Witam, pierwszy post na forum, stwierdziłem że pochwalę się tym co skleciłem dość szybko. Doskonale zdaję sobie sprawę, że piękna w tym samolocie dopatrywać się trudno, ale zadziwiają mnie jego zdolności zarówno manewrowe jak i prędkościowe, jestem po prostu nim trochę zachwycony, także nie obrażę się jak zjedziecie mnie równo z ziemią, aby ostudzić moje emocje, jakie ten samolot wzbudza. Inspiracją, po udanej budowie prototypu, był dla mnie ten o to samolot:
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘFirma DashVeh ogłosiła dzisiaj wypuszczenie nowego, prototypowego samolotu szpiegowskiego, zbudowanego na zlecenie Kerbalskich Sił Powietrznych. Samolot ten powstał na podstawie cywilnego samolotu HK 787, wprowadzonego do użytku kilka miesięcy temu. Naukowcy, inżynierowie i piloci wojskowi zauważyli i docenili niesamowite właściwości nośne tej jakże prostej konstrukcji i postanowili właśnie nią użyć jako bazowej przy budowie latającej fortecy szpiegowskiej.
Aby tego dokonać, rozpoczęto od usunięcia rzecz jasna wszystkich zbędnych foteli i udogodnień, pozostawiając czysty szkielet, wraz z kabiną pilotów. Następnie zamontowano w jego wnętrzu duże zbiorniki oraz akumulatory i generatory umożliwiające pracę najważniejszego użądzenia na samolocie. Urządzeniem tym jest oczywiście wielki radar umieszczony na dwóch pylonach. Samolot ten służy zarówno w siłach obronnych kraju, jako środek wczesnego alarmowania, gdyż potrafi wykryć samoloty i rakiety znajdujące się ponad 200km od jego lokalizacji. Wystarczy kilka takich samolotów krążących nad Zjednoczonymi Kerbalandami, aby monitorować całą powierzchnię kraju. Jednak, dzięki wykorzystaniu nowych materiałów kompozytowych, które pochłaniają promieniowanie samolot jest niewidzialny dla radarów wroga. Pomaga mu w tym również pułap na jaki może swobodnie się wznosić, czyli ponad 20km. Cechy te czynią go tak samo pomocnym w ofensywie, jak w działaniach obronnych. Ale dość już tej naukowej paplaniny, czas zaprezentować materiał, jaki udostępniła firma DashVeh.
Pojazd bezpośrednio po wyjeździe z hangaru. Na zdjęciu widoczny jest wspomniany wcześniej radar.
Kolejny rzut na samolot na pasie, na którym widzimy jego główną jednostkę napędową, dwa siliniki odrzutowe.
Pierwszy publiczny przelot szpiegowskiego samolotu, tym razem na niskiej wysokości.
Zdjęcie zrobione w bazie wojskowej na jednej z wysp na Oceanie Niespokojnym. Proszę zwrócić uwagę na dystans, jaki zajęło hamowanie.
Teraz zdjęcie udostępnione przez firmę DashVeh, z faz testowych projektu. Jest to prawdopodonie drugi prototyp, który powstał ze względu na wypadek z pierwszym prototypem (prawdopodobnie komputer, który kierował samolotem zawiesił się z powodu na nielegalnego oprogramowania - ach, te oszczędności - nikt nie ucierpiał gdyż był to Dron, w pełni kierowany przez tenże komputer. Po tym incydencie zaniechano dalszych prób z Dronami).
Na zdjęciu widzimy przelot, który mógł być tragiczny w skutkach, jednak stalowe nerwy pilotów oraz niebywałą siła nośna konstrukcji pozwoliła na spokojne lądowanie po locie szybowcowym. Jak widać pojazd utrzymuje się bez części skrzydła.
A teraz zdjęcie, które udało nam się zdobyć dzięki uprzejmości anonimowego członka testów cywilnego samolotu. Odchudzony z niepotrzebnych "wnętrzności" samolot HK 787 przekracza pułap 24km oraz prędkość 1750m/s. Na podstawie tego zdjęcia łatwo więc zrozumieć, dlaczego inżynierowie wybrali właśnie ten model.