SWORDMAP
firma swordmap w odpowiedzi na samolot Madriana MYK-31 prezentuje maszynę o wielkim potencjale:
Inflier mkII
a chwila dlaczego zaraz mkII? a co z mkI?
mkI wcale nie było. Samolot miał roboczą nazwę "incomplete" i odznaczał się wieloma usterkami i błędami.
ale żeby nie było to daję listę zmian względem prototypu:
dodano belkę oddzielającą zbiorniki(w prototypie silniki wewnętrzne przez to wybuchały)
zamieniono jeden(na stronę samolotu)zbiornik mkI na dodatkowe wloty powietrza(napęd opływowy jest diabelnie skuteczny[dziękować shinzo, on to wymyślił])
dodano zaawansowany SAS
spadochron(standardowy system bezpieczeństwa)
zamieniono zaawansowane kaczki na zwykłe kaczki
oczywiście, samolot przetestuje nasz dzielny pilot, Philzer kerman
Philzer kerman? Philzer kerman! gdzie on jest? informator!
sil, pilto Philzel kelman nie wlócil jesce z badan stalego KSC
... muszę zatrudnić nowego informatora, takiego który nie kerpleni
przejdźmy zatem do raportu z lotu:
tu pilot rlolnil kerman, zgłaszam gotowość do startu
tu kontrola lotów, pomińmy te całe procedury startowe, macie pozwolenie na start
jak się okazało pominięto wszystko, nawet rozbieg
silniki nawet się nie rozpędziły, samolot nawet się nie rozpędził, przejechał może z 10m.
szybki start, szybki lot
bardzo szybki
tu kontrola lotów, przeprowadźcie test stabilności
przyjąłem
nadzwyczaj stabilny, nie wpadł w korkociąg
tu pilot rlolnil kerman, test przebiegł pomyślnie, zaczynam przyśpieszać
ta maszyna ma moc!
to prawda, ta maszyna została zrobiona żeby mieć moc
lecę coraz wyżej i wciąż mam powietrze!
o ja kerbolę!! jestem na suborbitalnej!uch niedobrze mi...
a tak z innej beczki, zna ktoś rekord prędkości osiągnięty na jetach w atmosferze?