• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71722 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pią, 09 Sie 2013, 10:48:50
Odpowiedź #15

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
 Wiesz Beryl, może faktycznie się zagalopowałem. Ale pewnie dlatego, że kompletnie mnie żadna z powyższych rzeczy nie interesuje. Mi odpowiada sandbox, a braki które odczuwam, to przede wszystkim surowce i life support. Na szczęście na to ostatnie jest mod, który w pewnej części moje oczekiwania spełnia - IonCross. Ale po co komu te drzewka rozwojowe technologii... nie mam zielonego pojęcia.

Pią, 09 Sie 2013, 13:09:19
Odpowiedź #16

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Bo od początku była mowa, że KSP ma być hybrydą tego czym jest teraz i czegoś w rodzaju Tycoona?
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #16 dnia: Pią, 09 Sie 2013, 13:09:19 »

Pią, 09 Sie 2013, 13:19:47
Odpowiedź #17

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
Ja jestem ciekaw jak będzie wyglądało odkrywanie tego drzewka. Bo zaznaczenie jakiejś opcji i poczekanie aż się "naładuje" i odblokuje będzie trochę... rozczarowujące. Fajnie by było połączyć dobór ekipy z tym patentem i wprowadzić klasy naukowców, techników itp. Jak by jeszcze trzeba było zarabiać mamonę i wypłacać im pensje to już w ogóle ciekawie by było. Zaczynasz z jakimiś wizjonerami, technologii masz na tyle, żeby wylądować na Munie, lądujesz, znajdują się sponsorzy, lepsi naukowcy, nowa technologia, lecimy dalej, wysyłamy łazik na Dunę i znajdujemy ślady surowca - nowy napęd do misji załogowych. Wydobywamy, rozwijamy, ulepszamy, tuningujemy... Możliwości jest dużo, trzeba tylko to wykorzystać.
Przez trudy do gwiazd

Pią, 09 Sie 2013, 16:25:27
Odpowiedź #18

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Moim zdanie będzie to jak w grach np. na fb. Zarabiasz na satelitach potem jak masz 100 pieniędzy to rozpoczynasz wyszukiwanie nowych technologii i albo czekasz kilka prawdziwych dni albo przewijasz (tak jak take on mars opcje czekania) masz silnik lecisz na muna dostajesz od rządu nowy jednorazowy  przedmiot np.  (bo po co jest przy każdym przedmiocie liczba ilość?) i bierzesz kolejną misję i też dostajesz nowy schemat. i tak dalej

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #18 dnia: Pią, 09 Sie 2013, 16:25:27 »

Pią, 09 Sie 2013, 16:47:10
Odpowiedź #19

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Temat podpięty.
Na razie nie ma szczególnych faktów na temat aktualizacji. Takie dopiero przyjdą z czasem.

Pią, 09 Sie 2013, 17:58:55
Odpowiedź #20

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Dokładnie. Póki co dyskusja dotyczy zawartości w kampanii, a moim zdaniem nie ma żadnych widoków na jej wydanie w najbliższym czasie. Najwyżej pojedyncze jej elementy w formie kosmetycznych zmian, jak centrum kosmonautów, które dla rozgrywki w sandboxie niewiele wnosi.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #20 dnia: Pią, 09 Sie 2013, 17:58:55 »

Nie, 11 Sie 2013, 21:29:15
Odpowiedź #21

Offline kuba58

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
O surowcach nie było wzmianki, bo możliwe, że na razie nie chcą się chwalić, albo nakręcać niepotrzebnego hype'u.
Na podstawie twojej wypowiedzi wysnułem pewną teorię, od kilku update'ów były zapowiadane surowce prawda ? jednak każda następna aktualizacja bez nich powodowała zamieszanie, może więc squad celowo powiedział nam o drzewku technologicznym byśmy mieli o czym dyskutować, a po cichutku pracują nad surowcami i może w 0.22 dostaniemy przynajmniej zalążek, prototypowe części, prowizoryczne złoża, wszystko przecież jest możliwe, np. w 0.18.2 które miało być tylko łatką nikt nie myślał że dodadzą eelo

Pon, 12 Sie 2013, 16:06:35
Odpowiedź #22

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Zasoby to chyba zbyt zależny od wielu elementów system, żeby w zabawny sposób można go było wdrożyć do gry w kawałkach. Zbyt dużo komplikacji będzie wynikać z późniejszych aktualek, dużo łatwiej jest wrzucić taki system w całości.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #22 dnia: Pon, 12 Sie 2013, 16:06:35 »

Czw, 15 Sie 2013, 10:43:48
Odpowiedź #23

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Badania będą na pewno
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Pią, 16 Sie 2013, 19:52:28
Odpowiedź #24

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Wracając do kariery. W zeszłym roku podczas Kerbalkonu (czyli urodzin KSP) dostaliśmy 0.18 - update uznawany za epokowy. Gdzieś czytałem, że twórcy zamierzają wypuścić kampanię przed zakończeniem bety. Jako że za 2-3 miesiące ma być Kerbalkon, a gry-online.pl podają, iż KSP wyjdzie w październiku 2013,czyli terminie zbiegającym się z Kerbalkonem, moim zdaniem właśnie wtedy dostaniemy 0.22/1.0 w którym będzie kariera i być może surowce zapowiadane od 0.19.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #24 dnia: Pią, 16 Sie 2013, 19:52:28 »

Pią, 16 Sie 2013, 20:24:00
Odpowiedź #25

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Tylko powiedz mi, co tak na prawdę Gry-Online mogą wiedzieć o dacie wydania... nie mając kontaktu ze Squad?
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Pią, 16 Sie 2013, 22:54:40
Odpowiedź #26

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Racja, ale i tak istnieje prawdopodobieństwo że 0.22 wyjdzie podczas Kerbalkonu który odbywa się pod koniec listopada

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #26 dnia: Pią, 16 Sie 2013, 22:54:40 »

Nie, 18 Sie 2013, 13:55:36
Odpowiedź #27

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
pożyjemy, zobaczymy limit tu jest

Ten limit słów jest ustawiony, żeby zapobiec wypowiedziom takim jak Twoja, czyli takim, które nie wnoszą nic do wątku, nie stwierdzają, ani przeczą żadnym informacjom. Taki ot post, żeby był. Po prostu SPAM. Proszę się  powstrzymać od takich postów / Raynus
« Ostatnia zmiana: Nie, 18 Sie 2013, 14:06:19 wysłana przez Raynus »


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Czw, 22 Sie 2013, 20:11:36
Odpowiedź #28

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Jak dla mnie, to wprowadzenie drzewka rozwoju bez surowców będzie... błędem.
Bo dla wykopywania danych surowców będziemy musieli rozwinąć jakąś technikę wiercenia, albo coś takiego.
Zastanawiam się czasem, czy jak już dodadzą tryb kariery, czy będzie rynek, gdzie surowce będzie można sprzedawać.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #28 dnia: Czw, 22 Sie 2013, 20:11:36 »

Pią, 23 Sie 2013, 10:06:53
Odpowiedź #29

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
widziałem gdzieś na forum animację kerbala zbierającego kamień, ale to może zapowiadać zbieranie próbek gleby.


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.