Nowa na rynku agencja kosmiczna "Atlantis" ma zaszczyt przedstawić swój najnowszy wahadłowiec "Kangur" wzorowany na tych od NASA.
Dane techniczne:
Masa startowa: 528t + masa ładunku.
Liczba części na starcie: 256+ładunek.
Koszt startu: 190 221 funduszy.
Masa wahadłowca: 40t.
Liczba części wahadłowca: 168.
Odzyskiwane fundusze: 92 448*.
*Jeśli pilotom uda się wylądować na pasie startowymMaksymalna masa ładunku: 43t.
Tymczasem w KSC trwają przygotowania do kolejnego startu kangura w celu wyniesienia głównego modułu stacji kosmicznej.
Start za
10
9
8
7
6
5
4
3
Zapłon!
2
1
I wystartował!
Tuż po starcie piloci muszą precyzyjnie sterować ciągiem głównych silników, ponieważ zanim kangur nabierze prędkości, to jest jedyna skuteczna metoda sterowania. Później skrzydła wyręczają pilota w robocie.
Na wysokości około 24km i przy prędkości około 1000 m/s odczepiane są dopalacze.
Wkrótce po tym piloci odwracają kangura zbiornikiem do dołu.
Kangur kontynuuje swój lot dopóki Apocentrum nie wzrośnie wystarczająco wysoko przy jednoczesnym utrzymaniu Perycentrum wewnątrz atmosfery.
Następnie następuje odrzucenie zbiornika paliwa który spali się w atmosferze Kerbinu
Zostają włączone silniki RCS i przy ich pomocy prom zostaje umieszczony na właściwej orbicie (w tym przypadku 300km x 300km)
Po osiągnięciu właściwej orbity drzwi ładowni otwierają się
Inżynier Marcal Kerman udaje sie na EVA i upewnia się, że ładunek nie został uszkodzony w czasie lotu.
Następnie stacja zostaje odłączona a Kangur dokuje do niej, aby
sprawdzić również działanie systemów wewnątrz stacji przemycić przekąski kerbalom które spędzą w środku najbliższe kilka miesięcy
Dzięki dodatkowemu dokowi w ładowni (ten na dziobie jest niedostępny dla załogi) Inżynier Marcal Kerman i naukowiec Philwin Kerman mogą przejść do stacji bez konieczności zakładania strojów EVA.
Wkrótce po tym kangur oddokowuje od stacji i wykonuje manewr deorbitacji.
Przed wejściem w atmosferę panele słoneczne są chowane, drzwi ładowni zamykają się, z pozostałe paliwo RCS przepompowywane jest do zbiornika tuż za kabiną pilotów w celu zwiększenia stabilności.
Po wejściu w atmosferę piloci podnoszą nos w górę aby jak najwięcej prędkości wytracić jeszcze w górnej atmosferze a następnie spokojnie szybują do KSC
Po bezpiecznym lądowaniu wahadłowiec wraca do hangaru a zarząd firmy wraz z dzielnymi pilotami świętują kolejny udany lot.
Oczywiście Kangur może wynieść coś znacznie cięższego niż ta lekka stacja kosmiczna, na tych screenach widać, jak wynosi ładunek o masie 43.8t na orbitę o wysokości 250km
Użyte mody:
-FAR
Dziękuję za uwagę i czekam na opinie.