 00:46:01
Odpowiedź #167

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
3-4 tygodnie raczej nie, bo tyle pewnie potrwa testowanie nowej wersji, a przecież jest ona ciągle rozwijana. Moim zdaniem bardziej realnym terminem jest lipiec lub sierpień.

Pią, 16 Maj 2014, 19:14:16
Odpowiedź #168

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Również mam nadzieje, że inne planety dostaną biomy i ich powierzchnia zostanie przemodelowana, jak to miało miejsce w przypadku Muna. Porównując ładne rozpadliska i kratery Muna z nudnymi wzgórzami i prostym terenem Duny czy innych planet(może z wyjątkiem Laythe, tam teren jest całkiem fajny) to chyba zostanie to poprawione.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #168 dnia: Pią, 16 Maj 2014, 19:14:16 »

Pią, 16 Maj 2014, 19:59:28
Odpowiedź #169

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Brak oficjalnych danych na ten temat. Wiadomo jedynie, że to nastąpi. Kiedy? To wie tylko Squad. Wątpię aby doszło w 0.24. To bardziej update nastawiony na karierę. Czekamy do przyszłego wtorku na kolejne Devnote. Może dadzą więcej wiadomości.

Śro, 21 Maj 2014, 16:55:07
Odpowiedź #170

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Mamy nowy devnote! Można w nim wyczytać, że będzie reputacja. Zastanawia mnie, jak to będzie działać.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #170 dnia: Śro, 21 Maj 2014, 16:55:07 »

Śro, 21 Maj 2014, 17:18:42
Odpowiedź #171

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Cytuj
Jesus (Chuchito): Writing a unity port of the KSPM system.

A mnie zastanawia, czym zajmuje się Hesus (chyba tak to się czyta?). KSPM? Mnie się "M" kojarzy tylko z "Multiplayer".

Śro, 21 Maj 2014, 19:02:22
Odpowiedź #172

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Pół roku temu to zapowiedzieli...
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #172 dnia: Śro, 21 Maj 2014, 19:02:22 »

Wto, 27 Maj 2014, 10:37:27
Odpowiedź #173

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nie jest to ściśle informacja o 0.24 - SQUAD ogłosił update forum oficjalnego i nie będzie ono dostępne do 48 godzin.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 11 Cze 2014, 15:27:08
Odpowiedź #174

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Squad właśnie podało screena jak będzie wyglądać teraz KSC i nowy HUD. Całkiem fajne :D

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #174 dnia: Śro, 11 Cze 2014, 15:27:08 »

Śro, 11 Cze 2014, 16:40:52
Odpowiedź #175

Offline PanKurczak

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 144
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
powiem tak: po tym update będzie się działo :D

Śro, 11 Cze 2014, 19:26:41
Odpowiedź #176

Offline Chopins

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Reputacja: 2
  • Patientia est debilium firmamentum, ruinas fortis.
    • Zobacz profil
Już nie mogę się doczekać tych kontraktów itp. mam nadzieję że tego nie spieprzą ;)
Dla mnie najwygodniej by było, żeby 0.24 wyszło na początku lipca, ale wiadomo... SQUAD...
Nie działa? Więcej taśmy dawaj!

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #176 dnia: Śro, 11 Cze 2014, 19:26:41 »

Śro, 11 Cze 2014, 22:44:43
Odpowiedź #177

Offline Gek0n

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
ladne ladne, niech chlopaki dzialają, im sie wakacje poki co skonczyly :)

Wto, 24 Cze 2014, 08:03:16
Odpowiedź #178

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
A mi się marzy coś bardziej niskich lotów, ale jakże by to usprawniło pracę. Otóż przydało by się dodanie opcji do grupy akcji, aby dana akcja wykonywała się na przykład przez jakiś czas (np. praca silników), albo powiedzmy obrót koła czy jakiejś części o konkretny kąt, ruch pojazdu o zadaną odległość. Takie tam pierdołki, aby można było zaprogramować sekwencję czynności przypisaną do klawisza.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #178 dnia: Wto, 24 Cze 2014, 08:03:16 »

Śro, 25 Cze 2014, 08:24:03
Odpowiedź #179

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Nowy devnote.

Felipe jest w tym tygodniu na prywatnych wakacjach, by doładować baterie po kilkunastu dniach pracy do późnych godzin, by doprowadzić grę do stanu eksperymentów przed następną aktualizacjach. Chcemy przedstawić wam cytat z rozmowy, jaką mieliśmy tydzień temu przed wyjazdem: "Ale w skrócie, tak, 0.24 zostanie wydane również w 64-bitowej wersji Windowsa"

Alex - Ciągle implementuję nowe dźwięki do gry. Myślę, że muszę to wyjaśnić dokładniej: testuję zmiany dźwięków kilku części rakietowych (silniki na paliwo ciekłe, dopalacze na paliwo stałe etc.) na nowe. Dodatkowo pracuję z Lalo nad nowym procesem rachunkowości (? new accounting processes)

Mike - To był długi tydzień naprawiania błędów. Kontrola jakości i eksperymenty idą całkiem płynnie. Gotowy build był bardzo stabilny, zaimplementowaliśmy kilka propozycji modderów i sprawiliśmy, że całość jest troszkę ładniejsza.

Daniel - Wreszcie opublikowałem animację, mam nadzieję, że się podobała! Teraz jesteśmy w fazie postprodukcji kolejnej animacji.

Jim - myślę, że pozbyliśmy się krytycznych błędów UI (interfejs użytkownika) gry. Co oznacza głównie, że można być pewnym poprawności czcionek oraz innych dużych ? (tweaks)

Miguel - Praca nad restrukturyzacją KSP-TV i Squadcast. Dzielenie w eksperymentalnym forum i zabawy z budową. Próba przeżycia Letnich Wyprzedaży Steam.

Bob - Pracowałem z Nassault nad kilkoma filmami - jeden powinien pojawić się jutro! On jest bardzo kreatywny, więc jesteśmy szczęśliwi, mogąc mieć go z nami. Szykujemy się również do wydania kolejnej wersji i uważam, że jest tak duża aktualizacja powinna mieć swoją nazwę. Jeden problem... mamy problem z dogadaniem się, jak nazwać. Proszę, wypełnijcie tą ankietę Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ (która pomoże nam również z aktualizowaną informacją demograficzną naszej społeczności!), by mieć wpływ na nazwę dla kolejnej aktualizacji!

Ted - ostatni tydzień spędziłem nad kończeniem 0.24 w kontroli jakości i poddać go Eksperymentom (Nie mam pojęcia, dlaczego używają tego słowa w devnote wielką literą - ShookTea).

Anthony - 0.24 jest właśnie w fazie eksperymentów. Jest to ostatnia faza testowa przed wydaniem.

Eduardo - praca nad rachunkowością (?) na nowych procesach i procedurach.

Rogelio na zwolnieniu chorobowym.

Hugo - zauważyłem kilka drobnych problemów. Rozpocząłem również proces ulepszania estetyki i zachowania kilkunastu istniejących części wewnątrz gry. Czekam na wydanie 0.24 i nadchodzącą pracę oraz wieści.

tl;dr:
Felipe na urlopie, Rogelio (cokolwiek on robi) na zwolnieniu lekarskim, reszta skończyła robotę... bo 0.24 jest w fazie eksperymentalnej, po której bezpośrednio następuje ostateczna naprawa bugów (trwająca zwykle mniej niż pół godziny) oraz wydanie w świat!

Bob mówi, że update jest tak duży, że zasługuje na nazwę, ale nie potrafią się dogadać, więc zrobili ankietę - link jest umieszczony w tłumaczeniu.



Chopins, najwyraźniej wyjdzie na początku lipca. A być może nawet wcześniej, skoro tak się cieszą, że już nic nie muszą robić i mają wolne.
« Ostatnia zmiana: Czw, 26 Cze 2014, 09:09:18 wysłana przez ShookTea »