-
Mam dla was następujące wyzwanie. Celem jest zbudowanie pojazdu z napędem jonowym, który wzniesie się jak najwyżej.
Zasady:
1. Jedyny dopuszczalny napęd to silnik bądź silniki jonowe
2. Zakaz odrzucania jakichkolwiek części.
3. Zakaz używania bugolotów.
4. Lot musi być załogowy
5. Żadnych modów, tylko stockowe konstrukcje (FAR również niedozwolony)
Naprędce zbudowałem takie oto ustrojswo:
(http://i.imgur.com/lb4KgKz.jpg)
Osiągnięty pułap to 2197 metrów n.p.m.. Nie jest to jednostka ani najładniejsza, ani najlepsza, a osiągnięty pułap można przekroczyć zapewne bardzo znacznie.
Miłej więc zabawy z pobijaniem rekordów wysokościowych!
-
Najpierw odpocznę, gdyż dostałem zadyszki od tych prędkości :D wieczorem pewnie coś tutaj dodam :)
-
Prosty samolocik skonstruowany z tego co zalegało w kątach hangaru:
(http://i.imgur.com/pf1bAyJ.jpg)
Dałby radę wyżej, ale zrobił się niesterowny i nie chciało mi się z nim walczyć.
-
No to przebijam pięciokrotnie :D
Pułap osiągnięty to 15 kilometrów 414 metrów
(http://i.imgur.com/peG9dyT.jpg)
-
Offtop:
Widzę, że nie tylko mnie nie chce się aktualizować Toolbara :D
-
Gratulacje dla wszystkich uczestników :)
Zmontowałem małe ustrojstwo i poleciałem. 17 kilometrów 93 metry.
(http://i.imgur.com/OYQJwZS.png)
W związku z tym że nie widać co tam dokładnie leci zamieszczam zdjęcia z pasa startowego.
(http://i.imgur.com/B39xFjg.png)
(http://i.imgur.com/0u3po2D.png)
Edit:
Udało mi się poprawić własny rekord. Teraz wynosi 17 kilometrów 740 metrów.
(http://i.imgur.com/B3ED8if.png)
Latadło jest kompletnie inne. Niestety zdjęcia samego pojazdu zostały na innym kompie. Postaram się wieczorem dorzucić fotkę.
-
Oddaje wam pole do popisu, nie mam cierpliwości by przez godzinę w świecie ciszy patrzeć jak jakieś ustrojstwo wchodzi na pułap, powodzenia :)
-
Model Kruk - 17 870.
(http://i.imgur.com/h7D8KBO.jpg)
Pozdrawiam
Mi się wydaje że można orbitę zrobić, bo inny model miał 17 000, 300 m/s i jeszcze 2/3 paliwa.
-
W grze bez modów są jakieś silniki xenonowe? Jeszcze żadnego nie zauważyłem. Jak one się nazywają?
-
Są od dawna.
Niestety wymagają sporo prądu i siłę pokazują tylko w kosmosie.
-
W 1.0.5 też są? Jak się nazywają?
-
Naprawdę musiałeś odkopać roczny temat?
Trzymaj, nagroda dla ciebie:
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
-
A miał nowy zakładać? To by dostał odpowiedź, żeby użył opcji "Szukaj"...
A silnik jonowy to ten:
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/IX-6315_%22Dawn%22_Electric_Propulsion_System
Opisany w grze jako Ion Engine
-
A miał nowy zakładać? To by dostał odpowiedź, żeby użył opcji "Szukaj"...
A silnik jonowy to ten:
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/IX-6315_%22Dawn%22_Electric_Propulsion_System
Opisany w grze jako Ion Engine
Jak oglądałem screeny w tym linku, zauważyłem że jest też polska wersja opisu tej części. http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/IX-6315_"Dawn"_Electric_Propulsion_System/pl
-
Z jonolotami na obecnej wersji będzie kłopot. Otóż w starych, dobrych czasach kiedy ten wątek powstał, silnik jonowy był w miarę dobry nawet w atmosferze. No ale teraz już nie jest. O ile ma Isp 4200s w próżni, to na poziomie morza ma 100s (mniej od rakiet na paliwo stałe). Chyba trzeba będzie zmienić zasady i zezwolić na wyniesienie pojazdu na pewną wysokość innym napędem, bo autonomiczny start jonolotem bez innego napędu nie jest już możliwy.
-
Mój się nie wznosi ani nawet nie rusza z miejsca poradzi ktoś coś ? :( :( :(
-
Jak to mowia w takich sytuacjach to "Moar boosters" :D
-
Jak to mówią, raz ZŁOTA ŁOPATA za odkopanie tego wątku. Dwa, silniki jonowe działały jako tako w atmosferze we wcześniejszych wersjach, teraz jest to praktycznie niemożliwe.
-
Niby złota łopata, ale wątek fajny, ubawiłem się przy produkcji tego jonustrojstwa :D
-
Na starych wersjach nadal się da, także polecam :D Większa beka niż 100% paliwo stałe :D