• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71726 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Sob, 12 Paź 2013, 13:48:35
Odpowiedź #90

Offline Bartenn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Czy dobrze rozumiem że teraz możemy sterować nóżkami?
« Ostatnia zmiana: Sob, 12 Paź 2013, 22:49:47 wysłana przez Raynus »
Sory za brak składu.

Sob, 12 Paź 2013, 14:07:25
Odpowiedź #91

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
W EVA? A no tak to wygląda.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #91 dnia: Sob, 12 Paź 2013, 14:07:25 »

Nie, 13 Paź 2013, 12:26:30
Odpowiedź #92

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
(limit mnie je)

Nie, 13 Paź 2013, 14:18:13
Odpowiedź #93

Offline DawsterTM

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 35
  • *being dead intesifies*
    • Zobacz profil


Nowe KSC jest naprawdę wy...rzucone w kosmos.
Tylko pytanie, czy poprawiono optymalizację? W innym przypadku te wszystkie nowe budyneczki, uliczki, samochodziki czy reszta bajerów spowodują jeszcze większe problemy przy starcie dużych obiektów.
Best regards from Valhalla

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #93 dnia: Nie, 13 Paź 2013, 14:18:13 »

Nie, 13 Paź 2013, 14:36:15
Odpowiedź #94

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Nie przekonasz się o tym póki nie uruchomisz gry na swoim komputerze. Unity to nie Unreal engine, który można w miarę łatwo ocenić wydajnością w zależności od maszyny. SQUAD od kilku tygodni pisał w Weekly że poprawili, ale czy to będzie zauważalne nie wiadomo :|
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Nie, 13 Paź 2013, 14:38:14
Odpowiedź #95

Offline thrashing mad

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: 11
    • Zobacz profil
Wygląda to super - w końcu jakiś cel i element progresji. Szkoda tylko że jestem w środku kampanii, pewnie ciężko byłoby przenieść sejwa do nowego trybu kariery.
Zagrajmy w Kerbal Space Program na YouTube

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #95 dnia: Nie, 13 Paź 2013, 14:38:14 »

Nie, 13 Paź 2013, 14:41:56
Odpowiedź #96

Offline Bartenn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Jedyne co mi się nie pobada ja patrzę z filmiki z 0.22 to tylko kolejność badań. 
Sory za brak składu.

Nie, 13 Paź 2013, 17:02:54
Odpowiedź #97

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
to będzie spory update, nie mogę się już go doczekać!

O badania się nie martwcie, jeszcze będzie sporo zmian zanim wyjdzie Beta, a co dopiero pełna wersja

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #97 dnia: Nie, 13 Paź 2013, 17:02:54 »

Pon, 14 Paź 2013, 10:44:29
Odpowiedź #98

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Dokładnie. Podczas wywiadu Manley'a z HarveresteR'em usłyszałem, że kolejność może zostać zmieniona. Nie zmienia to faktu, że fajnie zaczynać z jednym bakiem i silnikiem ^^
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Pon, 14 Paź 2013, 12:02:21
Odpowiedź #99

Offline MrSkynert

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Wczoraj na streamie KSP.TV mówili że zmienili koszty badań na większe bo gość się żalił że za szybko zdobył silnik atomowy. Robiąc jeden przelot nad Munem i Minmussem i z z powrotem ;/

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #99 dnia: Pon, 14 Paź 2013, 12:02:21 »

Pon, 14 Paź 2013, 12:45:51
Odpowiedź #100

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
To dobrze, te badania powinny być tak rozplanowane żeby wymagały ok. miesiąca gry do ich odblokowania.
Bo jeśli dało by się to zrobić w 2 dni to nie było by zabawy.
Fajnie by było gdyby nie wszystkie były dla przeciętnych graczy, np. kilka za przelot nad najodleglejszymi planetami, czy lądowanie na nich.

Pon, 14 Paź 2013, 20:20:29
Odpowiedź #101

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
@Dawster

Wg kilku relacji, optymalizacja poszła do przodu. Jeszcze nie jest taka jaką sobie ją wyobrażamy, ale ponoć jest lepiej.

@Przemall, zawsze można w Kerbalach zrobić rozwój jak w EVE. Grasz 3 lata i nadal jesteś łajnem z małą kosmiczną łupinką. (ot taki przykład)
« Ostatnia zmiana: Pon, 14 Paź 2013, 20:22:15 wysłana przez baalnamib »
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #101 dnia: Pon, 14 Paź 2013, 20:20:29 »

Pon, 14 Paź 2013, 20:40:51
Odpowiedź #102

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Nie popadajmy w skrajności, wydaje mi się, że to co przedstawiłem było dość rozsądne.
Zobaczymy jak Squad to rozwiąże, mam nadzieję, że po prostu będzie to dość zbalansowane i wymagające czasu oraz umiejętnośći do odblokowania.

Pon, 14 Paź 2013, 21:00:51
Odpowiedź #103

Offline oli00PL

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 272
  • Reputacja: 3
  • Wszyscy kiedyś umrzemy. Czemu nie w blasku chwały?
    • Zobacz profil
wszystkie aktualnie dostępne części powinien zdobyć like - przyszłe, bardziej zaawansowane mogą być już prawie niemożliwe do zdobycia :)
Od Muna do Joola.

Pomogłem? Podoba ci się mój post? Kliknij przycisk "pomógł" obok zdjęcia profilowego.
To nie boli, a motywuje!

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #103 dnia: Pon, 14 Paź 2013, 21:00:51 »

Pon, 14 Paź 2013, 21:35:40
Odpowiedź #104

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
To dobrze, te badania powinny być tak rozplanowane żeby wymagały ok. miesiąca gry do ich odblokowania.
Kiedy gra się np. 3 godziny w tygodniu taki miesiąc wygląda trochę inaczej :)

Pamiętajcie, że jako testerzy alfy macie wpisane "w umowie" ryzyko obcowania z nieukończoną i niezbalansowaną produkcją. Do gry wejdzie jeszcze co najmniej jeden duży system - zasoby. Jeśli zostanie połączony z technologiami zmieni to rozgrywke diametrialnie. Wyobraźcie sobie zdobywanie technologii wymagającej fizycznej próbki oceanu Eve.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.