• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71730 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Czw, 17 Paź 2013, 19:10:20
Odpowiedź #150

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Update wg mnie jest na wieki +! Nowym graczom badania pokażą po kolei wszystko a doświadczonym da wyzwanie i motywację(nie byłem jeszcze dalej niż Duna mimo że mam statek pozwalający opuścić oddziaływanie słońca)

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 17 Paź 2013, 22:02:16
Odpowiedź #151

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Wersja jest super, gram dzisiaj od 14 (tak wiem zasiedziałem się) i już mam 3/4 drzewka zrobionego, mogli by trochę to utrudnić, albo w następnej łatce (np 0.22.1) dać jakieś poziomy trudności do drzewka bo jest trochę za łatwo

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #151 dnia: Czw, 17 Paź 2013, 22:02:16 »

Czw, 17 Paź 2013, 22:19:37
Odpowiedź #152

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
Troszke nam squad co do ilości biosfer na munie zrobił niespodziankę. Mówili, że będą dwie, ja już odkryłem 6 (słownie: SZEŚĆ BIOSFER NA MUNIE MINIMUM) nie wiem czy pisać nazwy, czy to jednak spoiler

edyta:
9!
« Ostatnia zmiana: Czw, 17 Paź 2013, 23:03:54 wysłana przez jaro738 »

Czw, 17 Paź 2013, 23:34:37
Odpowiedź #153

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Dla tych którzy chcieliby nieco bardziej realistycznego/trudnego drzewka technologicznego, polecam ten mod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #153 dnia: Czw, 17 Paź 2013, 23:34:37 »

Czw, 17 Paź 2013, 23:52:14
Odpowiedź #154

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
A wie ktoś jak wsadzić MechZjeba do kariery?

Pią, 18 Paź 2013, 00:02:32
Odpowiedź #155

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Póki co zmodowane części są zablokowane. Poszukaj na oficjalnym forum, bo pewnie już to rozgryźli.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #155 dnia: Pią, 18 Paź 2013, 00:02:32 »

Pią, 18 Paź 2013, 00:23:46
Odpowiedź #156

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A wie ktoś jak wsadzić MechZjeba do kariery?
Nalezy dodać do plików cfg squadowych częsci, najlepiej z sekcji command
Cytuj
MODULE
{
   name = MechJebCore
}
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Pią, 18 Paź 2013, 00:35:06
Odpowiedź #157

Offline PiranNinja

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
    • Kanał YouTube z filmami z m. in. Kerbali ;)
Gdyby ktoś nadal nie ogarniał zmian ;) Mała autoreklama nie jest zła :D


Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #157 dnia: Pią, 18 Paź 2013, 00:35:06 »

Pią, 18 Paź 2013, 03:33:20
Odpowiedź #158

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil
Tak jeszcze na temat biomów, czyżby cały Minmus miał tylko jeden? Nie ważne gdzie lądowałem: na "oceanie", na zwykłym terenie, w czymś co przypomina krater, na obu biegunach, na górach, wszędzie jest jeden i ten sam biom, "Minmus Surface".
Best regards from Valhalla

Pią, 18 Paź 2013, 05:33:48
Odpowiedź #159

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Wg changeloga, w tej wersji biomy są tylko na Munie i Kerbinie.
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #159 dnia: Pią, 18 Paź 2013, 05:33:48 »

Pią, 18 Paź 2013, 05:42:19
Odpowiedź #160

Offline snafu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Zeby dzialal nam mechjeb na poczatku kariery, wystarczy doopisac takie linijki do partt.cfg
// --- editor parameters ---
 TechRequired = start
 entryCost = 0

Pią, 18 Paź 2013, 10:54:16
Odpowiedź #161

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ale gdzie? Napisaliście to tak że nic nie rozumiem xD Mam edytować plik cfg mech jeba czy który?

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #161 dnia: Pią, 18 Paź 2013, 10:54:16 »

Pią, 18 Paź 2013, 11:10:29
Odpowiedź #162

Offline snafu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
no tak plik mechjeba.
jak poczekasz do 15 i podasz maila to wysle Ci swoj.

Pią, 18 Paź 2013, 11:28:37
Odpowiedź #163

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Ściągłem hotfix jakiś który dodaje go do stockowych command podów, ale możesz mi wysłać.

mail: shairrak@gmail.com

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #163 dnia: Pią, 18 Paź 2013, 11:28:37 »

Pią, 18 Paź 2013, 11:48:05
Odpowiedź #164

Offline snafu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ale czy jest on pod 0.22 ? jak nie to lipa bo  podmienia pliki ze stara struktura cfg  i bedzie tak, ze nie bedziesz mial zadnego modulu do wyboru.
Zobacz jak wygladaja cfg innych czesci np silnikow i w to samo miejsce i w ten sam sposob wklej do pliku cfg MJ  te linijki ktore podalem. Jak do 15 sobie nie poradzisz to wysle swoj cfg. U mnie jak i np w modzie "chatter" dziala rewelacyjnie