• Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A. 4 2
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A.  (Przeczytany 9306 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 12 Lis 2014, 13:56:35

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Trzy maszyny w różnych rozmiarach od lekkich o udźwigu 10-12 ton do ciężkich samolotów dalekiego zasięgu o udźwigu 40 ton.

Na pierwszy ogień ATMOS-A10.

Masa - 24 tony
Udźwig - 10 ton
Paliwo - 600 jednostek
Części - 157
Cena - 59 730



Start z ładunkiem.


Lot na wyspę.



I udane lądowanie.


Opuszczanie rampy odbywa się dzięki klawiszowi akcji z tylnymi kołami podwozia, które składając się obniżają tył maszyny.Przy rozładunku trzeba uważać na prędkość, bo zbyt szybki zjazd kończy się zgubieniem kół.


Start i powrót do domu.


Misja wykonana.



Średni samolot ATMOS-A20

Masa - 36 ton
Udźwig - 20/25 ton
Paliwo - 1800 jednostek
Części - 227
Cena - 83 615





Ładunek zabezpieczony można startować.


Cel jak poprzednio.Dotrzeć na wyspę, zostawić ładunek i do domu.




Pomyślne lądowanie i rozładunek.



Przygotowany lądowania.


I sukces.



Ciężki samolot dalekiego zasięgu ATMOS-A45.

Masa - 60 ton
Udźwig - 40/45 ton
Paliwo - 2280 jednostek
Części - 290
Cena - 118 073





Załadunek i przygotowanie do lotu.


Przy wielkich gabarytach przydaje się porządnie umocować ładunek, żeby nie narobił bałaganu i w tym świetnie sprawdza się KAS.Można się bez niego obejść, ale trzeba by pokombinować z portami dokującymi bez gwarancji, że wszystko będzie trzymać się kupy.


I start.Bydlak potrzebuje całej długości pasa, aby poderwać się do góry.





Urwana rampa przy lądowaniu nie przeszkodzi w rozładunku, lecz brak pasa na rozpęd może być kłopotliwy.


Trochę kołowania, kombinowania...


I skrzydło do połamania, ale jedziemy dalej.


I tu kończy się szczęście maszyna traci sterowność, ale to nic bo nadarza się okazja do zaprezentowania systemu ewakuacji właśnie w takich przypadkach.


Zastosowane dopalacze są z KW Rocketry, ale stokowe też działają.



Załoga jest bezpieczna, a z maszyny za ponad 100 tys. zostało to.

Póki co tyle.Będzie więcej.Będą transportowe SSTO i międzyplanetarne loty.

Śro, 12 Lis 2014, 16:34:59
Odpowiedź #1

Offline Diakon

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Reputacja: 14
    • Zobacz profil
Skłamałbym mówiąc, że są to dość zgrabne maszyny. Jak na twój staż, ciekawe, ale jeżeli możesz to spróbuj za pomocą Infernal Robotics zrobić zamykane zjazdy, bo "troszyńkę" psują wygląd i do ładunku się przydadzą.
Daję Repa :)


Pomogłem? Kliknij "Pomógł". Taka mała rzecz, a cieszy.

Reklama

Odp: Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A.
« Odpowiedź #1 dnia: Śro, 12 Lis 2014, 16:34:59 »

Śro, 12 Lis 2014, 16:40:20
Odpowiedź #2

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Widzę niemałe starania, które w efekcie zrodziły całkiem interesujące maszyny którym jednak brakuje trochę polotu jeśli o wygląd chodzi. Plus za zastosowanie skrzydeł w taki sposób. Trochę rażą niezamykające się rampy załadunkowe. Sugeruję użycia modu Magic Smoke Industries - Infernal Robotics: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Śro, 12 Lis 2014, 17:18:40
Odpowiedź #3

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Link niepotrzebny  mam ten mod z tym, że nie zainstalowany jak większość.Staram się ograniczać instalując tylko po 4,5 modów naraz.Nad rampami myślałem i później się dorobi w serii B.Obecne maszyny oprócz tych drutów do mocowania ładunku z KAS są stokowe, więc każdy może je sobie zrobić.Nie wiem o co ci chodzi z tym stażem na forum.Po prostu lubię grać i tyle, a dobry samolot zawsze się przyda jak przyjdzie ochota na budowę bazy polarnej na biegunie czy innych struktur.

Choć niedokończony to i tak wrzucę.Mały SSTO do misji księżycowych pionowego startu.






Trzy zgrabnie ukryte silniki do pionowego startu/lądowania przy braku atmosfery idealne.Użyłem krótkich ładowni SP+.

Póki co to po prostu Obiekt-101 jak oznaczam nienazwane statki.

zapomniałem dodać.
Klawiszami akcji włącza/wyłącza się poszczególne silniki.
1 to turbojety
2 to pojedynczy spike z tyłu
3 to silniki do pionowych startów/lądowań
« Ostatnia zmiana: Śro, 12 Lis 2014, 17:23:09 wysłana przez SPS 22 »

Reklama

Odp: Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A.
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 12 Lis 2014, 17:18:40 »

Śro, 12 Lis 2014, 19:27:52
Odpowiedź #4

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@Wątek
Najbardziej podoba mi się najlżejsza wersja, szczególnie rozstaw silników. Widać po twoich maszynach dramatyczny kompromis z wyborem kokpitu - ja ze swoim ciężkim zawodnikiem poczekam chyba na 0.90...
Rozłożona rampa która jest nieruchoma szczypie mnie w sam środek duszy i ograniczenia modów nie mają tutaj nic do rzeczy - KW Rocketry jest w tych maszynach całkowicie zbędne (to samo załatwi kilka sztuk separatronów), za latanie z wywieszoną ładownią... Nie można tego było rozwiązać wykorzystując nogi lądownika czy czymś w tym rodzaju? Smoke Industries jest tutaj oczywiście optymalnym rozwiązaniem i aż żal że z niego nie skorzystałeś. Jak z zasięgiem twoich samolotów? Większość z ich konstrukcji to puste przestrzenie, a nie widzę za wielu zbiorników paliwa. To może być problem przy 4 turbojetach z obciążeniem. Mimo wszystko - pojazdy jak najbardziej na duży plus.

@SSTO
Nie jestem astrofizykiem jak Maciuś, ale moim zdaniem wybrane silniki pionowego wznoszenia są zdecydowanie nieoptymalne, szczególnie na Mun. Wybrałbym poczciwe LV909 a nawet mniejsze pomarańczowe egzemplarze - w tym wypadku służyłyby do krótkiego skoku nad powierzchnię przed uruchomieniem Spike'a.
« Ostatnia zmiana: Śro, 12 Lis 2014, 19:32:10 wysłana przez Drangir »
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 13 Lis 2014, 20:10:28
Odpowiedź #5

Offline MSSC

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 0
  • MSSC Incorporated
    • Zobacz profil
Ładne samoloty, ale Atmos to czeska firma produkująca piece :-D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
« Ostatnia zmiana: Czw, 13 Lis 2014, 20:12:55 wysłana przez MSSC »
"Spieszmy się kochać adminów, tak szybko odchodzą."

Reklama

Odp: Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A.
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 13 Lis 2014, 20:10:28 »

Czw, 13 Lis 2014, 20:31:26
Odpowiedź #6

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Junkers to za to niemiecka firma, która produkowała piece, o, między innymi takie:

« Ostatnia zmiana: Czw, 13 Lis 2014, 20:36:37 wysłana przez Kadaf »

Czw, 13 Lis 2014, 22:01:06
Odpowiedź #7

Offline Element4ry

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 276
  • Reputacja: 38
    • Zobacz profil
Fakt, bardzo dobrze grzały!

Reklama

Odp: Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A.
« Odpowiedź #7 dnia: Czw, 13 Lis 2014, 22:01:06 »

Pią, 14 Lis 2014, 00:08:37
Odpowiedź #8

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
A mi się jednak, ten największy transporter straaaaaasznie podoba. Mamy kolego (SPS czy jak Cię tam zwą) podobne style budowania pojazdów. Dla tego właśnie, ja swoich na tym forum nie pokazuję i jeśli się nie poprawisz, to osobiście zainicjuję lincz na twej osobie.

(Nawiasem mówiąc, mój transporter był co najmiej cztery razy większy i zawoził składany samolot na orbitę Joola (Nie, nie był to SSTO). Taki wycieczkowy pojazd do lotów w zielonej atmosferze.
A imię jego VY Canis Majoris. Nazwa zobowiązuje.)
« Ostatnia zmiana: Pią, 14 Lis 2014, 00:23:12 wysłana przez Robson »
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Pią, 14 Lis 2014, 22:40:44
Odpowiedź #9

Offline SPS 22

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: 7
    • Zobacz profil
Cytuj
to osobiście zainicjuję lincz na twej osobie.

No to już zaczynam się bać.

Cytuj
Widać po twoich maszynach dramatyczny kompromis z wyborem kokpitu

Fakt z kokpitem trochę nie wypaliłem, ale tak jest kiedy buduje się na spontanie bez wcześniejszego planu czy jakiegoś zarysu.Miało być inaczej, a wyszło jak wyszło.Następne maszyny będą lepsze.

Cytuj
KW Rocketry jest w tych maszynach całkowicie zbędne (to samo załatwi kilka sztuk separatronów)

Z KW to tak odruchowo dałem te dopalacze.

Cytuj
Jak z zasięgiem twoich samolotów? Większość z ich konstrukcji to puste przestrzenie, a nie widzę za wielu zbiorników paliwa. To może być problem przy 4 turbojetach z obciążeniem.

I w pierwszych dwóch maszynach jest to problem.Na pusto ledwie mogą dolecieć do bieguna, ale z obciążeniem nie ma szans.Myślałem żeby dać wzdłuż maszyny pod ładowną rząd zbiorników tych 1.25m i połączyć przewodami, ale wtedy zmniejszę udźwig, a to też niedobrze.Najcięższa wersja A45 na pusto doleci do bieguna i być może starczy na powrót, ale to bym musiał pograć i zrobić próbę.Ogólnie to dawałem paliwa też na oko, aby było.

Zainstalowałem IR i skleciłem dwie nowe maszynki.Oznaczam je jako typ B.

ATMOS-B5 dla VIPów

Masa - 18 ton
Udźwig - 4,5/5 ton
Paliwo - 900 jednostek
Części - 176
Cena - 61 663





Może imponujący nie jest, ale mi się podoba i ważne, ze działa.

A teraz największy z serii B.

ATMOS-B50

Masa - 56,5 tony
Udźwig - 50 ton
Paliwo - 3240 jednostek
Części - 414
Cena - 141 967





Załadunek.


Rampa zamknięta, ładunek umocowany, Jeb Kerman wraca do kabiny i lecimy.


START!


Ledwie co, ale poleciał.



Zbliżamy się do pasa tutaj się rozwaliłem bo za ostro zszedłem, więc wczytałem save, ale i drugim razem mi nie wyszło, wiec zrobiłem nawrót i za trzecim razem się udało.


I siedzi.Trzeba mu jeszcze przerobić podwozie bo urwałem silniki przy lądowaniu i trochę go zniosło w lewo jak hamował, ale ogólnie jest dobrze.



Rozładunek przebiegł bez przeszkód i choć Jeb z ekipą nie wrócą do domu to są zadowoleni z misji.Przynajmniej żyją.

Reklama

Odp: Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A.
« Odpowiedź #9 dnia: Pią, 14 Lis 2014, 22:40:44 »

Pią, 14 Lis 2014, 23:11:45
Odpowiedź #10

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
    • Opowieści Kerbali
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No to już zaczynam się bać.

Sorry, zapomniałem dodać mordkę  :)
W stresie, to się kiepsko pracuje, nie musisz się mnie bać.

I tak, jako pilot oblatywacz, uczciwie doradzam:
Trzeba twoim konstrukcjom zwiększyć siłę nośną.
Można tego dokonać na dwa sposoby. Albo zwiększyć prędkość pojazdów, albo (co jest łatwiejsze) zwiększyć powierzchnię nośną skrzydeł.
Zwiększ głębokość i rozpiętość skrzydeł, a zauważysz kolosalną różnicę.

Pozdrawiam.
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Sobol - budowniczy wspaniałych części rakiet.

 

Seria samolotów szturmowych i bombowych "B"

Zaczęty przez TheKuba1414

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 12892
Ostatnia wiadomość Wto, 10 Lut 2015, 18:20:56
wysłana przez xAnonymousxPL
Folv Galeria Samolotów

Zaczęty przez Folv

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2281
Ostatnia wiadomość Pią, 22 Lis 2013, 13:57:44
wysłana przez Folv