Trzy maszyny w różnych rozmiarach od lekkich o udźwigu 10-12 ton do ciężkich samolotów dalekiego zasięgu o udźwigu 40 ton.
Na pierwszy ogień ATMOS-A10.
Masa - 24 tony
Udźwig - 10 ton
Paliwo - 600 jednostek
Części - 157
Cena - 59 730
Start z ładunkiem.
Lot na wyspę.
I udane lądowanie.
Opuszczanie rampy odbywa się dzięki klawiszowi akcji z tylnymi kołami podwozia, które składając się obniżają tył maszyny.Przy rozładunku trzeba uważać na prędkość, bo zbyt szybki zjazd kończy się zgubieniem kół.
Start i powrót do domu.
Misja wykonana.
Średni samolot ATMOS-A20
Masa - 36 ton
Udźwig - 20/25 ton
Paliwo - 1800 jednostek
Części - 227
Cena - 83 615
Ładunek zabezpieczony można startować.
Cel jak poprzednio.Dotrzeć na wyspę, zostawić ładunek i do domu.
Pomyślne lądowanie i rozładunek.
Przygotowany lądowania.
I sukces.
Ciężki samolot dalekiego zasięgu ATMOS-A45.
Masa - 60 ton
Udźwig - 40/45 ton
Paliwo - 2280 jednostek
Części - 290
Cena - 118 073
Załadunek i przygotowanie do lotu.
Przy wielkich gabarytach przydaje się porządnie umocować ładunek, żeby nie narobił bałaganu i w tym świetnie sprawdza się KAS.Można się bez niego obejść, ale trzeba by pokombinować z portami dokującymi bez gwarancji, że wszystko będzie trzymać się kupy.
I start.Bydlak potrzebuje całej długości pasa, aby poderwać się do góry.
Urwana rampa przy lądowaniu nie przeszkodzi w rozładunku, lecz brak pasa na rozpęd może być kłopotliwy.
Trochę kołowania, kombinowania...
I skrzydło do połamania, ale jedziemy dalej.
I tu kończy się szczęście maszyna traci sterowność, ale to nic bo nadarza się okazja do zaprezentowania systemu ewakuacji właśnie w takich przypadkach.
Zastosowane dopalacze są z KW Rocketry, ale stokowe też działają.
Załoga jest bezpieczna, a z maszyny za ponad 100 tys. zostało to.
Póki co tyle.Będzie więcej.Będą transportowe SSTO i międzyplanetarne loty.