Kerbal Space Program Forum | Polska Społeczność Gry
Galerie => Samoloty => Wątek zaczęty przez: Shinzo w Sob, 02 Mar 2013, 19:56:23
-
Sins Corp. odtajniło ostatnio jeden z projektów, zbudowanych na zlecenie Kerbalskich Narodów Zjednoczonych. Mowa tu o Trylobite Technology i samolocie o kryptonimie roboczym X-32. Gdy tylko to zrobili wybuchła wrzawa medialna, bowiem nietypowy wygląd pojazdu sugeruje zastosowanie osiągnięć jakiejś obcej technologii. Sins Corp. stanowczo zdementowała wszelkie takie pogłoski w stosownym oświadczeniu, co tylko bardziej utwierdziło zwolenników teorii spiskowych w ich przekonaniach ;)
Do rzeczy, przedstawiam Wam Trylobite:
(http://i.imgur.com/Eu5VIkS.jpg)
(http://i.imgur.com/3bZNHaU.jpg)
(http://i.imgur.com/P06TaG5.jpg)
Galeria z resztą screenów! (http://imgur.com/a/GVuO2#0)
Pojazd ma fenomenalne właściwości lotne. Nie posiada żadnej sztywnej powierzchni nośnej, o ile nie liczyć korpusu samolotu, rzecz jasna. Stąd też robocza nazwa (X-32), wzięta od liczby wszystkich lotek jakie ma to cacko. Obecnie jako że zakończono fazę rozwojową, pojazd otrzymał oficjalna nazwę Trylobite. W chwili obecnej nie ma jednoznacznego zastosowania dla tego typu jednostki. Niektórzy sugerują możliwość udostępnienia planów jakiejś cywilnej firmie, w celu produkcji masowej, cywilnego samolotu akrobacyjnego. Jednak główni przeciwnicy takiego rozwiązania, zwracają uwagę na zbyt łatwą możliwość uzbrojenia samolotu i zrobienie z tego cudu aerodynamiki, śmiercionośnego myśliwca I klasy. Mogłoby to zachwiać pokojem planety, dlatego raczej pomysł nigdy nie zostanie wcielony w życie. ;)
Maszyna porusza się ze średnią prędkością 150 m/s, w locie poziomym. Przy czym w każdym momencie lotu potrafi bez problemu wykonać zwrot o 180 stopni.
(http://i.imgur.com/iazIzGO.jpg)
Gdy tylko wehikuł przekroczy 50m/s odrywa się gładko od pasa startowego. (Jebedaiah zarzeka się, że zrobił to samo przy 30m/s, ale nie ma fotek, więc nikt mu nie wierzy)
(http://i.imgur.com/ZhXglNg.png)
Sins Corp. dba o bezpieczeństwo swoich pilotów testowych dlatego jak w każdej swojej konstrukcji wyposażył maszynę w system ewakuacyjny, odpalany jednym przyciskiem.
(http://i.imgur.com/JuRq1RH.png)
Jednak zazwyczaj obywa się bez tego, gdyż wylądowanie tym cackiem to nic trudnego. Pojazd wybacza błędy największych nawet żółtodziobów i żeby go rozbić trzeba naprawdę się postarać. Latanie nim to czysta przyjemność.
Jeśli ktoś ma na to ochotę to tu ma link do poprania (http://www.sendspace.pl/file/830ec9ca2e54e2adf14de34). Have fun! ^^'
-
Jeden z ciekawszych pojazdów na forum, nie sądziłem że coś takiego poleci, a jednak!
-
Dzięki 8)
Samolot był z początku zaprojektowany jako bugolot i w poprzedniej wersji gry ten patent działał. Maszyna mogła wyłączyć silnik i osiągni wcale dużo nie spadały xD
(http://i.imgur.com/u8g3G.jpg)
(http://i.imgur.com/KJV79.png)
Niestety teraz już nie ma tak pięknie. Samolot ma SAS, ale po jego włączeniu nic specjalnego się nie dzieje. Tylko nie jestem do końca pewien czy to dlatego, że faktycznie to poprawiono czy raczej dlatego, że lepiej wyważyłem samolot ???
-
próbowałeś zamontować lotniczego sas-a? Może to by pomogło.
-
Nope. W sumie to ja się nawet cieszę z tego, że samolot nie zachowuje się już jak perpetuum mobile. Zabawa bugami jest fajna, ale tylko przez chwilę, na dłuższa metę psuje fun z gry. Jednak jakby co save'a udostępniłem, każdy może spróbować odtworzyć tę możliwość jeśli chce, tym bardziej skoro już wie o tych preferencjach, ja swoje wylatałem ;)
-
brzydki to on jest ale raczej tak ma być :D , a co do funkcji to dobrze skręca? w góre w dół prawo lewo.
-
Akurat ze skręcaniem to on nie ma problemu ;P Prędzej można go nazwać nadsterownym. Ale wystarczy użyć Caps Locka i lata jak po sznurku. Oczywiście możliwości zmiany kierunku w poziomie przy użyciu tylko A i D są ograniczone, jako że nie ma żadnego statecznika pionowego. Co jest całkiem pomocne gdy podchodzimy do lądowania na pasie lotniska. Ale obrócenie się o 90 stopni w okół swojej osi i skorzystanie z W i S jest bardziej pro i tak też należy tym latać ;) Polecam pobranie i przetestowanie osobiście. Serio, czasem odpalałem grę tylko po to, żeby tym polatać. Dlatego podzieliłem się tym właśnie projektem.
-
Ładnie. A co do niesamowitej fizyki ksp. Można zrobić perpetuum mobile robiąc samolot z dwóch skrzydeł i dużej ilości lotek ułożonych w wachlarz na końcach skrzydeł. Wystarczy walić rytmicznie w W i S, aby uzyskać ponad 1000 m/s. I wszytko to w 0.18.2
-
Można zrobić perpetuum mobile robiąc samolot z dwóch skrzydeł i dużej ilości lotek ułożonych w wachlarz na końcach skrzydeł. Wystarczy walić rytmicznie w W i S, aby uzyskać ponad 1000 m/s.
Pewnie widziałeś to tu?
http://www.youtube.com/watch?v=6LHopv23meU&list=UU8DIKwGU8wFZfk3Xi3-zcrQ&index=3
-
Widziałem i testowałem.
@Shinzo czemu nie użyłeś spadochronów paramount tylko zwykle mk16? Te pierwsze są przystosowane do przymocowania na bokach .
-
Ekhm, jak nie jak tak? Użyłem Mk16 w prototypie, zbudowanym w którejś z poprzednich wersji gry. Wtedy nie było jeszcze tych Mk2-R. W aktualnym modelu spadochrony są tylko na kokpicie i to właśnie te, które sugerujesz ;)
-
Zwby rozbić trzeba sie poatarac? :) daj go vonzayowi :D
Tapnięte z SGS - Trójki ;)
-
Zdaje się, że ktoś dowiedział się o Trylobite tech, wykradł ją i przniósł na wyższy poziom ;) Zresztą sami zobaczcie:
http://www.youtube.com/watch?v=gsSlKsU7p6Q
Pod filmikiem na YT jest link do zassania. Pobrałem to i powiem tylko jedno... This is madness! ^^
-
Wygląda to jak wielki wąż z adhd :D