Anonymous Industries
Mody:
-HotRockets!
-Mk1 Inline Cokpit Internals
-Astronomer's Visual Pack Interstellar V2
-Lazor System
-Lazor Guided Weapons
F-18
Wyprodukowany przez wielkie koncerny takie jak Boeing, McDonnell Douglas oraz Northrop, a produkcja trwa do dzisiaj. F-18 to amerykański naddźwiękowy pokładowy samolot myśliwsko-szturmowy, zdolny do działań w każdych warunkach atmosferycznych. Pierwszy lot odbył się 18 listopada 1978, a wprowadzono go w latach 80-tych 7 stycznia.
Jest używany oprócz marynarki amerykańskiej (US Navy) i amerykańskiego Korpusu Piechoty Morskiej, przez Australię, Kuwejt, Szwajcarię, Finlandię, Malezję, Kanadę i Hiszpanię.
Działania nad Irakiem dowiodły też doskonałej odporności samolotu. Pomimo dużej liczby użytej, niewiele spadło na ziemię. Znany jest też m.in. przypadek F/A-18D który powrócił do bazy po bezpośrednim trafieniu rakietą ziemia-powietrze w dyszę wylotową silnika.
Wersją F-18 firmy Anonymous Industries, lata się baaaardzo przyjemnie, czasem włączam kamerkę z kokpitu, głośniki włączam prawie na maxa, i bawię się np. w misję, w której trzeba zniszczyć niezidentyfikowane ruskie odrzutowce
Czasem się zapomina że gra się w Kerbale!
Zdziwiło mnie to, że gdy podczas testów prędkości, samolot osiągał prędkości bardzo zbliżone do prędkości samolotów w realnym świecie! Mam wrażenie, że aerodynamikę w 0.90 poprawili i to znacząco, ponieważ znając starą wersję Kerbali
(np. 0.25), prędkość maksymalna samolotu wyniosłaby pewnie jakieś 3000 km/h!
Jastrząb
Jastrząb to myśliwiec wielozadaniowy dalekiego zasięgu. Cechuje się opływowym kształtem i dużym udźwigiem (około 5 ton).
Samolot powstał z powodu zmniejszającego się budżetu KWZK (Kerbalskie Wojska Zjednoczonego Królestwa). Stare maszyny, były już przesłużone, posiadało dużo rdzy iposiadały ponad 50 lat! Koszty utrzymania ich były astronomiczne.
Z pomocą przyszedł wielki i potężny koncern Anonymous Industries zajmujący się produkcją jak i projektowaniem samolotów przeznaczenia bojowego. Dostali zadanie zbudować myśliwiec, oszczędny, szybki oraz łatwy w pilotażu. Było to zadanie niełatwe. Skrzydła Jastrzębia, mają opływowy kształt oraz są bardzo wytrzymałe. Ze skrzydłami było sporo problemów (naprawdę, były problemy ze skrzydłami! Skrzydła trudno było poskładać tak aby ładnie wyglądały). Kształt był opływowy jednak technologia nie do końca pozwalała na budowę owego kształtu. Jednak szybko sobie poradzono z tym problemem.
Gdy zaczęto budowę pierwszego egzemplarza, Jebediah podjął się wyzwania przetestowania samolotu.
Test przebiegał następująco:
-Start;
-Wzbicie się na wysokość 5000 m;
-Niski przelot nad KSC (w celu przetestowania odporności samolotu na turbulencje i duże zawirowania powietrza)
-Wylądowanie
Samolot podczas pierwszego startu, niebezpiecznie się chybotał, jednak wystartował.
Jebediah w upływie 30 sekund był już na pułapie 5000 m.
Zanurkował a następnie przeleciał nad KSC
Następnie podszedł do lądowania.
Samolot przeszedł testy pomyślnie.
I tak narodziła się kerbalska legenda: Jastrząb!
Wkrótce, nowe samoloty!