Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Szukam modyfikacji => Wątek zaczęty przez: Wielki Piotr w Wto, 21 Paź 2014, 00:08:18

Tytuł: Mody na struktury orbitalne
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Wto, 21 Paź 2014, 00:08:18
To znów ja  8)
Szukam modów na moduły do tworzenia kolonii.
MKS trochę psuje się pomimo zgodnych wersji 0.25. A z tego co wiem nie da się zainstalować samych modułów, bez TAC.
Ale jeśli się mylę to mówcie.
Przeszukałem curse.com za modami struktur ale nic ciekawego nie znalazłem.
Znacie jakieś ciekawe mody na struktury? albo pomóżcie mi ogarnąć MKS i TAC. Głównie chodzi mi o same struktury, bez produkcji wody, paliw itd. w owych modułach. Oczywiście próbując modyfikacji zostawiłem same pliki struktur ale dalej się psuje, choć mniej.
Pozdro.
Tytuł: Odp: Mody na struktury orbitalne
Wiadomość wysłana przez: Robson w Wto, 21 Paź 2014, 10:28:21
Pewnie ze trzy lata temu, byłem w posiadaniu bardzo ciekawych elementów konstrukcyjnych do budowy naprawdę dużych stacji kosmicznych. Jak dobrze poszukam, to na pewno znajdę. Modele powinny bez problemu pasować do aktualnej wersji KSP. Postaram się wieczorkiem wrzucić.
Tytuł: Odp: Mody na struktury orbitalne
Wiadomość wysłana przez: Drangir w Wto, 21 Paź 2014, 12:34:38
Fustek: http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/35043-0-23-5-FusTek-Station-Parts-%28X0-04-3-1-DEV-BUILD-Hotfix-11-May-2014%29

KOSMOS: http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/24970-0-21-Kosmos-Spacecraft-Design-Bureau-Updated-%289-27-13%29

Habitat Pack od znanego skądinąd Porkjeta: http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/64442-Habitat-Pack

Ponadto, wszystkim zainteresowanym modami polecam oficjalne forum, które jest chyba najpełniejszym zbiorem - Curse jest dla mnie niewygodne a KerbalStuff za mało popularne póki co. Poszukiwania ułatwi ten temat: http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/55401-Community-Mods-and-Plugins-Library
Masz tam zgrupowane w sensownych kategoriach wtyczki i dodatki, z oznaczeniem kompatybilności. Pamiętaj że sam możesz zainteresować się niszowym modem, o którym mało kto słyszał, dlatego polecam poszukiwania na własną rękę.
Tytuł: Odp: Mody na struktury orbitalne
Wiadomość wysłana przez: Wielki Piotr w Wto, 21 Paź 2014, 12:42:14
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pewnie ze trzy lata temu, byłem w posiadaniu bardzo ciekawych elementów konstrukcyjnych do budowy naprawdę dużych stacji kosmicznych. Jak dobrze poszukam, to na pewno znajdę. Modele powinny bez problemu pasować do aktualnej wersji KSP. Postaram się wieczorkiem wrzucić.

Byłbym ci naprawdę wdzięczny.  :)
Tytuł: Odp: Mody na struktury orbitalne
Wiadomość wysłana przez: Robson w Wto, 21 Paź 2014, 22:35:37
No dobra, przejrzałem te swoje starocie i jedyne co znalazłem, to części w wersji 0.18. Mamy tam Station Ring Pack od Wayland (aktualnie raczej nie do zdobycia, więc pewnie będę musiał gdzieś uploadować, ale to potem), Deep Space Mision od Kockaspiton  (mają świetny reaktor atomowy), projekt zakończony na wersji dla 0.21 http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/7790-0-21-Parts-Pack-Deep-Space-Mission-Pack-Now-open-source! (http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/7790-0-21-Parts-Pack-Deep-Space-Mission-Pack-Now-open-source!) , no i HOME 3M od Bobcat, ale w tym przypadku, to wątpię aby poszło na wersji wyższej niż 0.23, bo do tej wersji aktualizowano plugin cleverbobcat.dll.
Jak będziesz miał kłopoty ze znalezieniem, to obiecuję w ciągu 24h wrzucić na jakiś serwer.