• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71723 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 16 Paź 2013, 22:27:58
Odpowiedź #135

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Coś mi się widzi że wszystko da się odblokować wysyłając rakietę na 1000metrów i lądując.
Za każdym razem wartość tego samego badanego obiektu maleje. Pewnie jest możliwe uciułać tak paręnaście punktów w godzinę, ale po co?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Śro, 16 Paź 2013, 23:51:26
Odpowiedź #136

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mi się wydaje ze w 0.22 nie ma żadnej niespodzianki ;p pewnie dodadzą ja w kolejnym update.

Odziwo pobieranie z KSP store nie było takie straszne ale co prawda ciężko było się zalogować... ciągle pokazywało ze jest za dużo osób.

Z tego co zauważyłem to niektóre party mają poprawione tekstury i w jednym silniku została zwiększona moc z 20 do 30 (ten mały pomarańczowy)

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #136 dnia: Śro, 16 Paź 2013, 23:51:26 »

Czw, 17 Paź 2013, 01:38:18
Odpowiedź #137

Offline PiranNinja

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
    • Kanał YouTube z filmami z m. in. Kerbali ;)
Gra się przyjemnie, w końcu są jakieś konkretne cele ;)

Czw, 17 Paź 2013, 07:48:35
Odpowiedź #138

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Jak dla mnie to niespodzianką jest to ze nadal sas nie działa w pełni poprawnie (w samolotach) Jak będę miał czas to wstawię filmik.
A jak przyjdę z pracy to sprawdzę czy wydajność się poprawiła i podam wam wyniki mam zapisane ile klatek miałem w 0.21.1 przy odpalaniu rakiety zbuduje taką samą i się zobaczy.
« Ostatnia zmiana: Czw, 17 Paź 2013, 07:57:30 wysłana przez Antares »

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #138 dnia: Czw, 17 Paź 2013, 07:48:35 »

Czw, 17 Paź 2013, 11:46:53
Odpowiedź #139

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Jest jakiś spis za co dostaje się te punkty?
Póki co ogarnąłem że za start i za wylecenie z atmosfery, a co dalej to nie wiem, a bardzo wolno lecą.

Czw, 17 Paź 2013, 12:26:29
Odpowiedź #140

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Za zbieranie próbek z różnych stref na Kerbinie np. Raporty EVA z nad przelotu nad tymi strefami itd.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #140 dnia: Czw, 17 Paź 2013, 12:26:29 »

Czw, 17 Paź 2013, 12:59:24
Odpowiedź #141

Offline PiranNinja

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
    • Kanał YouTube z filmami z m. in. Kerbali ;)
Próbka z muna to niezły zastrzyk "kasy", polecam wam lecieć jak tylko odblokujecie boczne decouplery ;)

Czw, 17 Paź 2013, 13:00:14
Odpowiedź #142

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Coś czuję że niedługo powstanie wyzwanie doleć na muna bez badań.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #142 dnia: Czw, 17 Paź 2013, 13:00:14 »

Czw, 17 Paź 2013, 15:45:01
Odpowiedź #143

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mun? Pobijcie to xD


Czw, 17 Paź 2013, 15:53:20
Odpowiedź #144

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Duna ma atmosfere, mun nie, bez nóżek jest ciężej na munie wylądować.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #144 dnia: Czw, 17 Paź 2013, 15:53:20 »

Czw, 17 Paź 2013, 16:14:41
Odpowiedź #145

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Punkty nauki dostaje się nie za sam lot, ale za zebrane dane.
Nie rozkminiłem do końca, jakie są zależności, ale można dostać po kilkadziesiąt punktów za lot suborbitalny.
Nie wiem, do końca jak działają raporty z lotu, ale na pewno pomagają transmisje w trakcie lotu. Trzeba mieć antenę i niestety - prąd. Prąd mamy jak działa silnik, zdolny do jego produkcji. Jak skończy się paliwo, to jedna transmisja pozwala zjeść prawie całą elektryczność z kokpitu. Każda transmisja dodaje punkty nauki. Mój skromny rekord to ponad 7 punktów za jedną transmisję. Za jeden lot, maksymalnie zdobyłem 28 punktów.
A teraz biedny Jeb męczy się z hamowaniem atmosferycznym, hamując po trochu, od tygodnia. :)
Jestem ciekaw ile zarobię po wylądowaniu. Następnym razem zostawię mu trochę paliwa... :)

Także każdy element statku, który uda się odzyskać - dodaje nam punkty nauki. Warto dodawać zatem czujniki do elementów odstrzeliwanych i spadochrony, żeby ocalić czujniki. A potem zbierać lądowniki.

Muszę jeszcze pogrzebać przy tym. Pewnie jest samouczek, ale jeszcze się nie zhańbiłem odpaleniem choć jednego. :P
« Ostatnia zmiana: Czw, 17 Paź 2013, 16:16:43 wysłana przez Madrian »

Czw, 17 Paź 2013, 16:50:19
Odpowiedź #146

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Punkty nauki dostaje się nie za sam lot, ale za zebrane dane.
Nie rozkminiłem do końca, jakie są zależności, ale można dostać po kilkadziesiąt punktów za lot suborbitalny.
Nie wiem, do końca jak działają raporty z lotu, ale na pewno pomagają transmisje w trakcie lotu. Trzeba mieć
Za lot także. Gra rozpoznaje z jakiego ciała niebieskiego statek powrócił, i po odzyskaniu go (recover) dostaje się adekwatną liczbę punktów. Transmisje niekoniecznie pomagają. Czasem bardziej opłaca się zachować cenne dane na pokładzie, bo przesyła się tylko 40% wartości danego eksperymentu.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #146 dnia: Czw, 17 Paź 2013, 16:50:19 »

Czw, 17 Paź 2013, 17:01:12
Odpowiedź #147

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
dla mnie lotem, z którego najwiecej wyciągnąłem punktów, był lot na orbitę polarną o Apocentrum ponad 1000km statkiem z wieloma Mystery Goo. nie wysyłałem żadnych danych drogą radiową, tylko każdy Mystery Goo robił eksperymenty na różnych wysokościach zbierając z nich maksymalną możliwą ilość danych i je zachowywał. odzyskałem cały statek i w ten sposób z każdego miałem 10px8(Mystery Goo)+EVA Report+Crew report. byłoby więcej jeszcze za pobranie próki z bieguna, ale przez obłożenie statku eksperymentami Jeb nie mógłby potem wrócić na pokład.

Czw, 17 Paź 2013, 17:13:35
Odpowiedź #148

Offline PiranNinja

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
    • Kanał YouTube z filmami z m. in. Kerbali ;)
Nie zróbcie tego co ja - wysłałem omyłkowo info o próbce gleby z minimusa radiem... ;p

Goo daje punkty w zależności od tego gdzie się znajduje, ale raczej nie za wysokość tylko za "usytuowanie" (Na glebie, w locie, na orbicie) Warto wysyłać crew reporty bo mają 100% za wysyłkę anteną, tak samo chyba eva reporty. Odzyskiwanie części nie liczących się za statek nie daje punktów.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #148 dnia: Czw, 17 Paź 2013, 17:13:35 »

Czw, 17 Paź 2013, 17:53:46
Odpowiedź #149

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
ale liczy się jak odzyskujemy próbniki, więc powciskać tam moduły bezzałogowe


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.