Czy istnieje modyfikacja dodająca silniki które mają tak z minimum 15k thrust'a albo zbiorniki powyżej 7,5m średnicy?
Modyfikacja potrzebna na program kosmiczny w modzie Real Solar System.Dla mnie KW rocketry i Nova Punch to za mało.
Istnieją takie modyfikacje: Nazywają się Realism Overhaul + Procedural Parts. Realism Overhaul to cały szereg ułatwień począwszy od realistycznych parametrów silników (wysokie TWR), realistycznych mas zbiorników (kerbalskie zbiorniki są nierealistycznie ciężkie, nadają się raczej do czołgu a nie do rakiety.) a skończywszy na takich rzeczach jak implementacja czegoś w stylu hangar extender, do budowania ponadgabarytowego. Po instalacji RO twoje stockowe i modowe części automatycznie otrzymają nowe parametry i staną się replikami prawdziwych części. I tak np. dostaniesz przedłużone SRB z wahadłowców i SLS, które ma 17,5kN ciągu albo klaster silników F1 z 38kN (będzie w KW Rocketry i w FASA).
Procedural parts umożliwia zmianę średnicy zbiornika od 10cm do takich rozmiarów jakbyś wynosił całe osiedla na Plutona. 10 czy 15 metrowe zbiorniki mogą się przy tym schować. Po instalacji PP wyrzuć wszystkie zbioniki paliwa (ale lotnicze zostaw), RCS i baterie. Zaoszczędzisz w ten sposób RAM.
FAR wprowadza realistyczną atmosferę w miejsce kerbalskiej zuposfery (kisielu?), bez FAR to nawet Maciuś nie gra.
Ale najlepiej jakbyś ściągnął TweakScale, i można sobie w hangarze zwiększyć średnicę zbiorników Stockowych, KW i NP chyba nawet właśnie do wspomnianych 7.5m.
Angorek to nic nie da bo dostaniesz zbiorniki ze stockową konfiguracją. Na RO masz od razu odpowiednią konfigurację a po instalacji PP będziesz potrzebował już tylko jednego zbiornika.