Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry

Mody => Szukam modyfikacji => Wątek zaczęty przez: popcio6 w Śro, 06 Sie 2014, 11:15:01

Tytuł: moduły kolonizacyjne
Wiadomość wysłana przez: popcio6 w Śro, 06 Sie 2014, 11:15:01
chciałbym założyć kolonie na Munie lecz nie mam odpowiedniego modu. Znalazłem jeden na wersje 0.23.5 niestety nie działa (posiadam 0.24).gdyby ktoś znalazł na 0.24 proszę o pomoc.Z góry dziękuje.
Tytuł: Odp: moduły kolonizacyjne
Wiadomość wysłana przez: Condzi w Śro, 06 Sie 2014, 11:48:07
Proszę: http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/79588
Tytuł: Odp: moduły kolonizacyjne
Wiadomość wysłana przez: JackRyanPL w Śro, 06 Sie 2014, 11:50:34
Po co mody do baz? Zobacz PMB na naszym forum. Większość bazy to czysty stock, potem dodano części z moda KAS. A tutaj moja, w 100% stockowa baza na Munie
(http://cloud-4.steampowered.com/ugc/3282306133971655311/E1F2D47B91A957EC83D2227421129A28BECA9934/)
Poza tym widać, że niedawno zacząłeś, więc nie szarżuj z modami, tylko najpierw ogarnij stock.
Tytuł: Odp: moduły kolonizacyjne
Wiadomość wysłana przez: popcio6 w Śro, 06 Sie 2014, 11:52:00
dzięki za pomoc. zacząłem tydzień temu. osiągnąłem orbitę kilka razy.
Tytuł: Odp: moduły kolonizacyjne
Wiadomość wysłana przez: DragonsNightmare w Śro, 06 Sie 2014, 21:30:03
Ja długo grałem na stocku zanim postanowiłem wgrać sobie jakieś mody. I tak raczej nie stosuje modów w moich pojazdach, co najwyżej kilka części modowych wsadzę(np. kamerka czy ładownia do wahadłowca), a tak to tylko stock. Najpierw opanuj w 100% stock, potem opanowuj mody. Pozatym nie znam żadnego dobrego moda na moduły bazy, więc i tak jesteś skazany na stock. Powodzenia.