Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Galerie => Statki kosmiczne => Wątek zaczęty przez: Pikachu w Wto, 26 Sie 2014, 14:47:46
-
(http://i.imgur.com/8NCUjml.jpg)
Siemka zacznę od tego że jestem nowy na forum , choć już od dawna interesuję sie kosmosem (głównie wahadłowcami)
więc gdy poznałem KSP od razu pomyślałem że to gra dla mnie , ale bez owijania w bawełnę chciałem pokazać jedez z moich projektów
"Endurance" (obrazki mówią same za siebie)
(http://i.imgur.com/zU8PErE.png)
(http://i.imgur.com/UP9SI4D.png)
(http://i.imgur.com/o3MCVHm.png)
(http://i.imgur.com/uS5zzz7.png)
(http://i.imgur.com/KPkRXj2.png)
(http://i.imgur.com/W2e7rsG.png)
(http://i.imgur.com/617zhAu.png)
(http://i.imgur.com/5opZvZG.png)
(http://i.imgur.com/T1cl9oo.png)
(http://i.imgur.com/5hya5D5.png)
(http://i.imgur.com/Y0klezm.png)
(http://i.imgur.com/G6yOGE9.png)
(http://i.imgur.com/m6FReCT.png)
(http://i.imgur.com/q6xM8pt.png)
(http://i.imgur.com/P5tTVFx.png)
(http://i.imgur.com/TUx7iG2.png)
No i to by było na tyle . To jest prototyp a na razie trwają badania nad dalszym rozwojem w tej dziedzinie nauczeniem się fizyki w KSP
Specyfikacja:
Wahadłowiec:
Części: 25
Paliwo ciekłe: 1440 jednostek
Utleniacz: 1760 jednostek
Monometylohydrazyna: 330 jednostek
Prąd Elektryczny: 950 jednostek
Rakieta Nośna (z dopalaczami) :
Części: 37
Paliwo ciekłe: 19980
Utleniacz: 24420
Dziękuje za obejrzenie do zobaczenia niebawem
-
Fajne wejście na forum, prosta maszyna, ale wahadłowce nie są w KSP banalne (nie wspominając o prawdziwych konstrukcjach), więc brawo. Musisz popracować nad screenami, pamiętaj że kamerą możesz obracać i przybliżać obraz - większość twoich screenów pokazuje to samo.
-
Dzięki bardzo przyda sie w dalszej pracy nad wahadłowcami ;)
-
Przy okazji, Pikachu, wiem że ledwo co się nauczyłeś korzystać z komputera i języka polskiego, ale uważaj trochę na to co piszesz:
To jest prototyp a na razie trwają badania nad dalszym rozwojem w tej dziedzinie ( nauczeniem się fizyki w KSP
Nieprzekreślony i nie zamknięty nawias?
Edit:
Na przyszłość pisz też czy używasz jakiś modyfikacji, na zdjęciu które wyglądało na de-orbitowanie promu widziałem działające silniki na paliwo chemiczne, więc opcje są trzy:
a) Zmodyfikowałeś stockowe zbiorniki Mk3 i dodałeś odpowiednią ilość utleniacza;
b) Ukryłeś sprytnie lub z pomocą kodów zbiorniki na paliwo ciekłe;
c) Użyłeś cheatów(myślę że to pierwsze)
-
Otóż nie co do nawiasu juz poprawilem a cale zdanie nie mialo byc zakreslone i nie cheatuje ani nie modyfikuje żadnych plików po prostu umieszczam 1 zbiornik w drugim o tak :
(http://i.imgur.com/xKqVHTI.png)
(http://i.imgur.com/pjhtUMl.png)
(http://i.imgur.com/GybohWh.png)
(http://i.imgur.com/RN70TVY.png)
(http://i.imgur.com/fC8nuU3.png)
-
Całkiem ciekawie pomyślana i prosta maszyna, ale skoro to wahadłowiec, to jakaś ładownia by się przydała. Ciekawy ten patent na ukrycie zbiorników paliwa rakietowego w zbiornikach paliwa lotniczego.
-
To wkładanie części w inną, przenikanie i tym podobne techniki też wykorzystuję w swoich konstrukcjach. Nie jest to typowy glitch, ponieważ wtedy nie mieli byśmy emulowanych kolizji, a one jak najbardziej są poprawne. Chwaliłem się kiedyś, że przeczytałem całego manuala Unity. Natrafiłem tam na taką opcję, która zwała się bodajże permeation i ta opcja jest dla KSP domyślnie włączona, pewnie twórcy wiedzieli co czynią. Swoją drogą, chyba nie posiadamy na forum wątku na temat różnorakich technik konstrukcyjnych, a najczęściej doradzaną techniką budowy rakiet jest cyt: "powinieneś sam dojść do tego drogą prób i błędów", a przecież nie powinno się wyważać otwartych drzwi.
-
@up
Taki temat istnieje na oficjalnym forum, i odsyłanie tam wydaje mi się sensowniejsze niż tworzenie takiego samego tylko że w społeczności o kilka rzędów mniejszej. Po co wyważać otwarte drzwi? :)
http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/43086-Open-Source-Construction-Techniques-for-Craft-Aesthetics
-
Nowe jeszcze niepotwierdzone wieści o nowym sposobie transportu wahadłowca
(http://i.imgur.com/98JPOld.png)
(http://i.imgur.com/9XMBfty.png)
(http://i.imgur.com/R9Ktl9G.png)
-
Fajny sprzęt.
Pikachu, jeśli lubisz budować wahadłowce i nie przeszkadzają Ci mody - na Curse jest bardzo sympatyczny modzik.
Nazywa się MK3 Nazari_refit i jest to udoskonalona wersja kabiny MK3, uzupełniona dodatkowo o ładownię i zbiorniki paliwowe z wyprowadzonymi mocowaniami do silników.
Całość wygląda jak stock i nie razi w oczy jak inne wymyślne mody.
Polecam, bo warto.
-
Dziękuje przyda sie ale wole sie skupiać na stockowych konstrukcjach
-
Jak na pierwszy post - super. Jak na wahadłowiec, trochę mu brakuje. Jak nim manewrujesz w przestrzeni kosmicznej bez RCSów? Co jest źródłem prądu? Gdzie przechowujesz prąd? Oświetlenie? Nie mówię, że jest źle, bo to jeden z niewielu wahadłowców na forum, a do tego jeden z lepszych. Popracuj trochę nad tym co napisałem wyżej, a będzie świetnie. Chętnie zobaczę na forum wersję drugą. Planujesz może wersję z ładownią?
-
:) Dzięki za dużą dawkę motywacji ,owszem jest dużo niedociągnięć ale chciałem jak najszybciej wystawić to na forum a co do ładowni owszem staram się za wszelką cenę jeszcze dużo przede mną ...
-
Co do ładowni polecam mój poradnik na forum naszym, poszukanie czegoś na forum zagranicznym, lub, co cenię najbardziej, własny sposób.