Powrót do wersji 0.23. Dawno temu niejaki maccollo jako pierwszy doleciał na Księżyc na stockowych częściach. Pokazując, że da się to zrobić, zainspirował mnie do latania w RSS i wrzucania filmów z tego. W czasie gdy ja konstruowałem swój kwadratowy wieżowiec, który miał zabrać kerbale na Księżyc, maccollo planował misję na Marsa. Wrzucił jeden jedyny screen statku kosmicznego oraz krótki filmik z testu rakiety nośnej. Ponieważ później z jakiegoś powodu porzucił tę misję i poleciał na Marsa inną rakietą, ja teraz postanowiłem odbudować tamte pojazdy i zrealizować cały lot.
Użyte mody to: Real Solar System, Deadly Reentry, FAR, TAC Life Support, Kethane, Kerbal Alarm Clock.
Tym razem nie użyłem MechJeba! Nikt już nie powie, że Maciuś bez MJ nie umie latać
Sama rakieta nośna jest chyba najlepszą jaką latałem. Nie rozpada się sama na wyrzutni ani w czasie lotu, świetnie się steruje itd. Analizując ją zauważyłem, że ona po prostu ma na każdym stopniu dużo ciągu. Moje są zazwyczaj dość przeciążone i dlatego zawsze tak gramolą się na orbitę. Moja rakieta księżycowa ważyła 4600ton, a wynosiła na orbitę tylko troszkę więcej niż ta.
A sam lądownik wygląda tak
Ląduje w większości pusty, dopiero później zostanie wyprodukowane paliwo.
Tu się muszę przyznać, że trochę cheatowałem, bo chociaż wylądowałem na obszarze gdzie jest kethane to wiertło nie chciało działać
Ta wersja kethanu po prostu miała taki bug ale ten mod to była jedyna rzecz, której ani razu wcześniej nie sprawdziłem. Nie chciałem powtarzać lotu więc zedytowałem savefile uzupełniając paliwo.
I jeszcze takie tam z powierzchni Marsa.
Podsumowując, ta misja była najprzyjemniejszą jaką do tej pory przeprowadziłem. Jednak na tej starej wersji się dobrze grało. Nie można było budować dowolnie dużych rakiet bo się rozpadały, tylko trzeba było kombinować jak zmniejszyć ładunek. To były czasy...