• KSP 0.24.x 5 7
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.24.x  (Przeczytany 98012 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 16 Lip 2014, 20:27:05
Odpowiedź #255

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Cieszy mnie niezmiernie to tłumaczenie! Byłem wcześniej w połowie pisania własnego, ale niechcący zamknąłem przeglądarkę  :'(

BTW,

nikt z ekipy nie chciał kolejne nazwy zaczynającej się na „K”.

Ja to przetłumaczyłem na:

nikt z ekipy nie chciał kolejnej K-nazwy

:D

Śro, 16 Lip 2014, 20:31:27
Odpowiedź #256

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Starałem się to tłumaczyć mniej dosłownie, bo to co u nich jest logiczne, u nas już nie do końca. Podobnie fragment z "whack-a-bug". U nich w barach, salonach gier, są automaty, np. "Whack-a-zombie/alien/cokolwiek", u nas tego nie ma, i czytelnik może nie zrozumieć o co chodzi. Wciąż czekam na akceptację artykułu, ale powinien pojawić się niedługo.

[Post scalony: [time]Śro, 16 Lip 2014, 21:15:01[/time]]
Na blogu KSP pojawiła się informacja dotycząca 0.24. Dowiedzieć się z niej możemy, iż problemy techniczne opóźnią wyjście 0.24. Squad stwierdził, że lepiej nas o tym poinformować, abyśmy przestali o tym pisać na reddicie i molestować F5. Nowa wersja miała wyjść dzisiaj, ale błąd ja opóźni.
« Ostatnia zmiana: Śro, 16 Lip 2014, 21:59:22 wysłana przez JackRyanPL »

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #256 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 20:31:27 »

Śro, 16 Lip 2014, 21:53:18
Odpowiedź #257

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Info od SQUAD - 0.24 miało mieć premierę wczoraj, ale podczas szykowania wersji finalnej napotkali problem ze zaktualizowaną wersją Unity. O ile problem nie jest trudny, to wymagał trochę czasu. W drodze jest kolejna wersja eksperymentalna - jeśli testerzy nie wykryją błędów, 0.24 zostanie wydane.

Tak więc przypuszczam, że może dzisiaj późnym wieczorem, albo jutro (a na 95% do końca tygodnia), powinniśmy otrzymać aktualizację. No... chyba, że nagle jeden błąd wywoła "reakcję łańcuchową" i pojawi się masa kolejnych.

Śro, 16 Lip 2014, 22:02:56
Odpowiedź #258

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
JackRyan, zwykle gdy tłumaczę (np. gdy robiłem wieści od NASA) moje problemy z tłumaczeniem lub logicznością, ewentualnie słowa, które mało kto zna, tłumaczę w nawiasach i kursywą :D (Whack-a-bug - taka gra Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Nie licząc tego, dzięki niezmierne - miałem okazję przeczytać jedno z niewielu amatorskich (? - nie wiem, czy amatorskich, ale nie chodzi o poziom, tylko o to, czy np. tłumaczysz zawodowo) tłumaczeń, które były wykonane dobrze.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #258 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 22:02:56 »

Śro, 16 Lip 2014, 22:06:09
Odpowiedź #259

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Szkoda że gra dzisiaj nie wyjdzie ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Najważniejsze żeby wszystko dopracowali. Sama likwidacja błędu w zależności od stopnia skomplikowania wraz procedurą testowania wszystkich aspektów gry może zająć nawet kilka dni. Dobrze by było gdyby wyrobili się do niedzieli ponieważ jest to 45 rocznica lądowania Apollo 11 na Księżycu i lepszej daty wydania 0.24 chyba nie można sobie życzyć.
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Śro, 16 Lip 2014, 22:07:56
Odpowiedź #260

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Nie, nie tłumaczę zawodowo. Tłumaczenie FAQu było moim pierwszym tak poważnym projektem, cieszę się, że zostało docenione.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #260 dnia: Śro, 16 Lip 2014, 22:07:56 »

Czw, 17 Lip 2014, 10:11:57
Odpowiedź #261

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
No i brawo :D


Mnie zaskoczyło samo to, że chcieli publikować przedwczoraj - byłem w 100% pewny, że premiera będzie w niedzielę.

Czw, 17 Lip 2014, 12:52:26
Odpowiedź #262

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Widocznie bug testerzy się tak postarali, że nie było żadnych mocno widocznych bugów :P.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #262 dnia: Czw, 17 Lip 2014, 12:52:26 »

Czw, 17 Lip 2014, 13:09:13
Odpowiedź #263

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Szkoda, że nie zostało wydane wczoraj(chociaż może to i lepiej, bo dostaniemy gre bez poważnych błędów), bardzo fajnie, że wprowadzili tyle ciekawych zmian. Ciekawi mnie ten silnik na paliwo RCS. Jeżeli ma większą wydajność niż normalne dysze, to trzeba będzie go zamontować w wahadłowcu. Sądze, że w tym tygodniu powinniśmy zobaczyć KSP 0.24, mam nadzieje, że kontrakty będą ciekawe i dość trudne.

Czw, 17 Lip 2014, 13:49:44
Odpowiedź #264

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Właśnie to będzie świetne do wahadłowców. Może wyjaśnię, jakby ktoś nie rozumiał:

Dodadzą dwie części: dyszę na paliwo ciekłe+utleniacz oraz silnik na paliwo RCS.
O co chodzi?

Dysza to coś podobnego do tego, co teraz mamy z RCSami - możemy sterować, czy włączyć, czy nie i to wszystko - różnica między aktualnymi dyszami a nową będzie taka, że ta nowa pobiera paliwo ciekłe i utleniacz.

Natomiast silnik będzie miał kontrolowany ciąg, tak jak zwykłe silniki na paliwo ciekłe. Różnica polega na tym, że nie korzysta z paliwa ciekłego, tylko z RCS-owego.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #264 dnia: Czw, 17 Lip 2014, 13:49:44 »

Czw, 17 Lip 2014, 15:16:58
Odpowiedź #265

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Szkoda, że nie zostało wydane wczoraj(chociaż może to i lepiej, bo dostaniemy gre bez poważnych błędów), bardzo fajnie, że wprowadzili tyle ciekawych zmian. Ciekawi mnie ten silnik na paliwo RCS. Jeżeli ma większą wydajność niż normalne dysze, to trzeba będzie go zamontować w wahadłowcu. Sądze, że w tym tygodniu powinniśmy zobaczyć KSP 0.24, mam nadzieje, że kontrakty będą ciekawe i dość trudne.
Właśnie silnik na RCS ma słabą wydajność, niestety :<.
Tutaj można zobaczyć nowe silniki w akcji:

Ale ciekawe jak będzie z ceną monometylohydrazyny, jak będzie tania to będzie można ich używać w wahadłowcach:)

Czw, 17 Lip 2014, 16:28:19
Odpowiedź #266

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@UP: No cóż, zgodnie ze zmianami w 0.24 to budowa pojazdów wielokrotnego użytku będzie się opłacać, a nie będzie już tylko dla picu. Obyśmy nie wyszli z tymi wahadłowcami jak NASA  :P

Testowanie chyba nie powinno długo trwać. 0.24 było już przetestowane, ale odkryto błąd i od nowa trzeba testować, ale chyba już nie tak dokładnie, bo już było wcześniej testowane. Takie są moje odczucia.

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #266 dnia: Czw, 17 Lip 2014, 16:28:19 »

Czw, 17 Lip 2014, 16:51:35
Odpowiedź #267

Offline ShookTea

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 20
    • Zobacz profil
Tylko, że z własnego doświadczenia mogę powiedzieć:

NIGDY nie wiesz, jak powiązałeś dwa elementy ze sobą, nawet gdy robiłeś to przed chwilą.

Może to brzmieć dziwnie, ale zasady tzw. "dobrego programowania" są często bardzo dziwne i trudne do zrozumienia.

Przykład: Najważniejsza zasada dobrej optymalizacji kodu:
1. Nie optymalizuj.

Czw, 17 Lip 2014, 18:33:42
Odpowiedź #268

Offline An21

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Reputacja: 6
    • Zobacz profil
jeśli chodzi o odzyskiwanie rakiet nośnych to jest taki mod Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Reklama

Re: KSP 0.24.x
« Odpowiedź #268 dnia: Czw, 17 Lip 2014, 18:33:42 »

Czw, 17 Lip 2014, 20:17:15
Odpowiedź #269

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
@2UP: Mało kto optymalizuje cokolwiek na PC - to się nie opłaca, bo dzisiejsze PC mają tyle mocy, że nikt się nie przejmuje optymalizacją, porządną optymalizacje to najwyżej w urządzeniach wbudowanych można zobaczyć, a to też nie zawsze.

Mam nadzieje w sumie, że kolejny update przyniesie kolejną poprawę optymalizacji, bo gra się rozrasta coraz bardziej - ciekawe jak będzie wyglądała wersja finalna. Mam nadzieję, że 0.24 poprawi znowu optymalizację o parę FPS.