• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98033 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Pią, 17 Sty 2014, 13:50:39
Odpowiedź #15

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja głównie, skrycie marzę o dokończeniu niedoróbek przy budowie statków np. Niedokończone kabiny, czy obiecany pełen IVA pozwalający poruszać się Kerbalem w środku naszej bazy czy stacji co zwiększyło by sens robienia kanałów do poszczególnych modułów. Przelecenie na statku z mostka do laboratorium by obejrzeć osprzęt było by ciekawym dodatkiem. Również dodatkowe symetrie w SPH mile bym widział. No i planety. Nudne są jak cholera i robić nie ma co na tych pustyniach. Ja wiem, że to Alpha, ale musi tak to wyglądać? Lądujesz, rozstawiasz sprzęt i... nic? I wiem, wiem Unity ma ograniczenia o czym już powiedzieli koledzy wyżej. Tak to już tradycja w tym silniku.
Wszystko powyżej to moje zachcianki na TERAZ. Oczywiście mógłbym napisać cały esej czego mi brakuje, a co przeszkadza, ale to tylko kolejna wersja z kilkoma dodatkami, których i tak nie użyje bo gram na sandboxie! A co wy myślicie? :)

Pełna IVA, dopóki Unity + Squad nie popełnią wielowątkowości/jądrowości to obciążenie kreowane przez dodatkowe modele/kolizje/interakcje pomimo optymalizacji graficznej, kompletnie zabije fps'y. O ile np. ktoś się nie pokusi o zdrowsze wykorzystanie CUDA i Stream'u. (w tym przypadku najmocniej oberwą posiadacze zintegrowanych chipów graficznych). Unity mocno w prawdzie wspiera physx, ale to tylko do wodotrysków i mało skomplikowanych interakcji modeli/otoczenia, a nie skomplikowanych fizycznych i wielokrotnie działających w tle obliczeń, o większej skali niż piłka przelatująca przez szmatę...

Jeśli chodzi o eksplorację planet. Przy małych wydatkach pracogodzin wykorzystać, rozwinąć (ba nawet zatrudnić do tego MAjiira) i wdrożyć te cholerne surowce, jakieś elektryczne śmigiełka co by pozwoliłyby zwiedzać planety z atmosferą.

Kerbale jeśli chodzi o "komunę" moderską przypomina mi gry X od Egosoftu. Reunion, TC czy Prelude Albion, jako podstawki są mało ciekawe, ale dzięki czasem potężnym modyfikacjom gry zamieniają się w imponujące i wciągające zabieracze czasu.
« Ostatnia zmiana: Pią, 17 Sty 2014, 13:53:08 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Pią, 17 Sty 2014, 17:11:07
Odpowiedź #16

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
wdrożyć te cholerne surowce, jakieś elektryczne śmigiełka co by pozwoliłyby zwiedzać planety z atmosferą.

Surowce raz, ale ja nie mam problemu z urządzeniami do zwiedzania planet. Problem jest z tym, że nie bardzo jest co zwiedzać, bo powierzchnie są nudne i nie oferują żadnego zadania, które można sobie wyznaczyć.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #16 dnia: Pią, 17 Sty 2014, 17:11:07 »

Pią, 17 Sty 2014, 20:10:44
Odpowiedź #17

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Przepraszam, mój błąd, faktycznie pisze, że kupując teraz grę dostajemy dostęp do wszystkich przyszłych updatów, również dla tych po wydaniu wersji 1.0. Nie doczytałem i plotę głupoty.

Co do nudności planet, to w sumie chyba nie ma sposobu by je ubarwić. No bo w prawdziwym życiu taki Mars czy inne planety, to też nudne pustynie bez życia. Co mieliby dodać? Co najwyżej chyba jakieś wioski kosmitów, ale to kompletnie by zabiło wizję KSP. Do tego mógłby być przydatny Multiplayer - zabawa z innymi na planetach byłaby już czymś.

Pią, 17 Sty 2014, 20:28:50
Odpowiedź #18

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Wcale nie. Są anomalie, mogłyby być narzędzia do ich wyszukiwania i większe ich natężenie. Mogłyby być góry i kaniony bardziej wyrzeźbione i odpowiednio mniejsze tak, by np. lądowanie na szczycie czy na dnie było wyzwaniem. Przy tym nie muszą opierać się w 100% na rzeczywistym świecie, wprowadzając bardziej niesamowite formacje. Czemu by taki Bop nie miałby mieć wielu dużych iglic celujących w niebo, skoro kilkumetrowe już na nim są? Tutaj możesz zobaczyć fragment ciekawie zaprojektowanego terenu, dość fantastycznego, przyznaję: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A pustynie czy góry są bardzo piękne w rzeczywistości. Tytan ma lśniące morza metanu, Wenus to piekło z rzekami lawy i wulkanami, na Enceladusie i Europie występują gigantyczne gejzery. To mi nie brzmi jak nuda. Poza urozmaiceniem geografii gra mogłaby wprowadzić różne losowe zdarzenia do gry w tym stylu. Anomalie mogłyby się czasem same pojawiać w rejonie lądownika... rozwiązań na urozmaicenie jest mnóstwo.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #18 dnia: Pią, 17 Sty 2014, 20:28:50 »

Pią, 17 Sty 2014, 20:49:25
Odpowiedź #19

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 22
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
Mi się marzą prawdziwe wulkany, w pobliżu których wszystko by się grzało. Podziemnych jaskiń i w ogóle jaskiń. Wyobrażacie sobie by zrobić z kilku jaskiń pod ścianą kanionu kompleks garażowy dla sprzętu? Albo by pod węższymi cieśninami wodnymi przeprowadzić podziemny tunel na drugą stronę? PRAWDZIWE kaniony przez które moglibyśmy stawiać mosty dla łazików? Niebezpieczne pola gejzerów mogące wyrzucić nasz pojazd w powietrze, albo kotlinki z 3 stron otoczone stromymi ścianami mogące być świetną lokalizacją dla bazy. Również wysokie góry, a pod niektórymi "hopki" byśmy mogli polecieć jak rakieta naszym kołowcem? Rzeki lawy, które zagradzały by nam drogę, albo równie niebezpieczne kratery w których występują ciekawe anomalie osłaniane przez pole odbierające nagle energię elektryczną lub uszkadzały by wszelkie WŁĄCZONE urządzenia?

Tyle pomysłów! Można jeszcze wiele dodać do krajobrazów w KSP. Niestety to tylko marzenia :(
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Pią, 17 Sty 2014, 22:07:03
Odpowiedź #20

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
W takich ulepszeniach, to faktycznie, świetne by to było. Wiem o Tytanie czy Enceladusie, akurat opierałem się bardziej na martwych ciałach. Ale faktycznie, wielkie czynne wulkany na Eve, gejzery na np. Tylo, burze i wiatry w atmosferze Jool'a, kaniony na Dres, mocno poryty teren na Bop - to by była piękna rzecz, ale obawiam się w tym wypadku spadek FPS. Sam teren odpowiednio zaprojektowany nie powinien aż tak mocno obciążać procka, ale gejzery, wulkany już tak. Ale Mun po którejś aktualizacji(0.21, czy 0.22) też wygląda bajecznie na powierzchni - bardzo mocno poryty teren podobnie jak na Księżycu. Fajny by też był wiatr słoneczny - powodowałby, że na ciałach bez pola magnetycznego wszystkie baterie by momentalnie wysiadały - trzeba by wysiąść Kerbalem i je naprawiać. Choć to akurat chyba można zrobić w formie modu.
« Ostatnia zmiana: Pią, 17 Sty 2014, 22:08:44 wysłana przez kamils096 »

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #20 dnia: Pią, 17 Sty 2014, 22:07:03 »

Pią, 17 Sty 2014, 22:41:50
Odpowiedź #21

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Na Mun już tak nie narzekam, każde lądowanie jest wyzwaniem mimo mojego stażu w KSP (w PMB jest łatwiej, bo wybrane miejsca są płaskie) bo niewłaściwe lądowanie spowoduje katastrofę lądownika. A do tego widoki potrafią być niezwykłe. Z tym że przydałoby się więcej mechanizmów do projektowania samej geografii - więcej proceduralnych formacji prócz kraterów, jak łańcuchy górskie, kaniony czy wspomniane przeze mnie rzeczy dziwne, jak iglice na Bop czy otwory na Diunie.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Pią, 17 Sty 2014, 22:43:02
Odpowiedź #22

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
A mi się marzą jakieś asteroidy, meteoryty itp. Teraz kosmos jest pusty a gra "na orbicie" sprowadza się do ustawiania punktów manewrowych i operowania gazem. Nuda ! Przydały by się jakieś metoryty, pas asteroid czy promieniowanie. Skoro gra jest robiona pod symulację przydały by się też poziomy trudności. Łatwy dla początkujących, i trudny gdzie trzeba by uwzględniać np. chłodzenie elektroniki kąt wejścia itp. Świetną sprawą byłaby też " funkcja stacji kosmicznej " pozwalająca wyłączać fizykę stacji kosmicznej, pozwoliło by to budować wspaniałe i wielkie stacje do których da się zadokować, bo co z tego że zbuduję stację paliwową skoro nie mogę niczego zatankować bo gra robi 3 fps..
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 17 Sty 2014, 22:43:02 »

Pią, 17 Sty 2014, 23:20:13
Odpowiedź #23

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wiecie że jest już wątek poświęcony temu co byśmy chcieli zobaczyć w 1.0? Ło tutej: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Tym bardziej, że praktycznie nie piszecie niczego, czego ktoś by już nie napisał wcześniej. Radzę się zapoznać i nie offtopować.

Pią, 17 Sty 2014, 23:36:57
Odpowiedź #24

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
To prawda. Gdyby robili coś wielkiego, o czym zostało wspomniane, już by się tym chwalili czy dozowali informacje. A jest... cisza.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #24 dnia: Pią, 17 Sty 2014, 23:36:57 »

Sob, 18 Sty 2014, 12:38:30
Odpowiedź #25

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Podpinam temat.

Śro, 22 Sty 2014, 10:57:38
Odpowiedź #26

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Squad jedynie potwierdza to co jest dla nas pewne, że pracują nad 0.24. Oby upgrade unity poprawił stabilność i był lepiej zoptymalizowany.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #26 dnia: Śro, 22 Sty 2014, 10:57:38 »

Śro, 22 Sty 2014, 20:32:00
Odpowiedź #27

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Tak, niech jak najbardziej ją optymalizują, żeby się nie zrobiła zamuła na dobrych kompach.

Pią, 24 Sty 2014, 19:34:08
Odpowiedź #28

Offline Shinzo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 247
  • Reputacja: 16
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
wiadomo, czy ci co kupili KSP dostaną za free full?
Rażące niedoczytanie komunikatu twórców na stronie gry, czy co? Akurat te kwestie zostały bardzo dokładnie opisane na oficjalnej stronie gry, żeby takich niejasności nie było...  ???

Uwielbiam takie posty, gdzie wystarczy napisać zwykłe tak, ale użytkownik "zapomina" to napisać. W efekcie odpowiedział, ale nie dał odpowiedzi na pytanie.

Cytat: KSP
By purchasing Kerbal Space Program, you are entitled to the following:

- Access to the software in its current state.
- Access to all updates for the software.

By 'updates' we mean software updates including content, features and bugfixes, released as a new version for the same title, before or after the official ("1.0") release of the software.

Jeśli ktoś nie łapie angielskiego to w tym cytacie jest powiedziane, że przy zakupie gry teraz dostaje się obecną wersję gry, jak i jej wszystkie przyszłe updatey, włącznie z tymi po oficjalnej premierze.


Edit:
No i  tak to jest jak nie ogarnie się daty, postu bo czyta się wątek od początku. Widzę że się wyjaśniło dalej, co i jak, więc nieważne c(:
« Ostatnia zmiana: Pią, 24 Sty 2014, 19:38:46 wysłana przez Shinzo »
1. (M.) mianownik - Kto? Co? - Shinzo
2. (D.) dopełniacz - Kogo? Czego? (Czyj?) - Shinzo
3. (C.) celownik - Komu? Czemu? - Shinzo
4. (B.) biernik - Kogo? Co? - Shinzo
5. (N.) narzędnik - Kim? Czym? - Shinzo
6. (Ms.) miejscownik - O kim? O czym? - Shinzo
7. (W) wołacz - (O!) - Shinzo!
Proste? Proste.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #28 dnia: Pią, 24 Sty 2014, 19:34:08 »

Sob, 25 Sty 2014, 15:08:36
Odpowiedź #29

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@UP: Tak, po tym jak Drangir mi napisał i wytknął mój błąd, to się zorientowałem na stronie twórców. Angielski znam w stopniu pozwalającym mi zrozumieć o co kaman.

Ciekawe kiedy wydadzą jakiś changelog dotyczący wersji 0.24. Ale optymalizacja przede wszystkim. Nie chciałbym, żeby się okazało, że po którymś update tak skoczą wymagania, że mój komp przestanie dawać radę, a wymieniać go nie zamierzam, bo jest w sumie nowy.