Autor Wątek: KSP 0.23.5  (Przeczytany 19825 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 08 Kwi 2014, 21:24:46
Odpowiedź #15

Offline Sorad.

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Wreszcie zorganizowałem trochę czasu żeby pograć w 0.23.5 I zmiany jakie najbardziej mi się spodobały to dopracowanie punktów manewrowych a najbardziej w nich podoba mi się to że teraz podczas planowania transfer z Kerbinu załóżmy na Müna to gdy scentrujemy  na niego widok pięknie pokazuje się orbita jaką będzie poruszał się statek gdy wejdzie w jego strefę wpływów do tej pory mogłem to zobaczyć tylko przy pomocy Mechjeba. Następną fajną rzeczą jest modyfikacja napędu RCS mianowicie w aktualnej wersji gdy nie jest aktywny żaden silnik to gdy otworzy się przepustnice napęd RCS zaczyna działać jak silnik odpalając swoją moc w przód jak robią to wszystkie inne silniki w KSP niby mała rzecz a mnie niezmiernie cieszy. Nie bardzo podoba mi się opcja że można wielką kilkudziesięciu tonową asteroidę łapać na jakiś lich harpun nie jest to zbyt możliwe pomijając nawet fakt że nie wszystkie asteroidy to lite głazy

Orbity Stacjonarne

Wto, 08 Kwi 2014, 22:33:59
Odpowiedź #16

Offline Dirkuu

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 68
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[...] Fala elektromagnetyczna JEST światłem. Fala elektromagnetyczna (a więc światło) [...]

Muszę Cię zasmucić i zmienić Twój światopogląd. Fala elektromagnetyczna może być światłem, ale wcale nie musi. Ogólnie jeśli takowa fala ma odpowiednią długość to widzimy ją jako światło, ale fale elektromagnetyczne to również: fale radiowe, mikrofale, podczerwień, ultrafiolet, rentgen, gamma i być może jeszcze jakieś, których nie ma na wiki.


Witam i pozdrawiam, do następnego ; )

Reklama

Re: KSP 0.23.5
« Odpowiedź #16 dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 22:33:59 »

Śro, 09 Kwi 2014, 00:17:29
Odpowiedź #17

Offline baalnamib

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 45
  • A może zbudujemy wielkiego, drewnianego borsuka?
    • Zobacz profil
UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! POZOR!

Zgodnie z wątkiem na międzynarodowym forum wraz z 0.23.5 dodano możliwość zapisywania własnych save'ów i ich odczytywaniu dowoli.

Wystarczy ALT+F5 by zapisać quicksave'a wg własnej nazwy i ALT+F9 by go wybrać z listy...

Czemu SQUAD tego nie anonsował... Ten kto miał to upublicznić zakrztusił się tortillą i zapomniał??

Żródło:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Sprawdzałem, działa.
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

– Mein Hund hat keine Nase!
– Und wie riecht er dann?
– Schrecklich!

Śro, 09 Kwi 2014, 00:32:40
Odpowiedź #18

Offline michal16202

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Dirkuu skończmy ten offtop.
W ostatnią wersję jaką grałem była ta w której doszły badania i to całe drzewko z tymi częściami, czy zdobywanie punktów nauki zostało jakoś zmniejszone czy nie bo jakoś trudniej mi się je zdobywa i nie mówię tu od usunięciu możliwości spamowania wysyłania danych.

Reklama

Re: KSP 0.23.5
« Odpowiedź #18 dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 00:32:40 »

Śro, 09 Kwi 2014, 09:11:30
Odpowiedź #19

Offline Raynus

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 501
  • Reputacja: 17
    • Zobacz profil
Pośmialiśmy się, teraz wracamy do tematu. Koniec off-topu, panowie.

Śro, 09 Kwi 2014, 10:00:08
Odpowiedź #20

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Michał - naukę zmieniono w poprzedniej wersji. Po szczegóły odsyłam do tematu o 0.23 i oficjalnej strony gry.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.23.5
« Odpowiedź #20 dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 10:00:08 »

Nie, 13 Kwi 2014, 17:14:10
Odpowiedź #21

Offline rake

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 2
    • Zobacz profil
Zainstalowałem patcha wczoraj i z przyjemnością potwierdzam dużą poprawę w optymalizacji. Sprzęt ma dobry, ale gram na dość wykręconych ustawieniach w 1920*1200 i blisko Kerbina zawsze miałem odczuwalny spadek FPSów, nie ważne jaki pojazd był w użyciu (sam Kerbin mocno obciążał). Teraz jest o niebo lepiej - nawet nie odpalałem żadnego frapsa, ani nic, ale na oko widać, że ilość FPSów skoczyła znacznie. Dobra robota :)


CPU: i5 2500K@4,4GHz
GPU: GIGABYTE R9 290 WindForce3x
MoBo: ASRock Z68 Extreme3 Gen3
RAM: 4x4GB DDR3 1600
SSD: OCZ Vertex3 120GB (system)
HDD: 2TB WD Green
Win7 pro x64

Pią, 18 Kwi 2014, 00:17:56
Odpowiedź #22

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Gdy wychodzę kerbalem do EVA zapiszę i wczytam ten save, albo zmienię pojazd kerbal zastyga w bezruchu i przestaje być aktywny. Zauważyliście ten denerwujący bug, czy to tylko u mnie? Wkurzyłem się, bo zaciął się po Extreme EVA na Minmusie.

Reklama

Re: KSP 0.23.5
« Odpowiedź #22 dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 00:17:56 »

Pią, 18 Kwi 2014, 04:52:27
Odpowiedź #23

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Owszem, ten bug jest obecny i dość irytujący, dlatego nie zostawiajcie swoich kerbali poza pojazdami.

Pią, 18 Kwi 2014, 07:49:52
Odpowiedź #24

Offline please refrain from posting

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 3
  • FUCKPENISPUMPHEADS
    • Zobacz profil
@up

O, a chciałem zrobic focie w przestrzeni kosmicznej sześcioma kerbalami i zapisac by sobie dryfowały, a potem randez-vous statkiem i powrót.
No cóż, dziękuje za informacje o bugu :)

Reklama

Re: KSP 0.23.5
« Odpowiedź #24 dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 07:49:52 »

Pią, 18 Kwi 2014, 09:24:28
Odpowiedź #25

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 22
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
Oj to oznacza że w save PMB należy przed przesiadką wsadzić wszystkie Kerbale do pojazdów w bazach! Dzięki Metal! Uratowałeś projekt! :D
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Sob, 19 Kwi 2014, 14:18:14
Odpowiedź #26

Offline Metall69

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 116
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Drobiazg. Ciekawe czy squad o tym wie? I ile jeszcze bugów wkradło się do nowej wersji?

Reklama

Re: KSP 0.23.5
« Odpowiedź #26 dnia: Sob, 19 Kwi 2014, 14:18:14 »

Sob, 19 Kwi 2014, 14:23:55
Odpowiedź #27

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Po przyczepieniu 6 sond i jednego statku do asteroidy E czasem dochodziło do dziwnego rezonansu i...
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Wto, 29 Kwi 2014, 09:31:05
Odpowiedź #28

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Wyłapałem buga. Baterie słoneczne na Minmusie równie dobrze jak w dzień działają też w nocy. Po prostu skierowują się cały czas w stronę słońca i pomimo, że zasłania je milion ton zielonego kamlota, to bateriom nijak to nie przeszkadza w odbieraniu energii.

Reklama

Re: KSP 0.23.5
« Odpowiedź #28 dnia: Wto, 29 Kwi 2014, 09:31:05 »

Wto, 29 Kwi 2014, 10:25:41
Odpowiedź #29

Offline Steve

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Realizm nijaki, ale nam to na rękę, jeżeli chodzi o pobieranie energii.