Galerie > Samoloty

Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I

<< < (2/24) > >>

winged:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘPiszesz, że odwzorowujesz samolot z dywizjonu 303 zestrzelony w 1940 a montujesz mu działka 20mm. Błąd, samoloty 303ciego były wtedy uzbrojone w 8 kmów 7,7mm.

--- Koniec cytatu ---
No faktycznie, musiałem zasugerować się modelem z 1942r.



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘPrzydałoby się tylko kilka zdjęć z kokpitu. Co planujesz następne?

--- Koniec cytatu ---
Kokpity mają słabe wnętrza, nie ma tam co oglądać. Mnie to nawet cieszy bo dzięki temu niewiele ważą. Co potem? Na pewno coś z lat 40-tych: pewnie Corsair albo Bell X-1.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘNie odszedłeś Winged trochę za daleko od KSP z modami?

--- Koniec cytatu ---
Nie, wręcz przeciwnie. Zwróć uwagę na 95% samolotów na tym forum. Z racji użycia małej liczby modów wszystkie wyglądają tak samo. Nie jest to bynajmniej zarzut w stronę ich autorów ale stwierdzenie faktu. Moje wnoszą powiew świeżości, to pierwsze takie samoloty od czasów twoich replik sprzed roku.

Poza tym zarzut o dużej ilości modów jest nietrafiony także z innego względu. Otóż część modów, które używam (RO, FAR) nie ułatwia rozgrywki ale wręcz przeciwnie - utrudnia. Tutaj mógłbym obrócić to nawet w zarzut w twoją stronę: ty miałeś zbyt lekko. Mogłeś przykladowo zbudować coś badziewnego (nie mówię, że tak było - to tylko przykład) co lata głównie dzięki magicznej mocy kół reakcyjnych. Ja tak łatwo nie mam. Magiczne ułatwiacze u mnie nie istnieją a FAR nie wybacza tyle co stockowa aerodynamika. Mimo tego moje samoloty odnajdują się w tym środowisku świetnie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘMam wrażenie, że ani jedna część z tych zastosowanych w twoich replikach nie podchodzi z KSP. Ani jedna.

--- Koniec cytatu ---
A to coś złego? Przy mojej rekonstrukcji załogowego przelotu nad Wenus tez ani jedna część nie pochodziła ze stocka a jednak bardzo ci się podobało. Na pocieszenie powiem ,że Proc. Parts i Proc. Wings to takie "stockowe" części do RO w sensie wymagane do działania RO.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Im dalej jesteś od Kerbali w replikach, tym bardziej rażą pewne rzeczy. Jak na przykład ten Kerbal na skrzydle, którego rozmiar nagle przestaje w jakikolwiek sposób pasować.
--- Koniec cytatu ---
Dodałem kerbala tak żeby czytelnik miał poczucie skali. Wiadomo, że kerbal ma 1m wysokosci wiec można sobie na podst. tego wyobrazić sobie czy samolot jest duży czy mały.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘProblem jest taki, że przy tak dużej ilości modów przestaje być widoczny kunszt wykonania.
--- Koniec cytatu ---
Masz przecież filmik z budową Zero gdzie wszystko jest pokazane: kadłub, skrzydła, podwozie, naklejki. Hurricane był nawet bardziej skomplikowany bo tam nakładały się na siebie proceduralne zbiorniki podczas gdy w Zero są one po prostu połączone.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘGotowe działka
--- Koniec cytatu ---
No mógłbym tam doczepić stockowe antenki tak jak u ciebie ale sorry karabin jest od tego żeby strzelał. Moja replika strzela, twoja nie. Na stocku nie ma żadnych karabinów wiec siłą rzeczy stosuje mody.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘgotowe podwozie
--- Koniec cytatu ---
JAK TO? Tak samo gotowe jak i w twoich replikach., nie rozumiem tego zarzutu.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘgotowe kokpity (które nie do końca pasują tak naprawdę).
--- Koniec cytatu ---
99% samolotów korzysta z gotowych kokpitów, pozostałe 1% to twoje repliki, ale akurat twoje kokpity od samolotów wyglądają dosyć szkaradnie ( nie są tak dobre jak te od twoich samochodów) więc ja wolałem wziąć gotowe. Co do tego czy pasują to gwarantuje ci że wśród wszystkich aktualnych modów bardziej pasujących nie znajdziesz. Wiem, bo zrobiłem spory research przed skompletowaniem mojej instalki. Lepsze wymagały zaprojektowanie samemu w programie 3D ale przecież Kerbale polegają na tym , że robimy wszystko w grze z dostępnych środków.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘGotowe silniki.
--- Koniec cytatu ---
?? A twoje sam wymodelowaleś? Też wziąłeś gotowce z KAX'a. Bardzo dziwny zarzut.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘJa na przykład nie wiem, czy kadłuby też były gotowe i czy zrobienie takiego kadłuba hurricana to minuta czy godzina.

--- Koniec cytatu ---
Jeszcze raz odsyłam do filmu. Z góry zakładałem, że dla większości osób będzie to pierwsze zetknięcie z takim stylem budowania dlatego cały proces został uwieczniony na filmie.

Poza tym to samo mogłbym powiedzieć o twoich replikach: czy kadłub Corsaira to nie był gotowiec przypadkiem? Na stocku nie da się czegoś takiego zrobić przecież. U ciebie jest to wykorzystywanie Procedural Wings do granic możliwosci, u mnie jest to umiejętne połączenie Procedural Parts i Procedural Wings.  Ja stosuję Proc. Wings do skrzydeł a Proc. Parts do kadłubów dzięki czemu nie są tak kanciaste jak twoje. Poza tym u mnie tekstury do samolotów są zrobione własnoręcznie (poza grą) a u ciebie to po prostu Kerb Paint. 

A gdyby zrobienie takiego samolotu zajmowało minutę to miałbyś ich wysyp na forum, a tymczasem tak zrobionych modeli poza twoimi jest bardzo niewiele tutaj.

Drangir:
Generalnie jestem raczej za Wingedem. Włożył mnóstwo pracy w research i wykonanie replik, chociaż temat średnio mnie interesuje. To czy wykorzystał 2 czy 4 mody konstrukcyjne nic mu nie odbiera, szczególnie że jest to poparte filmem. Pobrać moda może każdy, ale jak sam, Kadaf, zaznaczasz - wykorzystać jego możliwości już nieliczni.


--- Cytuj ---Z racji użycia małej liczby modów wszystkie wyglądają tak samo.
--- Koniec cytatu ---
A nieprawda. Części w stocku pozwalają zbudować bardzo różnorodne maszyny o niestandardowych profilach, z tweakscalem to już wiadomo jakie cuda można robić. A że większość samolotów to rura wypełniona paliwem ze skrzydłami to inna kwestia, powstało mnóstwo SSTO o rozmaitych kształtach -  a to przecież nie są maszyny które wybaczają "rzeźbienie" ozdobników.

winged:

--- Cytuj ---
--- Cytuj ---Z racji użycia małej liczby modów wszystkie wyglądają tak samo.
--- Koniec cytatu ---
A nieprawda. Części w stocku pozwalają zbudować bardzo różnorodne maszyny o niestandardowych profilach
--- Koniec cytatu ---
Możliwe, że na moją opinię wpływ ma kolor. Wszystkie są tego samego koloru.

Drangir:
Ja zwalam to na kokpit. Kokpit to "twarz" samolotu, a tych w KSP jest 5, więc wszystkie przyjmuja jeden charakter.

Kadaf:
Faktycznie, na obejrzenie filmika nie miałem wczoraj czasu. Hm, chyba masz rację Winged, przepraszam, bo może faktycznie nie zasłużyłeś na tę moją opinię. Gdzieś mi umknęło, że to RSS. A RSS zmienia kerbale w sposób trudny do porównania ze stockiem, dlatego wszelakie konstrukcje na nim rzadko kiedy zawierają oryginalne części. I tu rzeczywiście, repliki na RSS będą zupełnie inne, niż te wykonywane li tylko z proceduralnych skrzydeł, jak u mnie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej