• Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności 3 2
Aktualna ocena:  

Autor Wątek: Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności  (Przeczytany 11106 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Śro, 31 Gru 2014, 17:22:11

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Skalmar Fleet Systems (z pomocą Kadaf Industries) ma zaszczyt zaprezentować samolot Salamander Mk.1. Zwrotny, szybki i oszczędny - doskonały do codziennych zastosowań.

Wyposażenie:
- silnik turbowiatrakowy,
- hamulce aerodynamiczne,
- katapulta pilota,
- moduł informacyjny,
- antena,
- światła pozycyjne,
- drabina,
- termometr,
- 2 generatory RTG.

Dane techniczne:
- paliwo: 300 jednostek,
- zasięg: ok. 17 tyś. km,
- prędkość maks: ok. 270 m/s,
- prędkość wznoszenia: 2-7 m/s,
- maks. pułap: teoretycznie 7 km (wyżej zwrotność siada).

Zastosowane mody:
- B9 Aerospace,
- Vanguard Parachutes,
- Procedural Wings,
- BDA Landing Gear,
- KAS.

Download:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Screeny:







I mały konkursik - czym był inspirowany?
« Ostatnia zmiana: Śro, 31 Gru 2014, 18:15:31 wysłana przez KubaAseph »

Czw, 01 Sty 2015, 01:33:16
Odpowiedź #1

Offline Mikrus83

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
    • Zobacz profil
He-162 również zwany salamandrą.

Reklama

Odp: Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności
« Odpowiedź #1 dnia: Czw, 01 Sty 2015, 01:33:16 »

Czw, 01 Sty 2015, 10:50:40
Odpowiedź #2

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Dokładnie tak.
Ktoś poza mną już oblatywał?

Czw, 01 Sty 2015, 14:28:31
Odpowiedź #3

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Ja bym z chęcią przetestował ale... czy mógłbyś stworzyć folder z potrzebnymi do niego częściami ? Strasznie mi się podoba Twój samolot, a niestety gra już B9 nie przyjmie bo RAMu brak, a nie wiem które elementy są potrzebne.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności
« Odpowiedź #3 dnia: Czw, 01 Sty 2015, 14:28:31 »

Czw, 01 Sty 2015, 14:56:11
Odpowiedź #4

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
Regułą robienia statków pod download powinno być utrzymanie ilości modów na minimalnym poziomie. Ten samolocik tutaj jest ładny, ale nie licz na dużo pobrań - B9, KAS, proceduralne podwozie i takie skrzydła czynią samolot praktycznie niepobieralnym.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 01 Sty 2015, 16:39:27
Odpowiedź #5

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ja bym z chęcią przetestował ale... czy mógłbyś stworzyć folder z potrzebnymi do niego częściami ? Strasznie mi się podoba Twój samolot, a niestety gra już B9 nie przyjmie bo RAMu brak, a nie wiem które elementy są potrzebne.

Chyba nie wolno robić paczek, ale trudno - masz:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Nie ma gwarancji, że zadziała.
« Ostatnia zmiana: Czw, 01 Sty 2015, 16:47:14 wysłana przez KubaAseph »

Reklama

Odp: Odp: Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności
« Odpowiedź #5 dnia: Czw, 01 Sty 2015, 16:39:27 »

Czw, 01 Sty 2015, 16:40:42
Odpowiedź #6

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Możesz ją podesłać via PM/E-mail, wtedy prawnie (chyba...?) jest bardziej w porządku.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 01 Sty 2015, 18:33:06
Odpowiedź #7

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Dzięki za części, w paczce brakuje tylko Engine Pod bodajże small :D
Świetny samolot ! Pierwszy którym latanie w KSP sprawia mi przyjemność ! Musiałem go troszkę stunningować przez wyłączenie steru kierunku i momentu obrotowego osi Yaw, bo póki co nie ogarniam sterowania. (nawyki z FSX.. )
Lekki, zwrotny, i łatwy w pilotażu. Prędkość lądowania niska, trudno przeciągnąć, hamulce świetnie spełniają swoją rolę i nie utrudniają sterowania. Ciąg niemal idealnie pasuje do masy.
Zabieram się na tunning do wersji orbitalnej  8)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chyba nie wolno robić paczek

Dlaczego ?
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Reklama

Odp: Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności
« Odpowiedź #7 dnia: Czw, 01 Sty 2015, 18:33:06 »

Czw, 01 Sty 2015, 18:50:47
Odpowiedź #8

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
@up
Kwestie licencyjne.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Czw, 01 Sty 2015, 19:02:07
Odpowiedź #9

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
w paczce brakuje tylko Engine Pod bodajże small :D

Engine poda? Nie używałem takowego...

Reklama

Odp: Odp: Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności
« Odpowiedź #9 dnia: Czw, 01 Sty 2015, 19:02:07 »

Czw, 01 Sty 2015, 19:17:06
Odpowiedź #10

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
@Up Wiem, ale KSP krzyczy że chce, więc mu dałem i model się załadował ;)

Dopuściłem się małej modyfikacji Salamandra, otóż środkowy element kadłuba dostał wbudowane zbiorniki paliwa i utleniacza, a na ogonie za hamulcami doszło 6 mini silników rakietowych. W tej konfiguracji udało mi się wyciągnąć na niecałe 70km, ale niestety paliwa na zrobienie orbity brakło, co nie znaczy że przeróbka zakończyła się niepowodzeniem. Silniki można użyć jako system JATO by maksymalnie skrócić rozbieg po wylądowaniu gdzieś w terenie. Akurat bardzo się fajnie składa że w ciągu kilku godzin rozpoczynam dużą operację na Dunie, i Salamander na pewno będzie tam dostarczony  8) Jeszcze parę fotek ode mnie :










(Chmury to mod KSPRC )
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 01 Sty 2015, 19:21:05
Odpowiedź #11

Offline Drangir

  • Major
  • *
  • Wiadomości: 1 631
  • Reputacja: 92
  • Smok rakietowy
    • Zobacz profil
    • DeviantArt
A sprawdziłbyś czy na RCS się nie uda? Silniki są dużo lżejsze (zero razy lżejsze, he he), ale nie wiem jak masa paliwa.
Cytat: Steven Universe
- Wasze obliczenia były niepoprawne.
- Nie mogły być niepoprawne, skoro żadnych nie robiliśmy.

Reklama

Odp: Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności
« Odpowiedź #11 dnia: Czw, 01 Sty 2015, 19:21:05 »

Czw, 01 Sty 2015, 19:52:36
Odpowiedź #12

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Nie chciało mi się lecieć bo dość długo to trwa ale cyferki wyglądają tak :
Na zwykłym paliwie, 6 silników czerwonych radialnych : 940m/s
Na monopropelancie, zamiast środkowego zbiornika 4 żółte RCS, 6 silników O-10 : 1600m/s
Czyli no prawie dwa razy więcej ! Ale wygląd już nie ten  8)
Statystyki podane dla pełnego zbiornika silnika turbo-wentylatorowego, ale ubytek paliwa jest minimalny.
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !

Czw, 01 Sty 2015, 21:45:54
Odpowiedź #13

Offline KubaAseph

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 17
  • 卐卐卐卐卐卐卐
    • Zobacz profil
Zamiast wymiany na żółte dało by się przecież jednym klikiem zmienić z ładunku paliwa na monoprop.
A na Dunie bym uważał z lądowaniem i z środkiem masy, bo pusty może wariować.

Reklama

Odp: Salamander Mk.1 - klasyczny wzór z domieszką nowoczesności
« Odpowiedź #13 dnia: Czw, 01 Sty 2015, 21:45:54 »

Pią, 02 Sty 2015, 12:45:35
Odpowiedź #14

Offline angorek

  • Sierżant
  • ****
  • Wiadomości: 520
  • Reputacja: 35
    • Zobacz profil
Opcja z MonoProp jest tylko dla ogona, kadłub nie wiedzieć czemu nie ma takiej opcji.
A co do Duny, własnie w takich sytuacjach przydaje się hyperedit. Wysłałem dwa samoloty, sprawdziłem jak się zachowują, i na podstawie tego zbudowałem wersję Mk.3  ;) Poniekąd cheat, ale nie polecę na pałę, a obliczyć nie mogę bo się nie da  8)
Pozdrawiam Daniel
rakiety.org.pl In thrust we trust !