• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71714 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 23 Sie 2013, 15:46:34
Odpowiedź #30

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Wyszukiwanie nie jest zależne od wydobywania zasobów ,ponieważ wyszukiwać możesz po wpłaceniu np kilku tyś. kasy jak w większości gier. Wydobywanie moim zdaniem będzie tylko w poszukiwaniu życia, wody.

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Sob, 07 Wrz 2013, 09:32:30
Odpowiedź #31

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Dzięki PAX Prime wiemy więcej o nadchodzącej wersji. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - zapis z twitcha, preview 0.22 zaczyna się od 27-28 minuty. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - parę screenów z nowej wersji przedstawiające m.in. nowy launcher i  drzewko technologiczne

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #31 dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 09:32:30 »

Sob, 07 Wrz 2013, 09:35:04
Odpowiedź #32

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Wiadomo do czego ma służyć ta dziwna, otwierająca się część?

Sob, 07 Wrz 2013, 09:56:18
Odpowiedź #33

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Wiemy tylko, że nazywa się "Science Module"

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #33 dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 09:56:18 »

Sob, 07 Wrz 2013, 10:00:21
Odpowiedź #34

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Istnieje możliwość, że jest to dawno zapowiadany moduł do konstruowania części na orbicie.
Kiedyś wspominali, że będzie możliwość robienia jednych części z innych, lub z jakichś zapasów (odpowiednich materiałów?).

Sob, 07 Wrz 2013, 10:04:10
Odpowiedź #35

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Science Module? W takim razie zapewne będzie to po prostu moduł, dzięki któremu będziemy zbierać jakiegoś rodzaju próbki, które dodadzą nam punkty do wykorzystania w drzewku rozwoju. Dobra sprawa. W końcu misje powrotne będą miały znaczenie.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #35 dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 10:04:10 »

Sob, 07 Wrz 2013, 10:07:10
Odpowiedź #36

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Jeśli jest tak jak mówisz, to możliwe że będzie dodany powrót do bazy.
Zawsze mi tego brakowało, wracam z księżyca, dowożę kerbale do bazy i stoją jak te ciecie malinowe, bo wejść do środka nie mogą.

Sob, 07 Wrz 2013, 10:08:44
Odpowiedź #37

Offline Bartenn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Co do tej części to się nazywa saince bay czyli coś z nauką :P na strimie pokazali też coś co wygląda jak ten nowy zbiornik RCS oraz fajne wczytywanie części. zapowiada się fajnie. Jeszcze tylko kariera :) .
Sory za brak składu.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #37 dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 10:08:44 »

Sob, 07 Wrz 2013, 10:10:26
Odpowiedź #38

Offline Przemall

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
To wczytywanie części to też świetna sprawa, zawsze robiłem super łaziki w VAB, a jak chciałem przenieść do SPH i dołączyć do rakiety to wszystko się bugowało.

Sob, 07 Wrz 2013, 12:41:26
Odpowiedź #39

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Oglądam i oglądam to ze streama i już na początku gadają coś o przesyłaniu danych ze statku na kerbin, i te anteny, na pewno antenki (commutron) będą miały wreszcie zastosowanie

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #39 dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 12:41:26 »

Pon, 09 Wrz 2013, 19:46:25
Odpowiedź #40

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil


Wideo os SQUADU. Wygląda na to, że skompresowali wszystkie budynki bliżej siebie :P
Zapowiada się ciekawie.
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Pon, 09 Wrz 2013, 20:43:16
Odpowiedź #41

Offline Bartenn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Nareszcie połączyli te budynki drogami :). Ale do czego służy to coś w kształcie zbiornika na RCS
« Ostatnia zmiana: Pon, 09 Wrz 2013, 21:14:38 wysłana przez Bartenn »
Sory za brak składu.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #41 dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 20:43:16 »

Pon, 09 Wrz 2013, 21:14:38
Odpowiedź #42

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Mnie cieszy że wreszcie subassembly managera dadzą!
No i oczywiście science bay mnie ciekawi

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Pon, 09 Wrz 2013, 21:19:09
Odpowiedź #43

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
No, to jest aktualizacja! A nie jakieś tam pierdoły :D

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #43 dnia: Pon, 09 Wrz 2013, 21:19:09 »

Pon, 09 Wrz 2013, 21:49:22
Odpowiedź #44

Offline Bartenn

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Mam nadzieję że jak będzie kariera to nie będziemy zaczynać z takim KSC wypasionym tylko będziemy musieli je rozbudować.
Sory za brak składu.