Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Mody => Szukam modyfikacji => Wątek zaczęty przez: MrK w Wto, 17 Lut 2015, 17:28:42
-
Czy istnieje takie zwierze, a jeśli tak, to skąd go zassać?
Pozdrawiam serdecznie.
Kmarcin Kowalski
-
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/79588-0-90-USI-Kolonization-Systems-%28MKS-OKS%29-%280-22-4%29-2015-01-27 lub http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/29388-0-90-LazTek-SpaceX-Launch-Exploration-Colonial-Transporter-Historic-mods-%281-25-14%29 - z tego bierzesz tylko historical pack ;)
-
Najprostszy i estetyczny mod:
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/64442-Habitat-Pack
Działa z każdą wersją, pod warunkiem posiadania odpowiedniego Firespittera.
-
No, właśnie ten ostatni mi nie działa....
Używam lekkich rakiet, założyłem micro - 1 kerbalową stację na Munie, ale tak ciasno, że kerbal się dusi.
Chcę poprawić warunki bytowe tych nieszczę.... to jest bohaterów podboju kosmosu.
Pozdrawiam.
Kmarcin Kowalski
-
Zawsze zostają proceduralne skrzydła i budowanie całych baz z nich.
-
@MRK
No bo potrzebujesz Firespittera dla 0.25 - masz to?
https://github.com/snjo/Firespitter/blob/master/For%20release/Firespitter/Plugins/Firespitter.dll?raw=true
-
@MRK
No bo potrzebujesz Firespittera dla 0.25 - masz to?
https://github.com/snjo/Firespitter/blob/master/For%20release/Firespitter/Plugins/Firespitter.dll?raw=true
Już mam.
Gdzie to wrazić? :-)
Kmarcin Kowalski
-
Kerbal Space Program\GameData\Firespitter\Plugins
Powinieneś mieć folder Firspittera z tego moda.
-
Kerbal Space Program\GameData\Firespitter\Plugins
Powinieneś mieć folder Firspittera z tego moda.
No, niestety po podmianie tego pliku, KSP dalej się wiesza.
Pozdrawiam.
Kmarcin Kowalski
Edit: Czy dobrze rozumiem?
Oba katalogi moda włożyć do GameData, a w podkatalogu Firspitter, podmienić plik.dll?
-
Jeszcze raz pozwolę sobie zapytać, czy dobrze zrobiłem?
Pozdrawiam.
Kmarcin Kowalski