Pią, 13 Gru 2024, 18:21:07
Strona główna
Blog
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne
Aktualności
KSP .22
KSP .22
5
5
Aktualna ocena:
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
14
Do dołu
Autor
Wątek: KSP .22 (Przeczytany 71714 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Pią, 23 Sie 2013, 15:46:34
Odpowiedź #30
Grzegorz2121
Kapral
Wiadomości: 168
Reputacja: 4
Re: KSP .22
Wyszukiwanie nie jest zależne od wydobywania zasobów ,ponieważ wyszukiwać możesz po wpłaceniu np kilku tyś. kasy jak w większości gier. Wydobywanie moim zdaniem będzie tylko w poszukiwaniu życia, wody.
Zapisane
Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!
Sob, 07 Wrz 2013, 09:32:30
Odpowiedź #31
JackRyanPL
Redaktor
Podporucznik
Wiadomości: 924
Reputacja: 65
Re: KSP .22
Dzięki PAX Prime wiemy więcej o nadchodzącej wersji.
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ
lub
ZALOGUJ SIĘ
- zapis z twitcha, preview 0.22 zaczyna się od 27-28 minuty.
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ
lub
ZALOGUJ SIĘ
- parę screenów z nowej wersji przedstawiające m.in. nowy launcher i drzewko technologiczne
Zapisane
Reklama
Re: KSP .22
«
Odpowiedź #31 dnia:
Sob, 07 Wrz 2013, 09:32:30 »
Sob, 07 Wrz 2013, 09:35:04
Odpowiedź #32
Raynus
Sierżant
Wiadomości: 501
Reputacja: 17
Re: KSP .22
Wiadomo do czego ma służyć ta dziwna, otwierająca się część?
Zapisane
Sob, 07 Wrz 2013, 09:56:18
Odpowiedź #33
JackRyanPL
Redaktor
Podporucznik
Wiadomości: 924
Reputacja: 65
Re: KSP .22
Wiemy tylko, że nazywa się "Science Module"
Zapisane
Reklama
Re: KSP .22
«
Odpowiedź #33 dnia:
Sob, 07 Wrz 2013, 09:56:18 »
Sob, 07 Wrz 2013, 10:00:21
Odpowiedź #34
Przemall
Szeregowy
Wiadomości: 48
Reputacja: 1
Re: KSP .22
Istnieje możliwość, że jest to dawno zapowiadany moduł do konstruowania części na orbicie.
Kiedyś wspominali, że będzie możliwość robienia jednych części z innych, lub z jakichś zapasów (odpowiednich materiałów?).
Zapisane
Sob, 07 Wrz 2013, 10:04:10
Odpowiedź #35
Raynus
Sierżant
Wiadomości: 501
Reputacja: 17
Re: KSP .22
Science Module? W takim razie zapewne będzie to po prostu moduł, dzięki któremu będziemy zbierać jakiegoś rodzaju próbki, które dodadzą nam punkty do wykorzystania w drzewku rozwoju. Dobra sprawa. W końcu misje powrotne będą miały znaczenie.
Zapisane
Reklama
Re: KSP .22
«
Odpowiedź #35 dnia:
Sob, 07 Wrz 2013, 10:04:10 »
Sob, 07 Wrz 2013, 10:07:10
Odpowiedź #36
Przemall
Szeregowy
Wiadomości: 48
Reputacja: 1
Re: KSP .22
Jeśli jest tak jak mówisz, to możliwe że będzie dodany powrót do bazy.
Zawsze mi tego brakowało, wracam z księżyca, dowożę kerbale do bazy i stoją jak te ciecie malinowe, bo wejść do środka nie mogą.
Zapisane
Sob, 07 Wrz 2013, 10:08:44
Odpowiedź #37
Bartenn
Szeregowy
Wiadomości: 21
Reputacja: 0
Re: KSP .22
Co do tej części to się nazywa saince bay czyli coś z nauką
na strimie pokazali też coś co wygląda jak ten nowy zbiornik RCS oraz fajne wczytywanie części. zapowiada się fajnie. Jeszcze tylko kariera
.
Zapisane
Sory za brak składu.
Reklama
Re: KSP .22
«
Odpowiedź #37 dnia:
Sob, 07 Wrz 2013, 10:08:44 »
Sob, 07 Wrz 2013, 10:10:26
Odpowiedź #38
Przemall
Szeregowy
Wiadomości: 48
Reputacja: 1
Re: KSP .22
To wczytywanie części to też świetna sprawa, zawsze robiłem super łaziki w VAB, a jak chciałem przenieść do SPH i dołączyć do rakiety to wszystko się bugowało.
Zapisane
Sob, 07 Wrz 2013, 12:41:26
Odpowiedź #39
Zerdzio
Plutonowy
Wiadomości: 279
Reputacja: 6
Be Happy
Re: KSP .22
Oglądam i oglądam to ze streama i już na początku gadają coś o przesyłaniu danych ze statku na kerbin, i te anteny, na pewno antenki (commutron) będą miały wreszcie zastosowanie
Zapisane
Reklama
Re: KSP .22
«
Odpowiedź #39 dnia:
Sob, 07 Wrz 2013, 12:41:26 »
Pon, 09 Wrz 2013, 19:46:25
Odpowiedź #40
Schulze13
Plutonowy
Wiadomości: 296
Reputacja: 13
Nie mam pojęcia co robię.
Re: KSP .22
Wideo os SQUADU. Wygląda na to, że skompresowali wszystkie budynki bliżej siebie
Zapowiada się ciekawie.
Zapisane
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.
Pon, 09 Wrz 2013, 20:43:16
Odpowiedź #41
Bartenn
Szeregowy
Wiadomości: 21
Reputacja: 0
Re: KSP .22
Nareszcie połączyli te budynki drogami
. Ale do czego służy to coś w kształcie zbiornika na RCS
«
Ostatnia zmiana: Pon, 09 Wrz 2013, 21:14:38 wysłana przez Bartenn
»
Zapisane
Sory za brak składu.
Reklama
Re: KSP .22
«
Odpowiedź #41 dnia:
Pon, 09 Wrz 2013, 20:43:16 »
Pon, 09 Wrz 2013, 21:14:38
Odpowiedź #42
rafal3920
Plutonowy
Wiadomości: 379
Reputacja: 10
Re: KSP .22
Mnie cieszy że wreszcie subassembly managera dadzą!
No i oczywiście science bay mnie ciekawi
Zapisane
Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst
Pon, 09 Wrz 2013, 21:19:09
Odpowiedź #43
szymozillo
Kapral
Wiadomości: 117
Reputacja: 1
Re: KSP .22
No, to jest aktualizacja! A nie jakieś tam pierdoły
Zapisane
Reklama
Re: KSP .22
«
Odpowiedź #43 dnia:
Pon, 09 Wrz 2013, 21:19:09 »
Pon, 09 Wrz 2013, 21:49:22
Odpowiedź #44
Bartenn
Szeregowy
Wiadomości: 21
Reputacja: 0
Re: KSP .22
Mam nadzieję że jak będzie kariera to nie będziemy zaczynać z takim KSC wypasionym tylko będziemy musieli je rozbudować.
Zapisane
Sory za brak składu.
Drukuj
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
...
14
Do góry
« poprzedni
następny »
Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Ogólne
Aktualności
KSP .22