• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98179 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 02 Kwi 2014, 08:33:57
Odpowiedź #120

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Musiałem wczoraj wieczorem wyjść, bo miałem sytuację awaryjną.

Steam jeszcze mi jakieś 8MB ściągał... Jakiś Bugfix?
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 02 Kwi 2014, 18:24:47
Odpowiedź #121

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Po szybkim zagraniu - optymalizacja u mnie mocno skoczyła, super. Rakietki nowe fajne. Poprawki interfejsu fajne. KAS spieprzony. Ładne nowe efekty dymu, jest miękki jak chmurka teraz. Nie działa Smoke Industries ani segregator do części (nie wczytuje wszystkich kategorii). Asteroidy ciekawa sprawa. 4 miesiące. Ech.
Oczywiście nie winie Squad za awarię modów - informuje tylko że problemy z nimi są spore.

PS: Stock nie pasuje do nowych, ładniutkich części - trzeba by go poprawić bob szpetny jak noc.
« Ostatnia zmiana: Śro, 02 Kwi 2014, 18:50:03 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #121 dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 18:24:47 »

Śro, 02 Kwi 2014, 18:42:43
Odpowiedź #122

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Ja także pograłem trochę, nawet złapałem asteroide, co miała kurs kolizyjny z Kerbinem i umieściłem ją na stabilnej orbicie. Przeglądałem te nowe części, moim zdaniem ich moc chyba jest lekko przesadzona. Taki Mainsail wydawał się potężny, a przy nowych silnikach jest niczym. Choć może to i dobrze, bo do wynoszenia dużych ładunków trzeba było wstawiać dużo części, a to obciążało PC, teraz można wynieść to samo w mniejszej ilości części w rakiecie nośnej. Choć nie pasują trochę wyglądem do stocka, ale ogółem fajnie wyglądają. Ktoś może wie jak zmienić nazwę asteroidy? Bo zmieniłem jej nazwę, ale i tak pokazuje się normalna, chyba, że klikne na nią prawym przyciskiem myszy, to wtedy pokazuje się moja nazwa. Skok optymalizacji również zauważyłem, ale jak badałem jedną asteroidę, to kiedy byłem blisko niej, to gra mi się cięła, miał tak ktoś?

Śro, 02 Kwi 2014, 19:18:16
Odpowiedź #123

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
No to ja się też wypowiem:
+ Fajne funkcje np czas kerbalski, time warp
+ Asteroidy, system ich wykrywania
+ Części, bardzo sympatyczne, trochę zbyt nowocześnie wyglądają
+ Optymalizacja, wreszcie mogę sobie pograć w maksymalnej rozdzielczości przy 50 fps

- Te części są zbyt op
- Błędy graficzne w VAB (nie wielkie, np podczas obracania kamery, tekstura decoplera dziwnie skacze)

PS te asteroidy się tylko raz dla save'a generują ??

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #123 dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 19:18:16 »

Śro, 02 Kwi 2014, 20:12:00
Odpowiedź #124

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie, nie tylko raz. Im dłużej dany save istnieje tym więcej się ich pojawia. Rodzi się inne pytanie. Czy asteroidy pojawiają się tylko koło Kerbina?

Śro, 02 Kwi 2014, 20:15:04
Odpowiedź #125

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Twórcy odpowiedzieli na twoje pytanie - asteroida niesledzona wkrótce znika, a pojawiają się następne. I w ARM prawdopodobnie tak, tylko w okolicach Kerbinu. Zmieni to 0.24 (byc moze kiedys wyjdzie) Czy mktoś mógłby powiedzieć, jak się mają staty nowych części w stosunku do moda KW rocketry?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #125 dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 20:15:04 »

Śro, 02 Kwi 2014, 20:19:29
Odpowiedź #126

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Najsilniejszy stockowy silnik ma 320 ton ciągu, czyli 3200 kN, a największy zbiornik - około 7000 jednostek utleniacza i odpowiednią do tego ilość paliwa ciekłego. W stosunku do KW, silniki są słabsze, podobnie jak zbiorniki.

Śro, 02 Kwi 2014, 20:46:19
Odpowiedź #127

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Duża optymalizacja? To zarzucam update i może wracam z głową pełną pomysłów!

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #127 dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 20:46:19 »

Śro, 02 Kwi 2014, 21:11:13
Odpowiedź #128

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Jeśli się nie mylę to przeszli na Unity 4.3, więc zmiana jest. Dodatkowo, większe części = mniej części, których trzeba użyć. Oraz zużycie taśmy spadło, gdyż poprawili połączenia między częściami. Największa optymalizacja będzie, kiedy przejdą na Unity 5, a co za tym idzie KSP zaczną wykorzystywać wszystkie rdzenie procesora, oraz korzystać w większym stopniu z karty graficznej, jeśli się nie mylę.
« Ostatnia zmiana: Śro, 02 Kwi 2014, 21:12:59 wysłana przez JackRyanPL »

Śro, 02 Kwi 2014, 21:18:46
Odpowiedź #129

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Dobra, nazwa się już zmieniła, to był bug, grałem więcej i faktycznie, optymalizacja dużo na plus. Asteroidy też bardzo fajne, szkoda, że tak długo musimy czekać do 0.24.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #129 dnia: Śro, 02 Kwi 2014, 21:18:46 »

Śro, 02 Kwi 2014, 21:27:30
Odpowiedź #130

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zmiana wersji silnika chyba jest wystarczającym wyjaśnieniem problemów z unity. Jeśli 0.24 nic w tym nie pogmera, to może być dłuższy okres spokoju.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 03 Kwi 2014, 10:08:04
Odpowiedź #131

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Po przetestowaniu najnowszej wersji stwierdzam, że ogólnie bardzo na plus. Asteroidy są miodne, największe z nich pozytywnie zaskoczyły mnie wielkością. Nowe części mi się podobają i myślę, że pasują do reszty. Moc silników też na plus, tego mi brakowało. I wreszcie jest warp w KSC i Tracking Station.

Odniosłem też wrażenie, że optymalizacja została jeszcze bardziej poprawiona, większe rakiety teraz nie oznaczają tak drastycznego spadku FPS'ów. Kolejna rzecz na duży plus to wspomniane już połączenia pomiędzy częściami - zaskoczyło mnie, że nie muszę wszystkiego owijać taśmą. Teraz wystarczy kilka dobrze przemyślanych wzmocnień i wszystko się trzyma. Teraz można budować jeszcze większe rzeczy. Jeśli miałbym ten update ocenić w skali 1-10 to dałbym 10 :)

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #131 dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 10:08:04 »

Czw, 03 Kwi 2014, 11:18:34
Odpowiedź #132

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Quicksave'y i ich wczytywanie w trakcie lotu np. samolotem w atmosferze działa perfekcyjnie.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Czw, 03 Kwi 2014, 12:07:46
Odpowiedź #133

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Odkryłem jedną małą rzecz która mnie ucieszyła - manewr na mapie można teraz precyzyjnie ustawić rolką myszy. Nie jestem jednak pewien kiedy ta możliwość doszła.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #133 dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 12:07:46 »

Czw, 03 Kwi 2014, 12:23:56
Odpowiedź #134

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
No w 0.23.5. Mam z tą funkcją taki problem że trudno wyczuć odpowiedni ruch żeby orbita nie wystrzelila w kosmos, ale to chyba kwestia wprawy.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.