Spadochrony tam są ,tylko ich nie widać. Włożyłem je do środka kapsuły, aby jej nie szpeciły. 
PS
Wiedziałem że ktoś zauważy
Cóż, chyba, że tak, aczkolwiek na pierwszym zdjęciu z VABu widać STAGEy, na których spadochronów nie ma, co jako ostrzeżenie (gdyż nie ma to znaczącego wpływu na sam lot ale na lądowanie już tak) dodatkowo wyświetla ENGINEER'S RAPORT.
Co do statku (mam na myśli kapsułę), gdzie są panele słoneczne, bateria (też schowana?), antena (ok, jest niby wbudowana kierunkowa, która na LKO wystarczy)?
Jeśli chodzi o rakietę nośną to można ją mocno odchudzić.

To jest Twoja rakieta, a raczej jej trzeci człon z kapsułą i modułem napędowym (jako czwarty człon).
Jak widać na obrazku, 3 i 4 człon dociera na orbitę 111/104 km, razem mają spory zapas paliwa, dzięki któremu można uzyskać jeszcze 2806 m/s. Na manewry na LKO sporo za dużo.
Obrazek z VABu pokazuje nam, że Twoja rakieta kosztuje 63,554 k$ (powiedzmy, że to Kerbo Dolary

), waży 137,75 t i zrobiona jest z 91 części.
Kilka cięć budżetowych i oto mamy

rakietę zbudowaną z 29 części (2 stage + dopalacze na paliwo stałe), kosztującą 40,484 k$, która waży 109,26 t
Kapsuła dociera na tą samą orbitę 111/104 km z zapasem paliwa pozwalającym na manewry, których koszt to 1089 m/s

Ktoś powie, że zaoszczędziłem jedynie 13 tys k$ ale w przypadku gry w trybie kariery to dość znaczna różnica, że nie wspomnę o drastycznym spadku ilości części jak i samej wagi całej rakiety.
Tak więc, minimalizm kolego MATI212, a jeśli nie minimalizm to na pewno dogłębna optymalizacja wielce wskazana.