• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71725 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Pon, 14 Paź 2013, 23:05:11
Odpowiedź #105

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Wszystkie filmy z .22 jakie są dostępne:







Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Wto, 15 Paź 2013, 00:10:06
Odpowiedź #106

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Mam nadzieję, że 0.22 wyjdzie jakoś na dniach bo kariera wygląda apetycznie.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #106 dnia: Wto, 15 Paź 2013, 00:10:06 »

Wto, 15 Paź 2013, 10:06:35
Odpowiedź #107

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Zapowiadano, że kerbale będą w stanie pobierać próbki z dziewięciu typów powierzchni na Kerbinie. Miały ponoć te próbki ładować do jakiegoś pojemnika w celu wykonania badań na miejscu, bądź dostarczenia ich do KSC. No i gdzież to jest? Może dojdzie w ramach niespodzianki, ale obawiam się, że jednak nie. Nie powiem, że jestem jakoś szczególnie zachwycony nadchodzącym updatem, ponieważ przedstawiany system jest nielogiczny. Oblatuję Muna, wduszam guziczek, transmitują się jakieś dane, no i jak to ma wpłynąć na wynalezienie nowego silnika? Gdyby trzeba było posadzić maszynę, ręcznie wnieść ze sto kilo kamlotów do zasobnika, przywieźć do domu, to wówczas te sto kilo mają sporą wartość, więc zastrzyk gotówki mamy, który przeznaczamy na wynalazki. A jak zamienić w pieniądze transmisje z antenki? Nie wiem.

Wto, 15 Paź 2013, 11:25:27
Odpowiedź #108

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Zebrane próbki nadal trzeba zanieść do lądownika i wrócić na Kerbiin.. Transmisja danych sprawia żee dane nie maja 100% wartośći..

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #108 dnia: Wto, 15 Paź 2013, 11:25:27 »

Wto, 15 Paź 2013, 12:35:10
Odpowiedź #109

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
A widziałeś gdziekolwiek filmik z 0.22 jak to kerbal podnosi próbkę z powierzchni i zanosi ją do zasobnika? Niewykluczone, że jakoś mi to umknęło, jednakże nigdzie nic takiego nie widziałem.

Wto, 15 Paź 2013, 12:50:29
Odpowiedź #110

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Animacji podnoszenia nie ma co prawda, ale jak się kliknie PPM na kerbala to opcja jest. I trzeba to zanieść do lądownika by miało 100% wartości badawczej. No i wrócić na Kerbin/odzyskać statek z centrum łączności.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #110 dnia: Wto, 15 Paź 2013, 12:50:29 »

Wto, 15 Paź 2013, 14:23:30
Odpowiedź #111

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
A więc możliwe że wersja prasowa nie posiada zaimplementowanej jeszcze animacji. Jeżeli tak - to wszystko gra bo gdyby ją posiadała, to na pewno byśmy o tym wiedzieli, wszak wszyscy lubią animacje. Oby to właśnie było to co dostaniemy w ramach niespodzianki.

Wto, 15 Paź 2013, 14:27:32
Odpowiedź #112

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
Dostaniemy prędzej czy później - Na razie wystarczy sam fakt przenoszenia próbek

Post scalony: Wto, 15 Paź 2013, 14:56:59
Szkoda tylko że można badać tylko kerbin :(
Chciałbym zbadać laythe, ale na razie ogranicza się to do jazdy i szukania ciekawych miejsc.
« Ostatnia zmiana: Wto, 15 Paź 2013, 14:56:59 wysłana przez oli00PL »
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #112 dnia: Wto, 15 Paź 2013, 14:27:32 »

Wto, 15 Paź 2013, 15:22:56
Odpowiedź #113

Offline jaro738

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 13
    • Zobacz profil
z tego co mówił harv mamy też 2 strefy na munie a pozostałe planety są WIP

Wto, 15 Paź 2013, 16:13:29
Odpowiedź #114

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Jakie np.?
Strefa młodsza geologicznie i starsza geologicznie?
Szara i biała?
Nie dopatrzyłem się tej informacji.
Czekam na update który może doda jakieś efekty graficzne dla stref. np. na dunie wysokiej jakości tekstura piaskowych wydm/spękanej ziemi (patrz take on mars). Dało by to wskazówki gdzie zbierać próbki i cieszyło by oko.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #114 dnia: Wto, 15 Paź 2013, 16:13:29 »

Wto, 15 Paź 2013, 16:15:25
Odpowiedź #115

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Z każdej planety można pobrać próbkę. Jednak tylko Kerbin i Mun ma biomy. Widziałem na streamie jak koleś zbierał próbki z Minmusa.

Wto, 15 Paź 2013, 16:15:38
Odpowiedź #116

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Oblatuję Muna, wduszam guziczek, transmitują się jakieś dane, no i jak to ma wpłynąć na wynalezienie nowego silnika? Gdyby trzeba było posadzić maszynę, ręcznie wnieść ze sto kilo kamlotów do zasobnika, przywieźć do domu, to wówczas te sto kilo mają sporą wartość, więc zastrzyk gotówki mamy
Tyle że teraz wprowadzają jeden z kilku aspektów kampanii. Pozostałe to zlecenia, finanse i surowce. O gotówce na razie nikt nie mówi. Do tego system nauki jest mocno uproszczony, ale gdyby był sensowny to gra powinna nazywać się Kerbal Science Problem, z czego 99,8% akcji działaby się w labolatoriach na Kerbinie. Grywalność > realizm, praktycznie zawsze.

Ponadto, z tego co widziałem na filmach zebranie próbki spod lądownika ma nieco mniejszą wartość niż odległa, co już teraz promuje chociażby misje z łazikami.

@Schulze
Ja czekam aż wprowadzą jakieś zróżnicowanie terenu na innych planetach, jak nowy Mun. Same tekstury tego nie uatrakcyjnią
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #116 dnia: Wto, 15 Paź 2013, 16:15:38 »

Wto, 15 Paź 2013, 16:30:36
Odpowiedź #117

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Wiem że rozmawiamy tu o przyszłej wersji, ale czy ktoś pamięta stare czasy, gdzie spadochrony odpalały się wysoko nad atmosferą, nie było Asasu, było stare KSC z palmami, zobaczcie jak mocno się gra zmieniła a i tak narzekacie:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Wto, 15 Paź 2013, 16:32:39 wysłana przez Zerdzio »

Wto, 15 Paź 2013, 16:31:50
Odpowiedź #118

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Może inaczej. Tekstury mogą znacznie urozmaicić ksp. Pomysł który pisałem wyżej zakładał by półprzezroczyste tekstury z bump mapami pokazującymi się z pewnej odległości.
Dla przykładu.




Oczywiście tekstury zależne od wysokości istnieją, ale z bliska to i tak ta sama monotonia
« Ostatnia zmiana: Wto, 15 Paź 2013, 16:38:25 wysłana przez Schulze13 »
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #118 dnia: Wto, 15 Paź 2013, 16:31:50 »

Wto, 15 Paź 2013, 16:38:07
Odpowiedź #119

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Zercio
Ha, dokładnie. Ja odpaliłem niedawno 0.18 ktore mialem zakopane gdzies na dysku. W porównaniu do 0.21 tamta wersja była strasznie niestabilna, brzydsza i mniej ciekawa.
@Schulze
Racja, ale bez poważnej ingerencji w geografię planet takie efekty nie będą skuteczne, bo wciąż będzie płasko. Polecam obejrzeć film z Mun ze starszej wersji, ostatnio byłem zaskoczony jak widać tę różnicę
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.