Autor Wątek: Zwiększanie "głębi"  (Przeczytany 326 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 28 Lut 2017, 01:59:28

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Witam

Szukam moda, lub innego sposobu na modyfikację wyglądu KSP. Nie wiem jak to nazwać więc postaram się opisać o co chodzi :D
Przeglądając zdjęcia czy to z ISS czy np. misji Apollo, Gemini itd. Ziemia  wygląda całkiem inaczej niż w KSP. Nawet jeśli zainstaluję moda 10x to Kerbin wydaje się być tak samo blisko i tak samo (słabo) wygląda, a jego rozmiar odczuwa się tylko będąc nisko nad powierzchnią. (10-30km)
Dla przykładu pozwolę się posłużyć zdjęciami kolegi Sobola oraz Nasa.
Tak to wygląda na prawdę :



A tak w grze:





Na zdjęciu mimo że jest stare widać że statek leci wysoko nad powierzchnią, a na screenach (pomijając jakość tekstur)  Kerbin zdaje się być tuż obok statku i... w zasadzie tak jest. Nie znam się na silniku gry ale widziałem kiedyś dyskusję na forum i Kerbin w rzeczywistości jest znacznie bliżej statku niż te 100-200km, a wrażenie odległości jest generowane przez odpowiednią perspektywę. Były nawet screeny jak lekko zmodyfikowanym reflektorem oświetlili pół Kerbinu z orbity, i po obliczeniach średnicy światła wyszło im że znajduje się około 20km od statku mimo że ten leciał na orbicie 100. W miarę zniżania obraz planety staje się po prostu większy.
I tu nasuwa się pytanie.. Czy można jakoś zwiększyć odległość renderowanej planety od statku ? Wydaje mi się że kilka wersji temu RSS wprowadzał takie coś ale nie jestem pewien...


Zdjęcia ukradłem stąd :D
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

« Ostatnia zmiana: Wto, 28 Lut 2017, 02:01:55 wysłana przez angorek »
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Wto, 28 Lut 2017, 02:54:54
Odpowiedź #1

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 626
  • Reputacja: 91
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Znalazłem tylko coś takiego
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Zwiększanie "głębi"
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 28 Lut 2017, 02:54:54 »

Wto, 28 Lut 2017, 11:58:18
Odpowiedź #2

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 391
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Nie bardzo rozumiem, może chodzi ci o pole widzenia? Standardowo w grze jest ono bardzo wysokie przez co np. Słońce i Księżyc w RSS są bardzo małe. Można to jednak dostosować poprzez alt+ scroll. Poniżej masz przykładowe zdjęcie z maksymalnie zmienionym FOV:



Według mnie wygląda bardzo naturalnie.

 

Szukam moda - na "spalanie" się obiektów w atmosferze

Zaczęty przez mike100

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 767
Ostatnia wiadomość Wto, 20 Maj 2014, 22:32:46
wysłana przez mike100
Mody na "realistyczniejsze" kerbale

Zaczęty przez _daniello_

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 662
Ostatnia wiadomość Wto, 15 Wrz 2015, 22:03:06
wysłana przez angorek
Usprawnienie działania "rakiet"

Zaczęty przez rise

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 782
Ostatnia wiadomość Sob, 26 Wrz 2015, 20:06:23
wysłana przez rise