• KSP 0.23 4 6
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: KSP 0.23  (Przeczytany 42568 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 18 Gru 2013, 19:13:08
Odpowiedź #75

Offline rafal3920

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 379
  • Reputacja: 10
    • Zobacz profil
Zbiorniki na paliwo lotnicze są dużo lżejsze, broni ci ktoś montować oba typy zbiorników?

Przepraszam za błędy językowe, złą odmianę itd... Często piszę z telefonu, a tam mam kiepski autotekst

Czw, 19 Gru 2013, 00:36:31
Odpowiedź #76

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Cytuj
Co z tego ze powietrza masz ile chcesz jak paliwo się kończy a tylko oxidizer zostaje...
A to, że zżera tego paliwa tonę mniej w powietrzu to pies? Budowałeś kiedyś statek typu SSTO?
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #76 dnia: Czw, 19 Gru 2013, 00:36:31 »

Czw, 19 Gru 2013, 00:46:09
Odpowiedź #77

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Poza tym przypominam, że za pomocą Tweakables można w VAB/SPH wyzerować ilość utleniacza w dowolnym zbiorniku, więc nie będzie on zbędną masą podczas lotu.

Czw, 19 Gru 2013, 13:54:31
Odpowiedź #78

Offline szymozillo

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 117
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Poza tym przypominam, że za pomocą Tweakables można w VAB/SPH wyzerować ilość utleniacza w dowolnym zbiorniku, więc nie będzie on zbędną masą podczas lotu.
Akurat utleniacz się przydaje, jak inaczej polecisz w kosmos? :D.
Rapier akurat nadaje się tylko do konstrukcji SSTO, bo ma słaby ciąg.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #78 dnia: Czw, 19 Gru 2013, 13:54:31 »

Czw, 19 Gru 2013, 14:19:36
Odpowiedź #79

Offline Koper

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Akurat utleniacz się przydaje, jak inaczej polecisz w kosmos? :D.

W atmosferze R.A.P.I.E.R. spala tylko paliwo, bo jako utleniacz wykorzystuje tlen z powietrza, więc zabieranie takiej samej ilości utleniacza co w przypadku tradycyjnych rakiet nie jest potrzebne, bo i tak wszystkiego nie zużyjesz.

Wto, 24 Gru 2013, 02:59:22
Odpowiedź #80

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Nie wiem czy nie za wcześnie pochwaliłem aktualną wersję. Płynność jest dużo lepsza, ale gra zaczęła się bardzo często wysypywać - praktycznie większość ukończonych lotów i próba powrotu do VAB/Space Center kończy się nagłym zabiciem programu :/ Może się to wiązać z detalami graficznymi, ale wcześniej na tych samych ustawieniach miałem to samo.

Edit: To prawdopodobnie przez opcję "SM3 Terrain scatters". Co dziwne, bo moja karta obsługuje SM4.1.
« Ostatnia zmiana: Wto, 24 Gru 2013, 03:23:33 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #80 dnia: Wto, 24 Gru 2013, 02:59:22 »

Śro, 25 Gru 2013, 17:06:51
Odpowiedź #81

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Chyba z tym paliwem EVA to jakiś błąd. Naszykowałem się, żeby na mojej stacji kosmicznej uważać z EVA, bo wkońcu zabraknie mi aby wsiąść do statku i wrócić, a tu ze zdziwieniem odkryłem, że się uzupełnia - tak samo jak było.

Śro, 25 Gru 2013, 18:16:35
Odpowiedź #82

Offline Grzegorz2121

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 168
  • Reputacja: 4
    • Zobacz profil
Może i się nie pomylili bo jak klikniesz na kerbala to pisze eva fuel. Ale jak by było monopropelant
to RCS byłyby uniwersalne do statku i dla kerbali. Może będzie stacja do tankowania kerbali?

Moje osiągnięcia:
-Kerbin: satelita,stacja kosmiczna
-Mun: lądownik załogowy z powrotem,baza,łazik automat.
-Minmus: sonda na powierzchni
-Eve: satelita, próbnik
I wiele innych!

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #82 dnia: Śro, 25 Gru 2013, 18:16:35 »

Śro, 25 Gru 2013, 18:40:16
Odpowiedź #83

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Teraz command pody mają do 30 jednostek monopropu - dlatego kerbale się uzupełniają. Prawdopodobnie jak się w podzie skończy paliwo to już nie będzie możliwości, aby zatankować kerbala.
« Ostatnia zmiana: Śro, 25 Gru 2013, 18:46:12 wysłana przez Element4ry »

Śro, 25 Gru 2013, 19:03:39
Odpowiedź #84

Offline DragonsNightmare

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 505
  • Reputacja: 8
    • Zobacz profil
Właśnie patrzyłem i nie pobiera nic z monopropelantu. Zresztą Moskit też to sprawdzał w swoim filmie dotyczącym wersji 0.23 - samo się uzupełnia i nie pobiera nic ze statku. Pewnie jak dodadzą jakiś zbiornik na paliwo do jetpacków to i wprowadzą ograniczenie - dlatego czekam, bo w stacji mam już ostatnie miejsce na moduł i chcę je wykorzystać na zbiornik dla jetpacków  :P

Reklama

Re: KSP 0.23
« Odpowiedź #84 dnia: Śro, 25 Gru 2013, 19:03:39 »

Pią, 10 Sty 2014, 12:11:22
Odpowiedź #85

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 245
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Wstaw po prostu łączówkę z kolejnymi rozgałęzieniami. :)

Co do R.A.P.I.E.R-a, to ja lubię taką opcję:

Buduję zwykły kadłub na zbiornikach MK2. Po ładny. Kończę go zwykłym kołpakiem.
Po bokach dodaję zbiornik rakietowy, ten cienki i długi. Do jego końca R.A.P.I.E.R, czasem z chłodnicą, czasem bez. Na drugim końcu mam albo dodatkowy zbiornik MK1, albo od razu wlot powietrza. Kadłub łączę przewodem paliwowym (ostatni segment kadłuba) ze zbiornikiem rakietowym.
Paliwa do lotu w powietrzu mam do wypęku, i zbiornik rakietowy pozostaje praktycznie nieruszony.
Jak nawet zużyję oxy i hamuję atmosferycznie, to mam jeszcze paliwo na zwykły lot w atmosferze.

W skrócie, mój napęd R.A.P.I.E.R to Chwyt powietrza, zbiornik zwykły, zbiornik rakietowy, silnik. Kadłub robi za zbiornik zwykłego paliwa.
SSTO na R.A.P.I.E.R-ze jest teraz dość banalne, pod warunkiem, że konstrukcja jest mała i lekka. To słabszy silnik niż starsze. Problem się robi, gdy chcemy zbudować większą konstrukcję z kilkoma silnikami. Trzeba budować spore skrzydła, by wszystko dźwignęły przy lekkim niedoborze mocy.