• Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I 5 1
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I  (Przeczytany 14633 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sob, 30 Sty 2016, 17:48:00
Odpowiedź #15

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
B-17 w fikcyjnej wersji RATOL o którym wspominałem wcześniej:


Śro, 03 Lut 2016, 20:55:01
Odpowiedź #16

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Avro 683 Lancaster B.Mk.I


Jeden z najsłynniejszych brytyjskich bombowców z okresu II wojny światowej, powstały w zakładach A. V. Roe (Avro), używany od 1942 roku. Obok samolotu Handley Page Halifax, Lancaster był podstawowym ciężkim bombowcem brytyjskich Królewskich Sił Powietrznych (Royal Air Force) okresu II wojny światowej. Lancaster uważany jest przy tym za najbardziej udany brytyjski ciężki bombowiec. Wyprodukowano łącznie 7377 samolotów typu Avro Lancaster.



Mój egzemplarz WS-Y (LM220) brał udział m.in. w atakach na niemiecki pancernik Tirpitz zatopiony ostatecznie przez Lancastery w listopadzie 1944r.



Moje początkowe założenie było takie było żeby cały kadłub (pomijając kokpit) od początku do końca skonstruować przy pomocy proceduralnych skrzydeł. Niestety po zbudowaniu całego samolotu okazało się ze skrzydła nie bardzo chcą się trzymać ścianek luku bombowego, do którego były przyczepione i przy prędkości powyżej 100km/h samolotem miotało jak szatan. Ostatecznie luk bombowy z proc. skrzydeł zastąpiłem stockowym cargo bay'em, tworząc jego kopię a potem zmieniając mu wymiary i kolory.



Ponad 11000kg bomb - więcej niż w realu ale sprawdzałem czy z tym wystartuje. Wystartował choć na rozpędzanie zużyłem przeszło 90% pasa.







Wrzucam zdjecie prawdziwego na koniec, tak na wypadek jak by ktoś pierwszy raz słyszał o Lancasterze. Tak, to był bardzo brzydki bombowiec ale nie mogło go zabraknąć w mojej kolekcji.

« Ostatnia zmiana: Czw, 04 Lut 2016, 00:19:56 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #16 dnia: Śro, 03 Lut 2016, 20:55:01 »

Śro, 03 Lut 2016, 21:44:05
Odpowiedź #17

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Cytuj
Tak, to był bardzo brzydki bombowiec...

HERETYK!!!  >:(

A stos już płonie... Już gorące węgle w żarze...
Za tę zbrodnię, dostaniesz ciepłe piwo i spaloną kiełbasę przy najbliższym grillu!
Tako rzecze święta inkwizyncja i to nie hiszpańska, bo tej to się już każdy spodziewa...

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Czw, 04 Lut 2016, 00:13:03
Odpowiedź #18

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Napisałem to nie spodziewając się, że ktokolwiek na tym forum będzie umiał docenić nietypową linię brytyjskiego bombowca.

Lancaster jest jak perfumy Lalique Encre Noire (dla niewtajemniczonych - czarny atrament) - wytrawne, niesłodkie, nie dla każdego.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #18 dnia: Czw, 04 Lut 2016, 00:13:03 »

Czw, 04 Lut 2016, 00:50:10
Odpowiedź #19

Offline Prottos97

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 5
  • Goniec z Łubianki
    • Zobacz profil
A czy taki samolocik (oczywiście z historycznym ładunkiem) dasz radę zrobić


Nie, 07 Lut 2016, 21:10:43
Odpowiedź #20

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Junkers Ju 87 G



Junkers Ju 87 Stuka (z niem. Sturzkampfflugzeug) – niemiecki bombowiec nurkujący z okresu II wojny światowej. Samolot mimo, że był wolny i mało sterowny był też jedną z najskuteczniejszych maszyn ówczesnego Luftwaffe ze względu na precyzję bombardowania podczas lotu nurkowego. Powyższa wersja, oznaczona literą G wprowadzona została na front wschodni w 1943r. Ju 87 G w przeciwieństwie do poprzednich wersji wyposażony został w 2 działa BK 37 mm do niszczenia czołgów.



Podobnie jak w przypadku PZL P.11 tylna część kadłuba została wykonana z proceduralnego skrzydła. Kokpit i silnik pochodzą z SXT przy czym oczywiście wymieniłem im tekstury. Tą spiralną końcówkę w przedniej części zrobiłem poprzez utworzenie odpowiedniej tekstury do proceduralnego zbiornika. Podwozie oczywiście jest na stało.





Samolot jak zawsze został przeze mnie dogłębnie przetestowany. Dystans potrzebny do wystartowania zgadza się z danymi z War Thundera - ponad 500m, pułap zbliżony do rzeczywistego - 7500m, prędkosć maks. nieco większa: 460 km/h, prędkość maks. na poziomie morza: 416 km/h.






Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A czy taki samolocik (oczywiście z historycznym ładunkiem) dasz radę zrobić
Bearcat? Nie mam go niestety na swojej liście.
« Ostatnia zmiana: Nie, 07 Lut 2016, 21:12:25 wysłana przez winged »

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #20 dnia: Nie, 07 Lut 2016, 21:10:43 »

Nie, 07 Lut 2016, 21:12:15
Odpowiedź #21

Offline Wielki Piotr

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 237
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Kocham ten samolot, świetnie wykonany.

Nie, 07 Lut 2016, 21:16:55
Odpowiedź #22

Offline Prottos97

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 5
  • Goniec z Łubianki
    • Zobacz profil
Bękart? Toż to przecie A-1 Skyrider

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #22 dnia: Nie, 07 Lut 2016, 21:16:55 »

Nie, 07 Lut 2016, 21:31:23
Odpowiedź #23

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Panie Prottos97 czy ja wyglądam jak Google images żeby każdy samolot na życzenie rozpoznawać? Trzeba było podać nazwę zamiast obrazka a nie. Skyridera również nie ma na mojej liście życzeń.

Nie, 07 Lut 2016, 22:07:49
Odpowiedź #24

Offline Robson

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 417
  • Reputacja: 22
    • Zobacz profil
A to białe coś zamiast bomby w Skyraiderze, to nie przypadkiem jakiś kibel?
Ktoś potrafi wytłumaczyć?
Robson Kerman - Profesor Orbitologii Teoretycznej. Zabójca Piwo Grillsa Kermana zwanego Niedźwiedziem z Eve.
Jego oficjalnym guru jest Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - budowniczy wspaniałych części rakiet.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #24 dnia: Nie, 07 Lut 2016, 22:07:49 »

Nie, 07 Lut 2016, 22:21:13
Odpowiedź #25

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil

Nie, 07 Lut 2016, 22:26:33
Odpowiedź #26

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Taki kibelek dałoby się dość łatwo wymodelować z proc. tanks i wings.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #26 dnia: Nie, 07 Lut 2016, 22:26:33 »

Sob, 13 Lut 2016, 20:40:31
Odpowiedź #27

Offline winged

  • Plutonowy
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 39
    • Zobacz profil
    • You Tube
Focke Wulf FW 190 A-8 Würger



Focke-Wulf Fw 190 Würger (z niem. "dzierzba") – jednomiejscowy, jednosilnikowy niemiecki myśliwiec z czasów drugiej wojny światowej. Wyprodukowany w ponad 20 tysiącach egzemplarzy w latach 1941-45, uchodzący za najlepszy niemiecki myśliwiec II WŚ.





Mój egzemplarz został póki co jedynie pobieżnie przetestowany ale mogę powiedzieć, że łączy osiągi Corsaira ze zwrotnością Zero. Konstrukcja samolotu tradycyjnie została oparta na Proc. Tanks i Proc. Wings. Malowanie fikcyjne, ponieważ oryginalne egzemplarze posiadały malowania, których i tak nie mógłbym odtworzyć w KSP. Niemniej jednak w przypadku A-8 jak i D-9 czy ta 152 użyłem kolorów, które występowały też na oryginalnych modelach. Uzbrojenie: 2 km-y 7,6mm, 4 działka 20mm i jedna bomba 450kg, którą można podmienić też na dodatkowy zbiornik z paliwem.










Focke Wulf FW 190 D-9 Dora



Nowa wersja wprowadzona do produkcji w 1944, jako odpowiedź na pojawienie się samolotów P-51 Mustang. Wariant D-9 wyprodukowano w liczbie 700 egzemplarzy.



Samolot został wydłużony o nieco ponad 1m względem A-8, również silnik BMW 801D uźywany przez poprzednika został zamieniony na nieco mocniejszy Junkers Jumo 213A. Uzbrojenie pozostawiłem identyczne jak w A-8 bo nie mam niestety żadnego działka 30mm.





Focke Wulf Ta 152 H-1



Zmodyfikowana wersja samolotu Fw 190D, którą oznaczono Ta od nazwiska konstruktora, Kurta Tanka. Z powodu problemów w produkcji, przerw w dostawach materiałów i bliskiego końca wojny wyprodukowano zaledwie 67 egzemplarzy w tym około 40 H-1. Ta 152 H-1 został zaprojektowany jako myśliwiec wysokościowy, mogący osiągnąć wysoki pułap lotu kosztem gorszej manewrowości.  Ta 152 w porównaniu do poprzedników ma poszerzony statecznik pionowy, całkowicie przekonstruowane przednie skrzydło a także nowy silnik Jumo 213 E zoptymalizowany pod kątem osiągów na dużych wysokosciach. Ponadto został wyposażony w kabinę ciśnieniową i autopilota. Nie testowałem jeszcze możliwości tego samolotu ale nawet pobieżna analiza w FAR wykazała lepszy performance samolotu na dużych wysokościach w porównaniu do D-9. Propsy dla FAR, że można przetestować performance nie wychodząc z SPH.











Sob, 13 Lut 2016, 22:54:08
Odpowiedź #28

Offline Madrian

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 15
    • Zobacz profil
Co tu się dużo rozwodzić... Dobra robota.
Repliki naprawdę udane.

To kiedy filmik z II Wojny Kerbalskiej? ;)
Aktorzy już są.

Reklama

Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« Odpowiedź #28 dnia: Sob, 13 Lut 2016, 22:54:08 »

Sob, 13 Lut 2016, 23:24:20
Odpowiedź #29

Offline beryl

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Reputacja: 1
    • Zobacz profil
Kabiny do bani, bo Fw190 miały je kanciate. Ale poza tym zacnie.

 

Sekcja lotnicza Kadaf Industries

Zaczęty przez Kadaf

Odpowiedzi: 72
Wyświetleń: 7781
Ostatnia wiadomość Śro, 04 Paź 2017, 13:57:38
wysłana przez Element4ry
[ED] - Sekcja Lotnicza

Zaczęty przez Drangir

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 5876
Ostatnia wiadomość Sob, 06 Cze 2015, 14:42:18
wysłana przez Mithrill
Flyer-1

Zaczęty przez rafal3920

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1029
Ostatnia wiadomość Pon, 28 Sty 2013, 11:40:45
wysłana przez rafal3920
Sekcja transportowa Prottos Dynamics

Zaczęty przez Prottos97

Odpowiedzi: 0
Wyświetleń: 705
Ostatnia wiadomość Pon, 15 Lut 2016, 20:50:34
wysłana przez Prottos97