Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Rywalizacja => Wyzwania => Wątek zaczęty przez: JW w Sob, 05 Kwi 2014, 21:53:05

Tytuł: Szybko, blisko, niebezpiecznie
Wiadomość wysłana przez: JW w Sob, 05 Kwi 2014, 21:53:05
Cześć,
Oto wyzwanie: przelecenie nad Mun'em najszybciej i najniżej jak się tylko da.

Zasady:
-Dozwolone wersje gry to 0.22, 0.23 oraz 0.23.5   
-Brak modów (oprócz Telemachusa oraz modyfikacji, które nie ułatwiają zadania),
-Brak cheatów,
-Nie wolno wykorzystywać bugów,
-Należy dobrze się bawić,
-Trzeba mieć dowód uzyskanego przez nas wyniku w postaci screenshotów lub filmu,
-Trzeba przesłać screenshoot/film zarówno z okna modu Telemachus (  http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/24594-0-23-Telemachus-%E2%80%93-Telemetry-and-Flight-Control-in-the-Web-Browser-(2014-1-11)     ) jak i z gry.

(Uwaga, zasady mogą ulec zmianie, jeśli będzie to konieczne!)

Jak liczone są punkty:
-Wysokość liczona jest tam, gdzie znajduje się moduł (nie ma znaczenia czy załogowy czy zdalnie sterowany),
-Wysokość liczona jest nad poziomem terenu!!! (Heigh over terrain),
-Wysokość liczona jest poniżej 150m nad poziomem terenu,
-Prędkość liczona jest w m/s,
-Prędkość i wysokość należy podać w najniższym uzyskanym przez nas punkcie orbity,
-Prędkość oraz wysokość mierzymy z dokładnością do części tysięcznych!

Jak zdobyć punkty:
 prędkość : wysokość = ilość uzyskanych przez nas punktów
Ten, kto zdobędzie ich najwięcej - wygrywa


Wyniki będą 19.04.2014 roku (PRZENIESIONE)


Jeśli coś jest niejasne lub zauważyłeś błąd możesz to zgłosić w wiadomości prywatnej.
Dobrej zabawy!
Tytuł: Odp: Szybko, blisko, niebezpiecznie
Wiadomość wysłana przez: gildon w Nie, 29 Cze 2014, 21:58:57
No to ja zacznę. Temat chyba stary, ale wato zawsze coś dać.

Jako, że jest duża dowolność to mój statek wygląda tak:
(http://i.imgur.com/b3HDvyT.png)

Lecimy:
(http://i.imgur.com/1sLabhO.png)

(http://i.imgur.com/IcZTjlp.png)

(http://i.imgur.com/ywbiVQl.png)

(http://i.imgur.com/ShBUONt.png)

Teraz trzeba przyspieszyć, aby się nie rozbić.
(http://i.imgur.com/LfKPbwd.png)


(http://i.imgur.com/MZGfunn.png)

Odłączamy segment z paliwem.
(http://i.imgur.com/PBaEntb.png)

Korzystając z RCS zmieniam orbitę i prędkość na minimalną!! Niżej czeka mnie góra  ;D
(http://i.imgur.com/Q09tbUC.png)

A oto ostateczny wynik:
(http://i.imgur.com/mXX7z1b.png)
I wylecenie poza zasięg grawitacji Kerbinu:
(http://i.imgur.com/TUGvfoL.png)


Podaj proszę dokładniej zasady, bo ich wciąż nie kapuję. Jeśli zrobiłem coś źle, to przepraszam. ;)
Tytuł: Odp: Szybko, blisko, niebezpiecznie
Wiadomość wysłana przez: Dirkuu w Nie, 29 Cze 2014, 22:21:39
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[...]
-Wysokość liczona jest nad poziomem terenu!!! (Heigh over terrain),
-Wysokość liczona jest poniżej 150m nad poziomem terenu,
[...]
Tytuł: Odp: Szybko, blisko, niebezpiecznie
Wiadomość wysłana przez: PanKurczak w Nie, 29 Cze 2014, 22:30:30
taki tip jak wstawisz link w coś takiego (zamiast normalnych nawiasów daj kwadratowe) (img][/img) to wyświetli dany obraz na forum i nie będzie trzeba klikać w linki
powinno to wyglądać tak:
 (http://www.fotoplatforma.pl/foto_galeria/3591_Kopia-DSCN5772.jpg)
twoje linki nie będą działać bo są linkami do strony a nie do obrazu, wrzuć je na imgur i zrób to co opisałem u góry (jeśli umiesz korzystać z internetu to tego nie czytaj) kliknij prawym na obraz a następne pokaż obrazek albo coś w tym stylu i do tego daj linka
Tytuł: Odp: Szybko, blisko, niebezpiecznie
Wiadomość wysłana przez: gildon w Nie, 29 Cze 2014, 22:46:54
Sorka, wysłałem tak, bo nie chciało mi wejść z innej stronki ;)

Dobra, już poprawione :)