Autor Wątek: Kantonov 225 - nosiciel wahadłowców  (Przeczytany 4841 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wto, 15 Kwi 2014, 22:01:15

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil


Po zbudowaniu sprawnego wahadłowca, spółka Nerd Company potrzebowała czegoś, co pozwoli go przemieszczać po Kerbinie. Dzięki inżynieryjnym umiejętnościom Olega Kermana, powstał najcięższy samolot w historii firmy - Kantonov 225.

Kantonov 225 z wahadłowcem "Democritus"

Mimo "garbu" w postaci prawie 15-tonowego wahadłowce, Kantonov 225 jest niezwykle zwrotny. Startuje przy prędkości 150-160 m/s korzystając z uskoku na końcu pasu startowego, a po chwil wzbija się, aż do osiągnięcia operacyjnego pułapu 10 km. Załogę stanowi 3 pilotów. Dodatkowym celem Kantonova 225, jest testowania właściwości lotnych wahadłowców. Po wzbicie się na określany pułap, odczepiany jest wahadłowiec, w celu sprawdzenia właściwości szybowniczych. Jest to system lepszy, tańszy i łatwiejszy, niż wysyłanie drogich wahadłowców na orbitę, tylko po to aby sprawdzić, jak będą sprawowały się wracając na powierzchnię.


Na wysokości 9500m, dzięki 6 potężnym i wydajnym silnikom odrzutowym, samolot osiąga 330 m/s czyli ponad 1200 km/h. Zapas paliwa, w teorii ma pozwolić Kantonovowi 225, przelecieć ponad 1/2 obwodu Kerbina.


Pomimo sporego ciężaru, samolot ma możliwość lądowania na pasie w KSC, bez większych trudności. Duża liczba powierzchni kontrolnych zapewnia stabilny lot, nawet przy niskich prędkościach.


Kantonov 225
[/size]

Dane techniczne

Kantonov 225 + Space Shuttle "Democritus" Mk I

Masa - 43,5 tony
Zapas paliwa - 2500 jednostek
Ilość części - 224

Kantonov 225

Masa - 29 ton
Zapas paliwa - 2500 jednostek
Ilość części - 144

Na koniec prezentacja w formie gifa obu wersji. Z oraz bez promu. Z góry przepraszam za błędy przy nich.



Napiszcie co sądzicie o Kantonovie, jak wam się podoba.

Wto, 15 Kwi 2014, 22:13:45
Odpowiedź #1

Offline please refrain from posting

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 3
  • FUCKPENISPUMPHEADS
    • Zobacz profil
Cudo. Po prostu Cudo. Świetne dobranie części. Wygląd Kantonov'a przypomina mi Boeinga XB-15. A te gify to smaczek dla tego projektu. Samolot jest naprawdę niesamowicie zrobiony, zwłaszcza skrzydła, widac musiałeś się napracowac z rozmieszczeniem tych części, tak aby było jak w prawdziwych samolotach :) A ogólnie ile te cudeńko może unieśc na plecy? Sprawdzałeś z cięższymi ładunkami? Bo 14 i pół tony to dośc mało jak na taki szeroki samolot. Ale ogólnie wszystko wypada znakomicie. Liczę na więcej takich prac ;)     

Reklama

Odp: Kantonov 225 - nosiciel wahadłowców
« Odpowiedź #1 dnia: Wto, 15 Kwi 2014, 22:13:45 »

Wto, 15 Kwi 2014, 23:08:29
Odpowiedź #2

Offline Kadaf

  • Kapitan
  • ***
  • Wiadomości: 1 362
  • Reputacja: 145
    • Zobacz profil
Pięknotka to to nie jest, zmilczałbym, jednak gdy zobaczyłem jak żeś zamontował podwozie... no nie mogę.... Jest STRASZNE! Jakim cudem to w ogóle ląduje, skoro koła ma w jednej wąziutkiej osi? W realnym świecie nigdy by czegoś takiego nie zbudowano, bo coś takiego nie było by w stanie wylądować w żaden sposób.

Śro, 16 Kwi 2014, 06:38:53
Odpowiedź #3

Offline MegaProize

  • Kapral
  • **
  • Wiadomości: 197
  • Reputacja: 22
  • King of Skyrim!
    • Zobacz profil
Wozidło dla mojego Burana 2 trzyma nawet poziom :D Choć mam podobne zdanie co do wyglądu jak Kadaf. Po prostu się zamknę.
I znowu jak kolega wyżej zapytam? JAK!? Powiem że te kółeczka to straszna fuszerka i myślę że co mniej umiejętni w życiu nie wylądowali by tym ustrojstwem. Szczególnie z Buranem 2 na grzbiecie...
" Jeżeli nie mogę czegoś opisać, to to nie istnieje. Wyjątkiem jest Bóg "- Recenzent Ateista


Reklama

Odp: Kantonov 225 - nosiciel wahadłowców
« Odpowiedź #3 dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 06:38:53 »

Śro, 16 Kwi 2014, 12:25:59
Odpowiedź #4

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Co do kółek, to wbrew pozorom ląduje się całkiem łatwo. Wystarczy powoli, i co najważniejsze prosto, podchodzić do pasa. Poprawiony system ich mocowania, przyszedł mi do głowy dopiero dzisiaj rano. Może zastosuję go w wersji rozwojowej.

Wto, 29 Kwi 2014, 21:24:12
Odpowiedź #5

Offline MarQx

  • Szeregowy
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 3
    • Zobacz profil
Ciekawy projekt, jak zachowuje się po odłączeniu promu i wypaleniu paliwa ?
Asrock B85 Pro4, Core i5 4440 4x3,1GHz, 16GB DDR3, RAdeon R7 260x 2Gb

Reklama

Odp: Kantonov 225 - nosiciel wahadłowców
« Odpowiedź #5 dnia: Wto, 29 Kwi 2014, 21:24:12 »

Śro, 30 Kwi 2014, 10:24:17
Odpowiedź #6

Offline JackRyanPL

  • Redaktor
  • Podporucznik
  • *****
  • Wiadomości: 924
  • Reputacja: 65
    • Zobacz profil
Po odłączeniu promu lata tak samo jak i z nim, czyli wspaniale. Nie sprawdzałem co się stanie po wypaleniu paliwa, ale raczej będzie stabilnie szybował.

 

Kantonov 250 - ośmiosilnikowy gigant

Zaczęty przez JackRyanPL

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 5705
Ostatnia wiadomość Śro, 16 Kwi 2014, 17:25:40
wysłana przez JackRyanPL