• KSP .22 5 5
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP .22  (Przeczytany 71721 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Czw, 08 Sie 2013, 11:57:59

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Witam.
Ostatni wpis Polskiego tygodnika wywołał spore poruszenie. Ustalmy więc fakty: drzewo technologiczne! i brak surowców.
Zapraszam do dyskusji i/lub kontynuacji poprzedniej.
« Ostatnia zmiana: Wto, 17 Gru 2013, 21:20:07 wysłana przez Raynus »
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Czw, 08 Sie 2013, 12:06:04
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Do tego możliwy, ale niepotwierdzony update silnika Unity w grze. Czy ktoś się orientuje jak to może wpłynąć na wygląd i wydajność gry? Zupełnie się na tym nie znam.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 08 Sie 2013, 12:06:04 »

Czw, 08 Sie 2013, 12:14:44
Odpowiedź #2

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Pewnie optymalizacja ale nie jestem pewny

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 08 Sie 2013, 12:35:03
Odpowiedź #3

Offline Wawrzyn

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 216
  • Reputacja: 12
  • Per aspera ad astra
    • Zobacz profil
No tak, tylko że panowie powiedzieli nad czym tam sobie grzebią, a nie, że to się ukaże w najbliższym updacie. Więc ja bym raczej sceptycznie podchodził do wieści, że już za moment dostaniemy zalążek trybu kariery.
Przez trudy do gwiazd

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 08 Sie 2013, 12:35:03 »

Czw, 08 Sie 2013, 12:38:47
Odpowiedź #4

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Unity 4.2 dodaje jakieś poprawione cieniowanie. Support dla windows phone 8 i blackberry 10.
@Wawrzyn "nie od razu Rzym zbudowano"
 
« Ostatnia zmiana: Czw, 08 Sie 2013, 12:40:31 wysłana przez Schulze13 »
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Czw, 08 Sie 2013, 12:57:59
Odpowiedź #5

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Obstawiam że kampania będzie odpowiednikiem tej z n.p. strategii czy Cod-a, czyli przygotowanie do czegoś większego czyli w przypadku powyższych multi a w przypadku kerbali do wielkich projektów w sandboksie

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 08 Sie 2013, 12:57:59 »

Czw, 08 Sie 2013, 15:13:04
Odpowiedź #6

Offline Sasquatch

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Następny update ukaże się gdzieś w listopadzie lub grudniu, więc możliwe że dostaniemy prowizoryczne drzewko technologiczne a design drzewka i budynku rozwoju poprawią później. Natomiast jeśli chodzi o pełnoprawną karierę, myślę że pojawi się ona w okolicach update 0.35.
CPU: i5 4670K @4.6 | MOBO: Asus Fatal1ty H87 | GPU: Radeon HD7950 3072MB 384bit OC | RAM: Corsair 8182MB 1333MHz XMS3 CL9 | PSU: OCZ 550W ZS-Series SLI | OS: Windows 7 Pro x64

Czw, 08 Sie 2013, 15:20:49
Odpowiedź #7

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Rafal
A ja myślę że to będzie zupełnie coś innego. Zauważ, że w momencie premiery wielu ludzi mechanikę już będzie miało obcykaną, poza tym w takim np. Starcrafcie 2 kampania w ogóle nie pomaga w ogarnięciu multi.
Wiele projekty w sandboxie już powstały, a w karierze będzie trzeba zająć się zupełnie innymi aspektami.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #7 dnia: Czw, 08 Sie 2013, 15:20:49 »

Czw, 08 Sie 2013, 15:28:35
Odpowiedź #8

Offline Antares

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Cytuj
Do tego możliwy, ale niepotwierdzony update silnika Unity w grze. Czy ktoś się orientuje jak to może wpłynąć na wygląd i wydajność gry? Zupełnie się na tym nie znam.

Update będzie z Unity 4.1.2 do Unity 4.2
Na pewno mniej błędów "generowanych przez sam silnik"
A co do tego czy w samej grze coś się poprawi to zależy co zrobi Squad

Czw, 08 Sie 2013, 15:35:38
Odpowiedź #9

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Jak dla mnie - tryb kariery może być bardzo ciekawy. Szczególnie, że będzie wnosił (bo nie wierzę, że nie) aspekt ekonomiczny. W końcu trzeba będzie pogłówkować, z czego i jak dużą rakietę się buduje, a nie budować jak ja teraz - dwustuczęściową rakietę do lotu na Mun, którą przy odrobinie wprawy bym i na Dunę doleciał  :P  No i w końcu będzie wymierny sens konstruowania odzyskiwalnych członów rakiet i samolotów kosmicznych :)

Ale najbardziej czekam - i to od kilku update'ów już - na jakieś odwzorowanie mechaniki wejścia w atmosferę (więcej, niż tylko wizualne). W końcu powrót na powierzchnię Kerbina byłby jakimś wyzwaniem, a nie "byle wcelować" ;)  Ale coś czuję, że jeszcze dłuższy czas się nie doczekam...


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #9 dnia: Czw, 08 Sie 2013, 15:35:38 »

Czw, 08 Sie 2013, 16:24:10
Odpowiedź #10

Offline Zerdzio

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 279
  • Reputacja: 6
  • Be Happy
    • Zobacz profil
Małe wyjaśnienie na czym ma polegać tryb kariery
Cytat ze strony głównej
Cytuj
Planned Features:

A Tycoon-Style Career Mode.
Take on Contracts to attract interest in your Space Program.
Manage your crews. Hire astronauts, train them, and make them into heroes.
Research & Development: Advance the scientific knowledge of Kerbalkind as you progress towards conquering space.
And a whole lot more!

Link do orginału Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Czw, 08 Sie 2013, 17:01:30
Odpowiedź #11

Offline Reeposter

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 182
  • Reputacja: 10
  • Nieudolny jutjuber
    • Zobacz profil
Sprostowanie:
Nigdzie nikt nie napisał, że drzewko będzie w następnym update, tylko, że nad tym pracują. Tak samo jak kiedyś napisali, że pracują nad samolotami, ale trzeba było na nie czekać pół roku ;) O surowcach nie było wzmianki, bo możliwe, że na razie nie chcą się chwalić, albo nakręcać niepotrzebnego hype'u. IMO, jeżeli zapowiedzieli research, to jednak potrzebne będą surowce, aby lepiej to działało.
Co do terminu wydania. Myślę, że będzie to o wiele szybciej niż w grudniu, jak to ktoś napisał. Squad bierze się już na poważnie za KSP, rozbudowali znacznie ekipę i nabrali tempa.
« Ostatnia zmiana: Czw, 08 Sie 2013, 17:05:29 wysłana przez Reeposter »
Cotygodniowa dawka Kerbali: Kerbal Space Program Na Luziku

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 08 Sie 2013, 17:01:30 »

Czw, 08 Sie 2013, 23:55:44
Odpowiedź #12

Offline Schulze13

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 296
  • Reputacja: 13
  • Nie mam pojęcia co robię.
    • Zobacz profil
Cytuj
jeżeli zapowiedzieli research, to jednak potrzebne będą surowce, aby lepiej to działało.
A może potrzebują researchu aby surowce lepiej działały. Kto wie co dostaniemy w tym updacie. Bycie dowiemy się z następnego weekly, bo szczerze wątpię aby .22 wyglądało tak
 
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
===0.22.0===
*Changelog
-bugfixes
===========
Obstawiam, że dostaniemy technologie i/lub zastosowanie dla budynku kontroli lotów. Nowy budynek laboratorium? Trzeba czekać na zapowiadanego bloga na temat drzewka rozwoju. Gdybologia...
Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub polonistą, gdyż każdy post niewłaściwie czytany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Pią, 09 Sie 2013, 08:32:31
Odpowiedź #13

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Moje spodziewanki są następujące: Zastosowanie dla budynku kontroli lotów i kerbodolary za misje. Do tego faktycznie być może drzewko rozwoju i jakiś zalążek kampanii. Bo to wszystko jest razem połączone. W budynku dostaniemy zlecenie z ekranami i pokazem graficznym gdzie i jak mamy dolecieć. Bierzemy misję, lecimy, wypełniamy zadania, wracamy, kasa czeka, kasa na rozwój technologiczny, bądź na części do rakiety, kolejne zlecenie, i tak w kółko. Za to daję głowę, że surowców dalej nie będzie. To czego jestem ciekaw, to czy mody będą mogły być stosowane w kampaniach. No i nie sądzę, bo takie KW rocketery, które samo sobie jest z lekka cziterskie znaleźć się w kampanii nie powinno.

Reklama

Re: KSP .22
« Odpowiedź #13 dnia: Pią, 09 Sie 2013, 08:32:31 »

Pią, 09 Sie 2013, 10:32:15
Odpowiedź #14

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Takie cuda, to może w 0.30.
W 0.22 to może update unity wprowadzą i parę nowych części.