Autor Wątek: Usprawnienie działania "rakiet"  (Przeczytany 2510 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 26 Wrz 2015, 08:16:47

Offline rise

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam,

Mam pewien problem. Gram w kerbale na modzie real solar system. Jak wiadomo mod ten powiększa "uniwersum" gry co sprawia że trudniej jest dotrzeć na orbitę nie mówiąc o księżycu i planetach. Żeby dostarczyć ładunek na orbitę 200-400 km muszę używać rakiet podobnych do tej ze zdjęcia. Jak wiadomo w świecie realnym rakiety wyglądają "nieco" inaczej:) Zatem pytanie. Czy istnieją mody usprawniające działanie silników i zbiorników paliwa. Czy mod realism overhaul ma coś z tym wspólnego?:)



Pozdrawiam

Sob, 26 Wrz 2015, 10:18:04
Odpowiedź #1

Offline Bill2462

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Chyba chodziło o to :

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Silniki będą spalać realne paliwo np. ciekły wodór i tlen i będą mocniejsze, ASAS nie będzie już taki mocny a RTG nie będzie produkować już tyle prądu. Innymi słowy wszystko będzie bardziej realistyczne.

Reklama

Odp: Usprawnienie działania "rakiet"
« Odpowiedź #1 dnia: Sob, 26 Wrz 2015, 10:18:04 »

Sob, 26 Wrz 2015, 12:03:08
Odpowiedź #2

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 395
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
Przede wszystkim Procedural Parts. Dzięki niemu pozbędziesz się wszystkich stockowych i modowych zbiorników a twoje rakiety przestaną być szkaradami. A przy odrobinie talentu zaczną wyglądać tak jak moje:


Poza tym wszystko to co jest wymagane do Realism Overhaul:

Procedural Fairings
Procedural Wings
Real Fuels
FAR
AJE i wiele innych, które są wymienione tu:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


A tak w ogóle to już od dawna założony jest temat do dyskusji na temat RSS i nie ma sensu za każdym razem zakładać nowych tematów:
Na przyszłość pisz tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Sob, 26 Wrz 2015, 12:22:10
Odpowiedź #3

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Cytuj
A przy odrobinie talentu zaczną wyglądać tak jak moje:

@up
Jaki skromny :D

Reklama

Odp: Usprawnienie działania "rakiet"
« Odpowiedź #3 dnia: Sob, 26 Wrz 2015, 12:22:10 »

Sob, 26 Wrz 2015, 13:21:55
Odpowiedź #4

Offline Maciuś

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 148
  • Reputacja: 51
    • Zobacz profil
Ale ze stockowych części też da się budować konstrukcje które przypominają rakiety. Widzę, że masz części z KW Rocketry więc tym bardziej nie powinno być problemu.


Sob, 26 Wrz 2015, 20:06:23
Odpowiedź #5

Offline rise

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
Witam,

Mimo iż twa rakieta jest piękna to niestety Atlasa V mi nie przypomina;))

Dziękuje za rady:))

Reklama

Odp: Usprawnienie działania "rakiet"
« Odpowiedź #5 dnia: Sob, 26 Wrz 2015, 20:06:23 »

 

Szukam moda - na "spalanie" się obiektów w atmosferze

Zaczęty przez mike100

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2813
Ostatnia wiadomość Wto, 20 Maj 2014, 22:32:46
wysłana przez mike100
Mody na "realistyczniejsze" kerbale

Zaczęty przez _daniello_

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2044
Ostatnia wiadomość Wto, 15 Wrz 2015, 22:03:06
wysłana przez angorek
Zwiększanie "głębi"

Zaczęty przez angorek

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 3135
Ostatnia wiadomość Wto, 28 Lut 2017, 11:58:18
wysłana przez winged
Mod na usprawnienie pracy kamery

Zaczęty przez marax

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 4794
Ostatnia wiadomość Sob, 08 Mar 2014, 20:26:48
wysłana przez marax
[poszukuje] Części rakiet sowieckich i amerykańskich.

Zaczęty przez pawel039

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 3218
Ostatnia wiadomość Nie, 10 Lip 2016, 07:32:41
wysłana przez winged