Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Galerie => Własna twórczość => Wątek zaczęty przez: Polaczekja w Pon, 15 Kwi 2013, 22:03:32
-
[zmieniam nazwę tematu gdyż kerbokomiks nie ma przyszłości a nie będę robił oddzielnego tematu dla kilku obrazków]
Zainspirowany pomysłem niektórych osób z forum postanowiłem zrobić własną historię kerbalską ukazaną w formie komiksu, o to pierwsza strona. Strony są w formacie A5 robione za pomocą photoshopa oraz ilustratora :)
Obrazki to screeny z gry potraktowane kilkoma filtrami by jak najbardziej przypominały komiks .
Co jakiś czas kiedy będą gotowe dorzucę kolejne strony HaveFun!
1
(http://imageshack.us/a/img703/3136/kerbokomiks1.th.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/703/kerbokomiks1.png/)
2
(http://imageshack.us/a/img834/39/kerbokomiks2.th.png) (http://imageshack.us/photo/my-images/834/kerbokomiks2.png/)
-
Czyli będzie konkurencja, a konkurenci będą próbowali się pozbyć konkurencji by doprowadzić do monopolu. Oznacza to, że oboje twórców będzie tworzyć coraz lepsze komiksy, by przyciągnąć uwagę widza :D. Takie tam rozkminy. Dobry początek, ale to puste miejsce obok Jeb'a nie co psuje efekt :)
-
Nie miałem co wcisnąć tam. :) A co do konkurencji myślę że jeśli komiksy będą coraz lepsze to dobrze :)
EDIT.
Poprawiłem 1 i dodałem 2
-
Cieszę się z faktu, że ktoś wziął się za komiksy, przynajmniej teraz będę sam musiał przezwyciężyć lenistwo :)
Zobaczymy jak Ci Polaczekja pójdzie, Powodzenia ;]
-
Sygnatura autora wydaje się lekko zbyt duża. No i te puste miejsca.
-
Wolne miejsce jest dla tego że ciężko poustawiać kilka screenów zrobionych w grze w taki sposób by Wyglądało to jakoś normalnie. Do tego nie mogę porozciągać tego tak by je dopasować idealnie bo będą albo wyciągnięte albo ściśnięte. Problemem jest też interface który trzeba wyciąć a nie mogę go przecież wyłączyć lecąc w kosmos, samo robienie screenów podczas manewrów utrudnia grę. Ale skończ się głąbie tłumaczyć i weź się za zrobienie lepszego komiksu :P Dzięki za pozytywne oceny :)
A i sygnatura może trochę faktycznie za duża ale już nie chce mi się poprawiać :P
-
Wolne miejsce jest dla tego że ciężko poustawiać kilka screenów zrobionych w grze w taki sposób by Wyglądało to jakoś normalnie. Do tego nie mogę porozciągać tego tak by je dopasować idealnie bo będą albo wyciągnięte albo ściśnięte.
Ja czasem ucinałem nawet 3/4 screena w tym przykładowym komiksie, bo KSP nie pozwala na dobre ujęcia bezpośrednio. No i udało mi się poukładać je jakoś do kupy, bez wolnego miejsca :P
I ważne- screeny rób po kliknięciu F2- chowa interface :)
-
No właśnie schowaj interface podczas lądowania, obalania, wejścia na orbitę. Może nie będę montował sztucznego horyzontu w rakietach od razu nie będę musiał go potem wyłączać :P
Ostatnio mam mało czasu ale jak kiedyś skończę ten komiks to za pomocą ilustratora spróbuje narysować coś od zera zamiast rozmazywać screeny ale to może nie wypalić ze względu na mojego lenia :P
I tak w ogóle to z moich screnów zostaje jakaś 1/16 bądź mniej ze względu że robię je w pośpiechu i większość zdjęcia to trawa, woda albo kosmos :) Nie łatwo jest pochwycić moment roztrzaskania się rakiety kiedy komp ci muli bo odpala animacje wybuchu ...
-
Oto mała graficzka z Photoshopki na której mój okręt Destiny V2 niszczy przypadkowy ruski samolot kosmiczny wyprodukowany w zakładach google grafika.
(http://img855.imageshack.us/img855/6214/7v1q.jpg)
-
Haha, świetne. Eksplozje mogły by być bardziej realistyczne (rozrywające się poszycie z którego wylatują płomienie). Sama scena jest świetna.
@edit
Mogę się mylić bo te dysze mogą strzelać promieniami dezintegrującymi
-
Hm, ja proponowałbym więcej glow'a dla wybuchów (zarazem większych), motion blur dla laserów (aby wyglądały że są w ruchu, z nieco mniejszą ich częstotliwością w tym wypadku) no i ogólną korekcję barwną dla tego statku, by zlał sie nieco mocniej ze screenem.