Witajcie po dość długim niebycie. Tym razem nie będzie opowiadania, a przedstawienie pojazdu samo w sobie.
A więc, po wielu miesiącach prób, testów i obliczeń, Moritz Shipyard Consortium prezentuje produkt ostateczny. Jednocześnie wyrażamy ubolewanie i wsparcie dla rodzin tragicznie uśmierconej załogi Konsula.
SW-I został zaprojektowany w celu zaspokojenia wszystkich potrzeb nowoczesnej floty gwiezdnej. Jest to statek w pełni wyposażony i przygotowany do pełnienia służby w najdalszych rubieżach układu kerbolskiego. Nowa jednostka została oznaczona jako "Klasa SW"
Pojazd składa się z dwóch modułów:
- Rdzeń Warp i główny napęd plazmowy - moduł E-III
- Habitat dla załogi, zbiorniki z paliwem dla silników zapasowych oraz zasilanie wspomagane panelami słonecznymi - H-VII
Poniżej zdjęcia obu modułów, odpowiednio E-III
Oraz H-VII z otwartym hangarem numer 1...
Teraz trochę specyfikacji technicznej:
-Energia Elektryczna - 250 000 jednostek zapasu
-Megajoule - max 80000
-Antymateria - max 540000 jednostek
-Monopropellant - prawie 5000 jednostek, jednakże testy orbitalne wskażą czy jest to ilość wystarczająca do manewrów.
-25000 jednostek paliwa ciekłego dla silników atomowych.
Wyposażenie:
1. Moduł habitatu:
-2 duże hangary mieszczące po jednym promie lub innym sprzęcie o masie do 40t.
-Miejsce dla 13 członków załogi
-Główny komputer kwantowy, zdublowany
-Cztery zapasowe jednostki macierzy klasy MX, VI generacja
-Niezależny system sterowania w kapsule dziobowej i rufowej. W razie awarii lub cybernetycznego ataku z zewnątrz, komputery można w każdej chwili wyłączyć i wykonać awaryjny skok warp w celu opróżnienia akumulatorów i zresetowania systemu do stanu początkowego.
-Zabezpieczenie przed przegrzaniem rdzenia warp: Awaryjne Odcięcie, Rozproszenie Energii w skumulowanej chmurze wyrzucanej z pierścienia warp - zmniejsza ciśnienie i temperaturę rdzenia. Gdy powyższe systemy zawiodą, można ręcznie odrzucić cały moduł E-III i kontynuować podróż do celu lub portu macierzystego w celu dokonania instalacji nowego rdzenia.
System wymiennych rdzeni pozwolił na znaczące obniżenie kosztów, przy jednoczesnym zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa i jakości naszych produktów.
2. Rdzeń:
-jeden duży reaktor antymaterii
-jeden generator ogromnej mocy
-6 cewek chłodzących AL-II
-mainframe warp zajmujący się tylko i wyłącznie modułem rdzenia, niezależny od reszty systemów i niepołączony z nimi w żaden sposób. Nie ma więc możliwości przejęcia kontroli nad rdzeniem z zewnątrz.
-Pierścień Warp III generacji umożliwiający wielokrotne skoki Warp klasy 20 na jednym ładowaniu!
-3 silniki plazmowe zasilane kwantową próżnią.
Zamówienia można składać mailowo: MSC@Space.ker lub osobiście w siedzibie firmy.
UWAGA! Prezentowana wersja statku klasy SW jest nadal wersją rozwojową. W planach są wersje z rozbudowaną ładownią oraz uzbrojone po zęby - zapraszamy na naszą stronę internetową oraz do siedziby firmy po więcej informacji.
Na koniec garść materiałów reklamowych.
Zdjęcia z orbity.... jak zaorbitujemy